Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 36 37 [38]   Omlaag

Auteur Topic: Welke games vind je (niet) leuk?  (gelezen 42756 keer)

coldplay

  • Gast
Re: Welke games vind je (niet) leuk?
« Reactie #555 Gepost op: 16 maart 2011, 20:21:01 »

Ik ben een paar dagen geleden gestart met Super Mario Bros 3 te spelen zoals op de oude NES van vroeger. Leuk om dit opnieuw te spelen. :P
Gelogd

Ralmuski

  • De Muski-saurus
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-20
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 15.144
  • Good cop
Re: Welke games vind je (niet) leuk?
« Reactie #556 Gepost op: 16 maart 2011, 23:59:35 »

Ik ben de nieuwe Mario aan het doen op de Wii. Die is echt ouderwets leuk, maar toch met de nieuwe foefjes van een Wii remote erin. Heen een weer slingeren met je controller zoals vroeger helpt nu echt om verder te springen.  ;D
Gelogd

Remus457

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +13/-25
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4.641
  • Take my advice, I don't use it anyway.
Re: Welke games vind je (niet) leuk?
« Reactie #557 Gepost op: 17 maart 2011, 01:21:41 »

Die multiplayer super mario?
Die is opzich nog best geniaal. Altijd leuk om mensen te irriteren met luchtbellen of om ze op te pakken en in het lava te gooien.
Gelogd

tussengas

  • Gast
Re: Welke games vind je (niet) leuk?
« Reactie #558 Gepost op: 17 maart 2011, 01:31:12 »

ik ben bezig met maps te maken voor Faria. Over dat spel is veel te weinig te vinden op internet dus misschien moet ik maar een youtube walktrough maken :D
Gelogd

blastdragon

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +12/-21
  • Online Online
  • Berichten: 2.516
  • Guess who's back!
Re: Welke games vind je (niet) leuk?
« Reactie #559 Gepost op: 13 april 2011, 17:19:34 »

Voor alle Portal 2 fans, er kan al ge'pre-load worden op Steam. Dat betekent dat je het al binnen hebt op de dag dat het uit komt en dus dan gelijk kan spelen! Ook zijn de achievements al te zien...
Gelogd
Sense, what's the fun in making sense!

Rob

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +5/-13
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.125
  • Kiekeboe!
Re: Welke games vind je (niet) leuk?
« Reactie #560 Gepost op: 13 april 2011, 19:58:02 »

Ik zag het net. :)
Gelogd

Piraat

  • Gast
Re: Welke games vind je (niet) leuk?
« Reactie #561 Gepost op: 15 april 2011, 02:18:30 »

Momenteel speel ik Minecraft, Pokémon Sapphire, Halo: Reach, Halo 3 en Portal, allevijf in hele kleine mate XD Minecraft het meeste. Maar ik ben net even Portal gaan spelen omdat Portal 2 volgende week uitkomt :D ik kan echt niet wachten :)
Gelogd

blastdragon

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +12/-21
  • Online Online
  • Berichten: 2.516
  • Guess who's back!
Re: Welke games vind je (niet) leuk?
« Reactie #562 Gepost op: 15 april 2011, 11:08:52 »

Voor de Portal 2 fans wat nieuws:
Sinds 1 april verkoopt Valve op Steam de Potato Sack. 13 indie-games met 50 % korting. Maar al gauw kwamen mensen erachter dat in deze spellen wat nieuw content was toegevoegd.
Als er bepaalde acties werden uitgevoerd kreeg je een link naar de net site van Aperture Science. Daar werd je dan gevraagd een wachtwoord in te vullen (dat je kon vinden in een ander indie-game die in de sack zat). Als je het goede wachtwoord in vulde kreeg je vreemde plaatjes, codes en rare muziek. Er werd nog even doorgezocht en ook hier zaten hints in verstopt.
Uiteindelijk leidde zit tot een ARG (http://en.wikipedia.org/wiki/Alternate_reality_game). Een zoektocht over het internet naar hints. En uiteindelijk ging het zelfs zo ver dat er in de echte wereld gezocht moest gaan worden. Hier kan het hele verhaal gelezen worden: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1824635 en hier is de Wiki: http://valvearg.com/wiki/Valve_ARG_Wiki
Maar begin deze week werd het allemaal nog raarder. De belangrijkste mensen achter de wiki gingen opeens raar doen. Ze plaatsten rare teksten in de chat en op hun user-pages op Steam. In deze rare teksten zaten nog meer verwijzingen naar Portal 2, aperture science en GLaDOS. En uiteindelijk werd er ook in deze teksten weer hints gevonden naar het volgende stukje van de puzzel.
En gister-avond is dan de laatste puzzel opgelost wat een link gaf naar de aperture science site: http://www.aperturescience.com/a/b/c/d/g/h/abcdgh/ Een Countdown, maar naar wat?
Waarschijnlijk naar een pre-release van Portal 2 op Steam! Het klinkt raar, Valve die niet weet wat "op tijd zijn" betekend eens een pre-release doet. En toch is het waarschijnlijk dat, want wat zou een 2 weken durende puzzeltocht anders naar kunnen leiden?
Gelogd
Sense, what's the fun in making sense!

Selinde

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +4/-11
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 4.502
  • <3
Re: Welke games vind je (niet) leuk?
« Reactie #563 Gepost op: 9 september 2013, 13:59:21 »

Dit spelletje heb ik vandaag ontdekt: http://adarkroom.doublespeakgames.com/

Best verslavend!
Gelogd
Pagina's: 1 ... 36 37 [38]   Omhoog