Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: WK Weerwolven (Mafia) 2024  (gelezen 154 keer)

adriaan

  • Forumnerd!
  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +45/-100
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 17.759
WK Weerwolven (Mafia) 2024
« Gepost op: 21 maart 2024, 19:21:21 »

Citaat
Get ready because season 11 of the mafia championship is right around the corner!!!!! Would you mind sharing the invite with weerwolvenvanwakkerdam, and get your representative/backup selection hype started?
Here's the full invite: https://docs.google.com/document/d/1Gi9t5baFa-DTjtB_d0ntrVzsrZU4SVm3OiSg4iWT21E/edit?usp=sharing
Er is dit jaar voor ons weer de mogelijkheid om ons forum te vertegenwoordigen op het WK Weerwolven (Mafia). Dit wordt gespeeld op een apart forum; de meeste praktische informatie staat in bovenstaande link.
Als je mee wil doen, stuur mij dan een PM vóór 28 maart 23:00. Als er meerdere geïnteresseerden zijn volgt er een poll waarop alle leden kunnen stemmen. Het liefst stuur je dus gelijk een motivatie mee die ik in dat geval erbij kan zetten.

Let op het volgende:
- Het wordt gespeeld in het Engels
- De spellen zijn HEEL actief en er wordt van je verwacht dat je elke kalenderdag minstens 10 inhoudelijke posts maakt.

Als forum hebben we één keer de finale gehaald (als ik me niet vergis) toen Dixie ons vertegenwoordigde. Wie kan ons weer trots maken?
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog