Nachtvolgorde
Overdag (Priester, Beul, Jager, Wijze Burger, Leugenwolf, Wolf in Schaapskleren, Grafdelver, Cupido)
- De Priester watert een speler
- De Beul beult een speler
- De Jager schiet zijn schot indien hij sterft door het priesterwater of de beul
- De Wijze Burger stuurt zijn vraag in (tot en met dag 3)
- De Leugenwolf liegt stiekem zijn stem naar een andere speler
- De Wolf in Schaapskleren kiest eenmalig met welke rol hij gezien zal worden de rest van het spel (alleen dag 1)
- De Grafdelver mag drie namen insturen om zijn Lijk te zoeken (vanaf het moment dat hij een Lijk gedolven heeft)
- De Cupido kiest met wie hij een koppel wil vormen (alleen dag 1)
- De Balsemer balsemt iemand om te beschermen tegen de Aasgier
- De Twijfeltovenaar brengt iemand tot leven
Na de lynch, maar voor de nacht (Geliefden, Jager)
- De Burgemeester wordt gekozen (alleen dag 1)
- De speler met de meeste stemmen wordt Lynch, hierdoor sterven ook direct Geliefden en schiet een Jager zijn doelwit
- Een speler sterft aan inactiviteit
In de nacht
1 (Grafrover, Gokker)
- De Grafrover rooft het graf van de gelynchte speler
- De Gokker gokt wie er lunch zal gaan worden deze nacht
2 (Slotenmaker)
- De Slotenmaker sluit een speler op in zijn huisje
3 (Gezegende, Vervloekte)
- De Gezegende zegent een speler
- De Vervloekte vervloekt een speler
4 (Yeti)
- De Yeti komt naar buiten en zal de rest van de nacht buiten zijn
5 (Welp, Kettingwelp)
- De Welp vermoordt een speler
- De Kettingwelp vermoordt één of meer spelers
6 (Huidenwisselaar)
- De Huidenwisselaar wisselt van huid met een speler voor de rest van de nacht en komende dag
7 (Vriend)
- De Vriend gaat op bezoek bij een andere speler en is vanaf dan niet meer thuis
8 (Wolventovenaar)
- De Wolventovenaar betovert een speler
9 (Wisselaar)
- De Wisselaar wisselt van rol met een speler
10 (Apostaat, Beschermengel, Gokker)
- De Apostaat schermt de lunch af van de Beschermengel of schermt een speler af van zienende rollen
- De Beschermengel beschermt de gekozen speler
- De Gokker koopt de door hem gekozen krachten
11 (Wolven, Conversiewolf, Omegawolf)
- De Wolven lunchen een speler
- De Conversiewolf converteert een speler
- De Omegawolf probeert een speler te converteren
12 (Heks)
- De Heks zet haar levensdrankje in
13 (Illusiewolf)
- De Illusiewolf illusioneert zijn rol naar een andere rol
14 (Bisschop, Dorpsgek, Helderziende, Sjamaan, Grafdelver, Raddraaier, Pyromaan, Slaapwandelaar, Ziener, Orakel)
- De Bisschop probeert een speler tot Priester in te zegenen
- De Dorpsgek vraagt de rollen van drie spelers op
- De Helderziende vraagt de alliantie van een speler op
- De Sjamaan vraagt de rol van een speler op
- De Grafdelver graaft de lunch op om een Lijk te maken
- De Raddraaier verwisselt de rollen van drie spelers
- De Pyromaan steekt een huisje in brand
- De Slaapwandelaar gaat langs bij een speler
- De Ziener vraagt de rol van een speler op
- Het Orakel kijkt of twee spelers samen kunnen winnen
15 (Weerhamster)
- De Weerhamster sterft indien hij bekeken is door een Ziener of Helderziende
16 (Heks, Lijk, Orc, Gokker)
- De Heks zet haar doodsdrankje in
- Het Lijk vermoordt een speler
- De Orc komt buiten en vermoordt een speler of sterft indien de Yeti ook buiten is
- De Gokker vermoordt een speler met een gekocht doodsdrankje
17 (Stalker, Valse Engel, Verhullende Wolf)
- De Stalker kijkt of de gekozen speler deze nacht een actie heeft uitgevoerd
- De Valse Engel steelt de rol van de gekozen speler indien die overleden is
- De Verhullende wolf verhult de komende lynch of de volgende nacht de doden
18 ((Onzekere) Welp, Kettingwelp)
- De (Onzekere) Welp groeit op tot een Weerwolf
- De Kettingswelp groeit op tot een Weerwolf
19 (Geliefde)
- De geliefde sterft indien een van de twee spelers deze nacht is overleden
20 (Aasgier)
- De Aasgier eet een lichaam naar keuze op
21 (Levenslustige)
- De Levenslustige komt weer tot leven, de nacht na de eerste keer dat hij dood is gegaan
22 (Magiër, Zombietovenaar, Necrowolf, Necrofiel)
- Wekken iemand tot leven en veranderen eventueel diens rol.