[Discussietopic] Is deze discussie fraudegevoelig?

Gestart door Rampposi, 17 september 2022, 13:49:04

Vorige topic - Volgende topic

maartenrambo

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

123berber

WCeend!! Zomerspelen 2014

Wolf

Citaat van: 123berber op 23 september 2022, 07:00:10
Citaat van: Wolf op 22 september 2022, 21:57:46
Voor mijn duidelijkheid, hoe kan dit precies nu met 2?

Had ik benoemd in mijn eerdere post, maar ja, kan nog steeds een goede optie zijn, maar een slechte heks lijkt me onzinnig want dit is de redfunctie nutteloos.

En een slechte heks?

Foxi

Slechte heks kan ook, maar ik denk zelf eerder aan de andere 2 opties. Mij lijkt het dat een slechte heks een nacht langer gewacht zou hebben, afhankelijk van het aantal slechtjes dat over is

BloodWolf14

Een zienende rol op een Weerhamster klinkt voor mij als de meest logische optie. Ik verwacht namelijk dat slecht ook wel een zienende rol heeft en in dit geval dus geluk had.

Qua lynch neig ik op dit punt naar Berber. Hij heeft al vroeg in het spel een claim bij mij gedaan, maar ik vind de manier waarop hij gisteren Thelight niet redde terwijl hij liever Foxi op de lynch zag wolfs klinken. Dit zou Foxi eventueel zijn medeslechtje maken.

Verder denk ik dan nog aan Castiel als mogelijk slechtje.

BloodWolf14

Excuus. Ik zie Perry nog eerder slecht zijn dan Castiel.

Wolf

Citaat van: Wolf op 23 september 2022, 08:28:12
Citaat van: 123berber op 23 september 2022, 07:00:10
Citaat van: Wolf op 22 september 2022, 21:57:46
Voor mijn duidelijkheid, hoe kan dit precies nu met 2?

En een slechte heks?
Had ik benoemd in mijn eerdere post, maar ja, kan nog steeds een goede optie zijn, maar een slechte heks lijkt me onzinnig want dit is de redfunctie nutteloos.

Ik zie dat ik wat fout heb gedaan met de quotes, even gefixt ^

Castiel.

Oke guys, excuses. Gisteren heb ik aardig zitten lobby'en om claims bij Blood te krijgen zodat ik mijn actie goed in kon zetten. Ik wilde mijn actie dan vervolgens rond 19:00 inzetten ware het niet dat Blood echt enorm veel claims miste en ik in de file belandde. Toen ik thuis kwam heb ik gegeten, mijn zoon een flesje gegeven en moest daarna meteen naar trainen. Het spel is me hierin simpelweg ontschoten. Excuses dat ik niet gestemd heb en mijn actie dus nog niet ingezet is.

Mijn vraag: Heeft ondertussen IEDEREEN bij Blood geclaimd?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Foxi

Ik heb zowel bij jou als bij blood geclaimd. Ben benieuwd wat je plan is. Ik ga nu eerst een wedstrijd spelen en zal vanmiddag als ik weer thuis ben even de tijd nemen voor het spel

Foxi

Zelf heb ik niet alle claims op een rij, maar door deze variant is het ook lastig om daar alliantie aan te koppelen. Sommige rollen liggen ogen eerder goed omdat hun kracht voor slechtjes misschien minder zinnig lijkt. Gokker is hier niet 1 van, aangezien dat een rol is die slecht heel goed kan benutten. Toch weet ik niet of het zo te beredeneren is, ik ben benieuwd wat Cas zijn plan is

maartenrambo

Behalve cas zijn plan. Kunnen we ook zelf kijken wie zijn rol we willen zien vandaag en als ik na t stem gedrag van afgelopen dag kijk valt me de laatste stem wel erg op van Berber. Lijkt in mijn ogen ik stem om te stemmen. Verder ben jij foxi ook best wel t spel pasief aan t spelen meestal breng je meer input in t spel mee.
Dus nu gaat mij stem naar foxi of Berber toe. En als ik na d berichten kijk  die geplaatst zijn door beide is foxi meer actief dan Berber dus krijgt de laatste mijn stem

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Foxi

Ik weet dat ik minder tijd heb gehad dan normaal, maar dat komt doordat ik drukker ben privé nu en aan de start van dit speel meer tijd gestoken heb in 639

Foxi

Kijkende naar het contact dat ik heb en de info geeft berber wrs de meeste info. Al lijkt Perry helemaal verdwenen, die loopt risico op inactief zijn

Rampposi

Vergeten jullie niet te stemmen? De deadline is al over 20 minuten en er missen nog een hoop stemmen ( @BloodWolf14 @Perry26 @Castiel. @123berber )

BloodWolf14

Ik heb voor rolopenbaring Perry gestemd. Zijn inactiviteit maakt dat ik niet verwacht dat daar zomaar een claim vandaan gaat komen. Wellicht dat we zijn rol dan zo te weten moeten komen.