Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic - Done!  (gelezen 1082 keer)

Skunki

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +47/-106
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.355
Re: Nabespreektopic - Done!
« Reactie #30 Gepost op: 7 februari 2022, 07:59:11 »

Dank aan iedereen die mee heeft gedaan! Ik wilde een poging doen om een spel te doen, waarbij je zou moeten netwerken met mensen waar je dit anders minder snel mee zou doen, aangezien we er allemaal sneller voor kiezen om iemand aan te spreken met wie je vaker speelt. Verder hoopte ik dat het discussietopic door de variant "vaker" gebruikt zou worden, dan in een volledig netwerken spel.

De hoeveelheid werk die in het voorbereiden en afhandelen van een speeldag zit had ik vooraf even verkeerd ingeschat XD! Maar ik vond het leuk om te zien hoe fanatiek men met elkaar sprak en ook hoe sommigen hun dagboek bijhielden. Ik ben benieuwd wat men van het hebben van een dagboek (en teruglezen van andermans dagboeken) vond en of men dit terug zou willen zien in (mijn) spellen.

Nogmaals dank voor ieders enthousiasme :)
Gelogd

Inuzuki

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +22/-53
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 6.050
Re: Nabespreektopic - Done!
« Reactie #31 Gepost op: 7 februari 2022, 08:16:12 »

Ik heb zelf even de dagboekjes aan het eind doorgelezen. Ik vond het wel leuk,  maar ik vraag me soms wel af of het veel werd gelezen. En dus of het de tijd en moeite van Tim voor het maken en van ons voor het bijhouden waard is
Gelogd

Krissy

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +11/-24
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.624
Re: Nabespreektopic - Done!
« Reactie #32 Gepost op: 7 februari 2022, 08:46:58 »

Ik vond het dagboek erg leuk. Normaal hou ik als het even kan ook een notitie pagina bij, en nu kan dat mooi online. Ik heb er ook een paar terug gelezen, leuk om te zien!
Gelogd

Nobody

  • Ruimte piraat
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +17/-27
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.403
  • Trust Nobody
    • Mijn spellen-overzicht!
Re: Nabespreektopic - Done!
« Reactie #33 Gepost op: 7 februari 2022, 09:32:30 »

Ik heb iedereens dagboek wel gelezen omdat ik nieuwsgierig was naar wat iedereen in het spel dacht. Maar ik weet niet of ik het zou gaan lezen als ik halverwege het spel dood zou gaan.
Gelogd
404 Error - body not found

Perry26

  • Forumteam: Technisch
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +16/-65
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.258
  • Iemand een suggestie voor wat dan ook?
Re: Nabespreektopic - Done!
« Reactie #34 Gepost op: 7 februari 2022, 11:31:58 »

Ik zou sowiezo de bolgende keer eerst vragen wie dat daadwerkelijk bij willen gaan houden, dat scheelt je al een hoop werk.

Ik denk inderdaad dat ik dat wel zou hebben gelezen als ik verder was gekomen in het spel, maar toen ik halverwege dood ging boeide het me niet zozeer. Ik denk dat als je alle gesprekken die iemand heeft kunt lezen het swz minder interessant is dan anders
Gelogd

Mexicanobroeder

  • -
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +31/-71
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4.224
Re: Nabespreektopic - Done!
« Reactie #35 Gepost op: 7 februari 2022, 11:42:55 »

Ik heb zelf even de dagboekjes aan het eind doorgelezen. Ik vond het wel leuk,  maar ik vraag me soms wel af of het veel werd gelezen. En dus of het de tijd en moeite van Tim voor het maken en van ons voor het bijhouden waard is

Ik heb ze gelezen. :D
Gelogd

Mexicanobroeder

  • -
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +31/-71
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4.224
Re: Nabespreektopic - Done!
« Reactie #36 Gepost op: 7 februari 2022, 11:43:47 »

Mijn dagboek was overigens extreem nutteloos.
Gelogd

Sunny

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-39
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.380
Re: Nabespreektopic - Done!
« Reactie #37 Gepost op: 7 februari 2022, 12:03:37 »

Mijn dagboek was eerder echt heel uitgebreid. Ik had voor iedereen een topic aangemaakt waarin ik dingen die mijn opvielen plaatste.
En als iemand uitviel verwijderde ik het topic, zodat er langzaam wat meer overzicht kwam.
Uiteindelijk waren het nog zo weinig spelers dat ik het verzamelde in 1 post.

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-110
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.226
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: Nabespreektopic - Done!
« Reactie #38 Gepost op: 7 februari 2022, 12:10:58 »

Ik heb iedereens dagboek wel gelezen omdat ik nieuwsgierig was naar wat iedereen in het spel dacht. Maar ik weet niet of ik het zou gaan lezen als ik halverwege het spel dood zou gaan.
Wat dit betreft: Ik heb dus het hele spel meegekeken aangezien ik zo snel dood was. De netwerkboards heb ik volledig overgeslagen want naast het Dt was dat te veel werk.

Ik heb wel de dagboeken relatief netjes bijgehouden aangezien dat leuk was om te lezen. Dus ja, in mijn geval zijn de dagboeken dus wel van toegevoegde waarde. Geeft je een beetje inzicht in hoe het spel kan gaan verlopen ^^

In spellen zonder netwerkboards is dit misschien nog leuker om te hebben aangezien dan veel achter de schermen gebeurt. Op die manier kun je er nog best wat van mee krijgen denk ik.

Thanks voor het lijden in ieder geval Skunki! Ik geloof best dat er wat meer werk in zat dan verwacht XD
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog