Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 18 19 [20]   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!  (gelezen 9579 keer)

fannieklm

  • Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +29/-76
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.881
  • Fannietiekeling
    • Fittastisch
Re: [Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!
« Reactie #285 Gepost op: 2 december 2022, 22:40:34 »

Jongens.....


Hoe dan.... Ik zou hier graag een verklaring voor zien....


En hoezo is dit spel nog niet voorbij.... Ik snap er geen kloot van....
Gelogd

Semi-Sjamaan

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +16/-22
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.741
Re: [Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!
« Reactie #286 Gepost op: 2 december 2022, 22:48:40 »

Ik snap er ook de ballen van.
Gelogd

RoodHapje

  • Hol
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +9/-19
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 879
  • Ik ben hier voor de koffie.
Re: [Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!
« Reactie #287 Gepost op: 2 december 2022, 23:31:08 »

Oké, even een uitleg van mijn kant. Ik ging uit van 3 slechtjes. Daarbij wist ik dat Fannie goed was en was ik vanaf het begin al een soort van team met Fannie en WW. WW's wissel mislukte, wat natuurlijk kan, maar ook goed uit komt voor een geconverteerde wolf. Daarnaast, we startten met 18 man, ik vond het vaag dat Fannie WW en ik er samen nog inzaten. Ik had het vermoeden dat hij ons gebruikte en dat het daarom voor hem goed uitkwam dat we nog leefden. Wel moet ik zeggen dat het dit keer niet mijn initiatief is geweest op ww te gaan, wel heb ik zelf die keuze echt gemaakt en dat is wel mijn verantwoordelijkheid, net als bij elk ander.

Voor mij is wel duidelijk dat ik alleen Fannie helemaal vertrouw, ik geloof niet meer in een conversiewolf en ik geloof ook niet meer in een extra koppel. Marc zat sterk op Inu en Sunny. Gezien Marc de volgende dag weer kon wisselen kwam het voor slecht wel heel goed uit dat we nu op hem gingen.

De slechtjes moet je wat dat betreft dus zoeken tussen Inu, Sunny en mij, denk ik. Uiteraard pleit ik mezelf vrij, maar jullie begrijpen wat ik bedoel. Als er nog 2 zijn zijn het vast Inu en Sunny. Ik denk dat ik met het verkeerde team heb gestemd. Wel vraagt het denk ik enige nederigheid van mijn kant, dus als Semi en Fannie in gedachten hebben op wie gestemd moet worden zal ik hen steunen in deze beslissing.

Inu en Sunny, misschien komen jullie nu boos in de Whatsapp, misschien is er wel een goedje bij jullie, maar dit is mijn enige mogelijke analyse na vannacht. Dood me er vannacht gerust voor, Semi en Fannie verdienen het toch veel meer naast mij, want ik heb er het hele spel ziekelijk veel naast gezeten, maar ik weet nu al dat ik mijn stem voor de komende lynch met Fannie en/of Semi meedoe, uiteraard tenzij ze op mij stemmen.

Marc, mocht je dit nog meelezen, sorry. Ik dacht echt dat je fout zat en ons had gebruikt.
Gelogd

Sunny

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-39
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.380
Re: [Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!
« Reactie #288 Gepost op: 3 december 2022, 11:09:30 »

Ik snap er ook de ballen van.

Jij snapt hier de ballen van?
Hou nou toch op!
Jij wist precies wat er gaande was, want jij zou zelf ook op WW stemmen.
Je wist ook dat Inu en Hans ook op hem zouden gaan.

Semi was namelijk de persoon die op WW wilde gaan. Ik stelde iemand anders voor.
Ik heb ook nog voorgesteld om met WW samen te werken, omdat we samen minimaal 3,5 stem zouden hebben en dan misschien iets konden bereiken, maar daarna dacht Semi dat WW onderdeel van een G/S zou zijn met Fannie. Hans en Inu zouden dan de enige wolven zijn.
Dus de enige manier waarop we (Semi en ik, want wij waren de laatste 2 goedjes volgens hem) misschien nog een kansje hadden was door het G/S koppel eruit te spelen of hij was geconverteerd en dan konden we het beste WW eruit spelen.
We spraken af dat hij zou proberen om Hans en Inu over te halen om mee te gaan op WW. Ik zou ook mijn best doen.
Hans bleek volledig overtuigd van een conversiewolf en dat WW geconverteerd was. Hij zei dat Inu ook wel op WW wilde eventueel en zo kwam het dat we 4 op WW zouden stemmen.
Semi kwam ook nog even melden dat WW op mij gewisseld stond, wat voor mij ook wel extra motivatie was want stel dat hij niet geconverteerd was, dan ging ik er vandaag sowieso aan.
En toen stemde hij opeens op Inu en niet op WW, zoals hij zelf wilde!
Nu kom ik online en zie wat hij heeft gepost.
En ik zie ook wat hij er mee heeft bereikt en dat is dat Semi ineens helemaal niet meer verdacht blijkt.
Nou Fannie en Hans, jullie zitten er flink naast. En ik ook, want ik dacht ook echt dat hij en ik in ieder geval nog goedjes waren.
Dus wat dat betreft goed gespeeld Semi.
Maar kom niet aan met "Ik snap er de ballen van" want dat is gewoon niet waar.
Je wist het en je hebt WW niet gewaarschuwd.


Semi-Sjamaan

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +16/-22
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.741
Re: [Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!
« Reactie #289 Gepost op: 3 december 2022, 12:43:43 »

Ik dacht idd dat onze winkansen het grootst zouden zijn met ww als gs er uit zodat de bm mss bij een goedje terecht zou komen.
Waar ik niks van snap is dat ww geen gs blijkt en dat het spel nog doorgaat. Niet dat er mensen op hem stemden…
Gelogd

fannieklm

  • Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +29/-76
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.881
  • Fannietiekeling
    • Fittastisch
Re: [Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!
« Reactie #290 Gepost op: 3 december 2022, 13:11:44 »

Voor mij is er vannacht een aantal dingen duidelijk geworden.

Er zijn nog 2 slechtjes, want bij 3 was het spel voorbij.
Een GS kunnen we wel uitsluiten denk ik want ook dan zou het spel voorbij zijn denk ik.

Gezien de reacties in dit topic voelt die van Sunny het minst oprecht.
En de stem van inu op zichzelf vind ik ook niet lekker...

gezien de beoogde versnelling ga ik voor Sunny
Gelogd

Sunny

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-39
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.380
Re: [Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!
« Reactie #291 Gepost op: 3 december 2022, 13:24:01 »

Het minst oprecht?
Het is gewoon de waarheid.
Dat is wat er is gebeurd, er is geen woord aan gelogen.

En dat er geen G/S meer is vind ik ook lekker opportunistisch gesteld Fannie. Jij stemde op Semi voor BM en voor de Stalkeractie en gisteren heel toevallig op Semi die er toch niet uit zou gaan want iedereen zat op WW en dat wěst Semi. Twijfel twijfel, eerst op Inu en toen het er op leek dat zij er dan uit zou gaan ging je op Semi. Maar ik ben niet oprecht  ::)
Maar goed ik begrijp dat ik er uit moet, is het niet met de lynch, dan wel met de lunch.
Dus let's get it over with.

fannieklm

  • Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +29/-76
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.881
  • Fannietiekeling
    • Fittastisch
Re: [Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!
« Reactie #292 Gepost op: 4 december 2022, 22:34:31 »

Tot zo ver de oprechtheid.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 18 19 [20]   Omhoog