Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Evaluatie & naklets - Laat de pret nu echt beginnen  (gelezen 88 keer)

redeast

• Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +15/-47
  • Geslacht: Vrouw
    • Karakters
Evaluatie & naklets - Laat de pret nu echt beginnen
« Gepost op: 12 november 2023, 20:35:21 »

Klets hier na over het spel! Ook feedback is welkom! Ik heb zelf een fout gemaakt door bij de eerste lynch een bericht te sturen naar CarnageRazor met de vraag of hij wil kiezen, maar hij had toen al op een van de spelers gestemd waardoor ik dit niet had moeten melden. Bert-boefjes had zijn Leugenwolf actie ingezet die lynch, waardoor deze fout het feit dat er een Leugenwolf in het spel was had kunnen verraden. Ik geloof niet dat dit gebeurd is, maar het had wel een cruciale fout kunnen zijn.

thelight288

• Pharaoh
  • Bewoner
  • Overwinningen: +28/-39
  • Geslacht: Man
Re: Evaluatie & naklets - Laat de pret nu echt beginnen
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2023, 20:45:04 »

Ja baal er van dat ik ramp gered had haha, al vond ik op dat moment zijn onderbouwing opzich nog sterker. Al begon ik wel nog idd te twijfelen toen hij nog zo hard na lynns dood op mij ging. Anders had ik mogelijk wel gewonnen al was dan miss niet Bert boefjes Lynch geworden Lynch 2 dat weet ik niet. Ik vond ook gewoon dat slecht vrij hard op mij ging, wat ik niet direct verdacht vond, maar ze waren voor mij de enige die ook niet andere mogelijke verdachte noemde. Eigenlijk kpas vanaf moment dat ik mn wateractie op waterwork had uitgelegd en er eigenlijk geen reactie op kwam voelde de vragen vanuit Bert niet oprecht. Ik dacht idd terecht dat ik wel lunch kon zijn dus dat was vooral de reden dat ik wat riskanter speelde. Robin voelde ik al snel aan dat hij goed was. Niels en waterwork twijfelde ik aan. Anders had ik waterwork niet gewaterd. Maar ook omdat hij oprecht leek vond ik hem niet logisch als ketter. Vandaar dat ik ook meerdere mensen rol had gedeeld. Het risico nemen pakte ook weer goed uit toevallig dat was wel lastig voor slecht.

yasu

• Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +16/-28
  • Meest behulpzame WvW’er & favoriete medewolf 2022
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2023, 21:18:18 »

Bedankt @redeast :) leuk spelletje! Ik denk dat het een beetje pech was voor slecht dat we soort van elkaar via via vertrouwden (al wisten we elkaars rollen niet echt) al kon thelight niet alle info zo goed voor zich houden dus kon ik redelijk gemakkelijk alle claims wel aan namen plakken xD
Je had me nog een tijdje ramp, maar ik wilde vandaag sws even alles opnieuw gaan doorlezen en kijken of het sense maakte en toen viel het kwartje dat berrie niet logisch was in het grote verhaal en de puzzel van alle rolclaims die ik toen had. Daarvoor leek het nog alsof iig carnage waterwork en ik op berrie wilde gaan stemmen (dan stond wel mijn schot op jou.. dus dat had je dan wel weer tegen).

En sorry bb, het was echt niet meer dan een groeiend onderbuikgevoel die mij maar richting jou bleef sturen en waar ik mogelijk wat goedjes op mee heb weten te krijgen (waarna het harder ging dan ik eigenlijk alsnog dacht dat het zou gaan)

CarnageRazor

• Vakantieganger
  • **
  • Overwinningen: +3/-1
« Reactie #3 Gepost op: 12 november 2023, 23:38:25 »

Bedankt Redeast!

Het viel me wel op in het begin dat er echt al snel twee kampen waren.
De 3 slechtjes waren snel onder de radar. Uiteindelijk kon Ramp me nog overtuigen.
Gelukkig was Yasu nog bij de pinken.

Enorm geleerd van dit spel. Fijne leuke mensen leren kennen.
Blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Ik kijk alvast uit naar 700.

Rampposi

• Bewoner
  • Overwinningen: +15/-44
  • Meest ingewikkelde theorieverzinner 2021
« Reactie #4 Gepost op: 13 november 2023, 07:04:27 »

Ja dit zat er aan te komen, helaas.
Ik kon in het begin niet anders dan wel tegen je in gaan TL, want het plan was om de dag erna als er geen slechtje dood ging met water te smijten en dan de 1v1 aan te gaan (waarom ging ik er anders zo tegenin). Dat liep dus even anders.

Toen we met zn 6en waren was het spel eigenlijk al gespeeld. Ik wist dat yasu sws mij zou schieten of berrie en dan mij, maar dat was alleen als er twijfels zouden zijn over berrie stalker claim. Ik had me vastgezet om carnage niet op de lynch te gooien achteraf. Maar dan nog, met een netwerk van 3 en een jager en een prins viel er weinig meer te halen voor mij.

Goed gespeeld!

thelight288

• Pharaoh
  • Bewoner
  • Overwinningen: +28/-39
« Reactie #5 Gepost op: 13 november 2023, 10:32:42 »

Ja dit zat er aan te komen, helaas.
Ik kon in het begin niet anders dan wel tegen je in gaan TL, want het plan was om de dag erna als er geen slechtje dood ging met water te smijten en dan de 1v1 aan te gaan (waarom ging ik er anders zo tegenin). Dat liep dus even anders.

Toen we met zn 6en waren was het spel eigenlijk al gespeeld. Ik wist dat yasu sws mij zou schieten of berrie en dan mij, maar dat was alleen als er twijfels zouden zijn over berrie stalker claim. Ik had me vastgezet om carnage niet op de lynch te gooien achteraf. Maar dan nog, met een netwerk van 3 en een jager en een prins viel er weinig meer te halen voor mij.

Goed gespeeld!

Lijkt me sowieso dat dat moeilijk ging werken. Aangezien ik ook op lunch stond en Mex mij had beschermd. Die zette mij daarom al wel op priester. En ja eigenlijk de lunch op Robin hielp jullie ook niet, omdat ik wist dat hij uitgespeeld was.
Pagina's: [1]   Omhoog