Ik heb zelf wel wat aandachtspunten voor de verdeling. Natuurlijk heb ik het ingame wat meer aangedikt dan het in werkelijkheid is, maar ik denk wel dat er veel inzit wat het spel kan omtwrichten. Er zaten veel rollen in die niet alleen rollen overnemen, maar ook nog de mogelijkheid geven de rolkracht te hergebruiken. Als de kaarten net iets anders worden geschud krijg je onwenselijke situaties die het spel teveel 1 kant opduwen. Valse valse priester of valse Sjamanen bijvoorbeeld. Of stel eens dat we een Valse Orc kregen. Door de variant verwacht ik dat neutralen al eerder geneigd zijn goed te kiezen dan gebruikelijk. Dan heb je nog de Mythomaan die erg tricky is als er al zoveel zienerkansen zijn, maar andersom ook erg tricky uit kan pakken als het een wolf word. Ik zeg niet dat de verdeling onmogelijk is, wel dat naar mijn beleving bij het maken beter de extremen afgewogen mocht worden omdat er best wel wat situaties zo verkeerd hadden kunnen uitvallen als de rollen net iets actiever waren benut.