Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Mafia Championship Seizoen 8!  (gelezen 1842 keer)

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-109
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.223
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Mafia Championship Seizoen 8!
« Gepost op: 28 april 2021, 16:02:19 »



Hallo allemaal!

Eens per jaar worden wij als forum benaderd om mee te doen aan het internationale Mafia Championship. Zo ook dit jaar dus weer.

Dit is een toernooi waar allerlei Mafia (Weerwolven) sites aan meedoen door middel van het sturen van een vertegenwoordiger die meedoet aan een (aantal) spel(len) op de gedeelde site. In de afgelopen jaren hebben daar meer dan 320! sites en meer dan 50! verschillende nationaliteiten aan meegedaan.

Info
De opzet van het toernooi is als volgt:
Opzet
- Het begint met 10 voorrondes van 15 spelers. Deze rondes hebben een vaste indeling (3 slechtjes vs 12 goedjes) qua rollen. Na elke ronde kunnen de spelers daarvan stemmen op wie zij het beste vonden en wie het dus gegund wordt om door te gaan naar de volgende ronde. Uit deze stemming gaan alleen de nummer 1 en 2 door. Je hoeft gelukkig niet bang te zijn voor vriendjespolitiek, want de kans dat spelers elkaar kennen is erg klein ;)

- Na de voorrondes worden er de semifinales gespeeld. Dit zijn 3 verschillende spellen van weer 15 spelers. Uit ieder spel hiervan gaan 5 spelers door naar de finale.

- De finale is 1 laatste spel waarin deze 15 spelers aan meedoen. Aan het einde van dit spel wordt door iedereen op een winnaar gestemd. Deze speler krijgt de titel van Seizoen 8 Kampioen en een echt ondertekend certificaat van Dmitry Davidoff, de maker van Mafia!
[close]

Vorig jaar ben ik (BloodWolf14) zelf gestuurd als vertegenwoordiger van de site en ik vond het zeker een leuke ervaring! Het spel wordt wel in het engels gespeeld en de stemmen en nachtverwerking worden allemaal automatisch verwerkt. Dat is wel even wennen, maar qua speelstijl is het zeer vergelijkbaar met onze site hier. Het scheelt ook dat er niet echt ingewikkelde rollen meedoen (Wolf, Vervloekte (onboard), Stalker (aangepast), Vigilante (1 schot na nacht 2), Beschermengel en Burger). De enige eis die verder aan je gesteld wordt is dat je actief bent en minimaal 10 posts per speldag kan maken. Dit lijkt veel, maar je kunt zelf kiezen welke data je een voorronde wil spelen en hoe lang de deadlines voor je moeten duren.


Hoe aan te melden?
Nu is het natuurlijk aan ons om ook dit jaar weer een vertegenwoordiger te kiezen. Iedereen kan zich aanmelden om mee te doen aan dit evenement. We hebben dus 2 spelers nodig. Een die in principe alle spellen speelt, en eentje die in het geval de eerste ineens niet meer kan klaar is om in te vallen.

Hoe doen we dit? Well, iedereen kan zich dus aanmelden. Maak in dit topic een leuke post aan met waarom jij geschikt bent en waarom we jou zouden moeten kiezen. Een hele campagne opzetten is daarbij gewoon toegestaan! Je hebt t/m 2 mei 22:00 om een post te maken. Hierna zal er een poll worden open gezet waarin iedereen kan stemmen op wie zij denken dat het meest geschikt is als representatie van onze site. Hieruit worden de nummer 1 en 2 gekozen. Zij zullen verder contact op moeten nemen met @Lissa :)


Hieronder de link naar het Word-document met de uitnodiging:
Invitation

En hieronder alvast een linkje naar de site. Neem alvast even een kijkje. Gelukkig lijkt het erg op ons forum ;)
Mafia Universe

Heb je nog vragen of opmerkingen? Dan kun je die in dit topic kwijt. Ik sta ondertussen in contact met Lissa op Discord dus kan haar eventueel vragen stellen als er iets nog niet duidelijk is :)
Gelogd

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-109
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.223
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2021, 16:11:04 »

Om dan maar direct te beginnen: Ik zou zelf als backup wel willen staan als er verder niemand interesse blijkt te hebben. Ik gun het van harte aan iedereen die dit wil doen en ik zie zelf het liefst iemand meedoen die dit nog niet eerder heeft gedaan. Op die manier krijgt iedereen er vanzelf de kans voor :P

Ik zal overigens het toernooi zelf hoe dan ook volgen als er iemand mee gaat doen. Wie weet kunnen we nog een speciale chat aanmaken op Discord waar iedereen over de spellen kan praten en jou als vertegenwoordiger kan aanmoedigen! :D
Gelogd

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-109
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.223
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #2 Gepost op: 1 mei 2021, 16:41:37 »

Bump!

Nog geïnteresseerden? ^^
Gelogd

Sunny

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-39
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.377
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #3 Gepost op: 1 mei 2021, 16:49:08 »

Op zich wel, ik heb de tijd and my English is ok.
Maar ik vind niet dat ik een goede representant ben voor dit forum.
Volgens jaar wellicht.  :)

Zabulus

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +36/-81
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.109
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #4 Gepost op: 1 mei 2021, 23:43:19 »

Gewoon doen Sunny. Persoonlijk zou ik het ook niet zo zwaar zien en eerder als gewoon een leuk spel  :)
Gelogd

fannieklm

  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +29/-76
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.878
  • Fannietiekeling
    • Fittastisch
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #5 Gepost op: 2 mei 2021, 11:50:10 »

 Go sunny!
Gelogd

Sunny

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-39
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.377
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #6 Gepost op: 2 mei 2021, 13:42:12 »

Laatste dag en er heeft zich verder nog niemand gemeld!
Ik vind echt dat ik nog niet genoeg ervaring heb hoor.

Skunki

  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +47/-106
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.352
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #7 Gepost op: 2 mei 2021, 14:08:25 »

Ik wil mij hier wel beschikbaar voor stellen (A)
Gelogd

Sunny

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-39
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.377
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #8 Gepost op: 2 mei 2021, 15:11:22 »

Ja! Veel betere optie. Succes Skunki!  O0

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-109
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.223
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #9 Gepost op: 2 mei 2021, 18:01:49 »

Nog 4 uurtjes totaal om je aan te melden!

Tot zover hebben dus Skunki en Sunny zich beschikbaar gesteld ^^
Gelogd

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-109
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.223
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #10 Gepost op: 4 mei 2021, 13:21:34 »

Ik wil graag voorstellen om Skunki als vertegenwoordiger heen te sturen met Sunny als backup.

Persoonlijk zie ik er geen probleem in om een 'nieuwe' speler als vertegenwoordiger te sturen. Als het goed is hoor je nu gewoon bij de community Sunny. That is, als je daar zelf voor kiest natuurlijk :P

Verder zijn er geen aanmeldingen geweest dus ik neem ook aan dat niemand er bezwaar tegen heeft. Mocht dit wel zo zijn hoor ik dit graag zo snel mogelijk. Anders wens ik Skunki alvast veel succes en plezier toe! Mogen we dit jaar maar verder komen dan de voorrondes :D
Gelogd

Sunny

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-39
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.377
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #11 Gepost op: 4 mei 2021, 13:30:37 »

Go Skunki!

Ik wil graag voorstellen om Skunki als vertegenwoordiger heen te sturen met Sunny als backup.

Persoonlijk zie ik er geen probleem in om een 'nieuwe' speler als vertegenwoordiger te sturen. Als het goed is hoor je nu gewoon bij de community Sunny. That is, als je daar zelf voor kiest natuurlijk :P
Ja dat is prima hoor!
En.. lief  :-*

fannieklm

  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +29/-76
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.878
  • Fannietiekeling
    • Fittastisch
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #12 Gepost op: 4 mei 2021, 21:59:41 »

Eens!
Gelogd

Skunki

  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +47/-106
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.352
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #13 Gepost op: 6 mei 2021, 19:11:22 »

Citaat
And lastly, I need a bio from you.
 
Please fill out the below form and then send it to me via PM on your home site or on Discord.
 
NATIONALITY: [...]
STARTED PLAYING MAFIA (YEAR): [...]
HAVE PLAYED MAFIA ON THE FOLLOWING SITES: [...]
 
BIO:
[Insert whatever information or fun facts that you wish here. Talk about your mafia-related accolades, impressive stats, fun anecdotes, favorite role to play, strengths and weaknesses, your approach to the game, other players' quotes about you, or take out the piss on the whole thing and make some jokes. The ball is entirely in your court, this will be how you present yourself to your fellow competitors and to the many spectating communities.]
 
Feel free to enlist the help of your community to make this bio.

 ^-^ Er zitten volgens mij genoeg creatieve mensen hier die het vast leuk vinden om mee te denken over de input voor de bio hiervan.
Gelogd

fannieklm

  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +29/-76
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.878
  • Fannietiekeling
    • Fittastisch
Re: Mafia Championship Seizoen 8!
« Reactie #14 Gepost op: 6 mei 2021, 21:09:13 »

iets over trio's  :D
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog