Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 11 12 [13] 14   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 3044 keer)

Lynn

  • Crazy woman
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +41/-65
  • Online Online
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5.769
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
Re: Discussietopic
« Reactie #180 Gepost op: 8 juni 2023, 00:23:56 »

Wie heb jij op goed staan dan WK? Of heb je die info niet?

Rampposi en maartenrambo heb ik dus op waarschijnlijk goed staan vanwege het gedrag van Lynn tijdens de vorige speldag.

Ik denk dat de meeste spelers niet op de hoogte waren van het feit dat dit een spel met alliantiewinst is. Daarom schat ik de spelers die vroeg op Link182 hebben gestemd ook zeer waarschijnlijk op goed. De eerste 4 tenminste. Jij, ik en Fannie dus.

Ik weet niet hoeveel slechtjes er precies rondlopen. Behalve Lynn en Shaddow verwacht ik in het groepje Circle, William en Broodrooster waarschijnlijk ook nog wel een boardslechtje ergens, maar de andere 2 zijn waarschijnlijk goed.

En waarschijnlijk hebben we ook nog ergens een welp rondlopen, want de theorie dat Lynn tijdens de 3e nacht is geconverteerd lijkt me inderdaad het meest waarschijnlijk. Dus sprak ze waarschijnlijk wel de waarheid over die welppoging tijdens nacht 1. Wie dat is durf ik niet te zeggen aangezien die waarschijnlijk op een eilandje speelt en we dus aan de hand van de relaties met andere slechtjes niks kunnen afleiden.

we noemen gewoon iedereen op die mogelijk een rol heeft geclaimt bij lynn. Circle was trouwens degene die opmerkte dat Link niet over een verstoringsitem sprak. Ik had op link gestemd omdat hij niet reageerde op berichten en geen rolclaim heeft gedaan.

Nogmaals ik ben niet converteerbaar. Dat item heb ik gewonnen in de tweede kamer (deur 1) waar ik was, dus na mijn beulsactie ALS FREAKING BEUL echt ik haat die rol zo hard voordat conversie mogelijk is.

Rampposi is goed eerder hulpje aangezien ik nog steeds denk dat hij welp is aangezien als hij wolf had geweest hij nu dood was.

Ik ga slapen, want dit maakt me eigenlijk redelijk pissig dat WK net mij eruit kiest om op deze manier verdacht te maken. Met dingen die zelfs niet kunnen kloppen
Gelogd

Lynn

  • Crazy woman
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +41/-65
  • Online Online
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5.769
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
Re: Discussietopic
« Reactie #181 Gepost op: 8 juni 2023, 00:25:13 »

Dag 2
Deur 4:
- BloodWolf
- Lynn
- Fannie?

Deur 5:
-
-
-

Dag 3
Deur 1:
- Lynn
- Circle
- william

Deur 6:
-
-
-

Dag 4
Deur 2:
- niemand iets puzzel was niet oplosbaar
-
-

Deur 7:
- WazigeKip (hier die Zieneractie vermoed ik?)
- x
- x
Gelogd

BroodroosteR

  • Familielid
  • ***
  • Overwinningen: +1/-4
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 158
Re: Discussietopic
« Reactie #182 Gepost op: 8 juni 2023, 00:28:12 »

In het kader van transparantie wil ik melden dat ik zojuist een item heb gewonnen bij de puzzel van deur 8.
Het item heet 'Zero's Handtas' en heeft een sleutel nodig om open te maken. Ik vermoed dat iemand anders de sleutel heeft gekregen of nog gaat krijgen?

Verder heb ik nooit een item gehad.
Gelogd

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-110
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.226
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: Discussietopic
« Reactie #183 Gepost op: 8 juni 2023, 00:40:04 »

Okay wacht. Mocht er iemand een Priesteractie hebben: Deze nog niet gebruiken aub.
Gelogd

Williambz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-42
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.066
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
Re: Discussietopic
« Reactie #184 Gepost op: 8 juni 2023, 00:47:38 »

Okay anyways. Kip het kan prima dat jij Lynn als Weerwolf hebt gezien. Ik vermoed dat ze geconverteerd is. Dat betekent dat we nog zoeken naar een Conversiewolf ergens anders in het spel. Daar zie ik dan graag een Priesteractie voor gebruikt worden. Het liefst dus een wateractie over Rampposi heen om hem te checken.

Dat Lynn Maarten verdedigde komt door zijn echte rol waarschijnlijk van voordat zij geconverteerd was. @Circle @Williambz hebben jullie ook geclaimd?

Ja ik heb al heel wat dagen terug geclaimd.

Het is wel problematisch dat er 4 mensen op 1 BP staan, want dan krijgen we bij de lynch een soort massaextinctie. Als ik er een priester is lijkt het mij dan ook handig om iemand met meer dan 1 BP te wateren
Gelogd

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-110
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.226
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: Discussietopic
« Reactie #185 Gepost op: 8 juni 2023, 00:53:19 »

Ik denk dat op dit punt wateren geen handige optie is.

Ik heb van Lynn gehoord dat Rampposi en zij samen battle partners zijn. Dat vind ik zelf tbh enorm voordelig. Ze zullen beiden waarschijnlijk voor betray kiezen om levend te proberen te blijven. In dat geval sterven beiden. Als de een zich opoffert voor de ander weten we verder ook voldoende :)

Hoe dan ook is vandaag een lastige dag voor die twee dus.

Ik denk dat Priesteracties op dit punt trouwens nutteloos zijn. Laat ik dat even duidelijk maken.

Dan nog de lynch zelf: Laten we deze op either Lynn of Rampposi zetten voor de zekerheid. Ik heb hierbij een voorkeur voor Lynn in het huidige klimaat.
Gelogd

Wazigekip

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +37/-76
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.917
Re: Discussietopic
« Reactie #186 Gepost op: 8 juni 2023, 01:11:32 »

Ik heb de zienerkracht achter deur 6 gevonden.

Achter deur 7 heb ik een wraakengelkracht gevonden.
Gelogd

Lynn

  • Crazy woman
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +41/-65
  • Online Online
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5.769
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
Re: Discussietopic
« Reactie #187 Gepost op: 8 juni 2023, 01:31:54 »

Okay anyways. Kip het kan prima dat jij Lynn als Weerwolf hebt gezien. Ik vermoed dat ze geconverteerd is.  Dat betekent dat we nog zoeken naar een Conversiewolf ergens anders in het spel. Daar zie ik dan graag een Priesteractie voor gebruikt worden. Het liefst dus een wateractie over Rampposi heen om hem te checken.



En nu ben ik zeker dat jij ook slecht bent. Omwille van de info die er gekocht kan worden kan wat jij zegt niet en dat weet je (en dan heb ik het over het vetgedrukte).

Mijn god, echt ik ga toch geen items verzinnen ik ben freaking zielsverwant met mezelf, waarom negeert iedereen dit.

En @Williambz kan mij eigenlijk ook vrijspreken, aangezien hij zijn actie normaal gezien op mij gebruikt zou hebben in nacht 3. Tenzij hij loog over zijn rol zie ik geen reden om dat niet te doen.
Gelogd

Williambz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-42
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.066
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
Re: Discussietopic
« Reactie #188 Gepost op: 8 juni 2023, 07:14:08 »

1 ding weet ik zeker en dat is dat Lynn niet in nacht 3 geconverteerd kan zijn. Nacht 3 is er op Lynn namelijk een beschermengelactie uitgevoerd, dus wat WK zegt kan simpelweg niet kloppen voor nacht 3. Ik denk wellicht dat de wolven hier een soort move proberen uit te halen, omdat we morgen 4 mensen verliezen mits ze succesvol voor betray kiezen.

Eigenlijk staan nu WK en BW voor mij op 1, omdat ze nu op Lynn pushen. Ten eerste heeft Lynn nog maar 1 BP, dus waarom zou je daar op stemmen en ten tweede kan ze in ieder geval in nacht 3 helemaal niet zijn geconverteerd, dus ik denk dat WK zijn visioen fake is. Voor nu zet ik mijn stem op BW, omdat hij 3 BP heeft en WK slechts 1.
Gelogd

Williambz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-42
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.066
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
Re: Discussietopic
« Reactie #189 Gepost op: 8 juni 2023, 07:19:58 »

Omdat ik nu 99% zeker ben dat WK en BW slecht zijn zet ik de rechtersactie in op BW. Hij heeft nog 3 bp en staat tegenover mij in de battle phase, dus hij zal waarschijnlijk betray kiezen. WK heeft nog maar 1 Bp, dus die sterft toch wel
Gelogd

Williambz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-42
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.066
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
Re: Discussietopic
« Reactie #190 Gepost op: 8 juni 2023, 08:22:14 »

Oke dat BW goed blijkt te zijn komt voor Lynn en mij als een verrassing. Door de geheime info wist Lynn dat BW niet het juiste vertelde en daardoor dachten we dat hij slecht moest zijn. Begrijp me goed dat ik niet de schuld op Lynn af wil schuiven, maar ik ben wel met meer vraagtekens opgezadeld. Ik dacht eerst nog dat Lynn misschien dan in nacht 4 geconverteerd zou zijn, maar WK heeft haar nacht 3 gezien als weerwolf wat gewoon niet kan. Dat Bloodwolf priesterwater had komt nu ook heel ongelukkig uit, want nu kunnen we niemand testen...
Gelogd

Wazigekip

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +37/-76
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.917
Re: Discussietopic
« Reactie #191 Gepost op: 8 juni 2023, 09:23:38 »

Als Lynn niet is geconverteerd, dan was ze dus al een weerwolf op het moment dat ze haar beulactie uitvoerde en is deze beulactie dus afkomstig van een prijs die ze heeft gewonnen.
Gelogd

Shaddow

  • Knuffelexpert
  • Forumteam: Technisch
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +31/-88
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11.387
  • Meest knuffelbare en grappigste Mister WvW 2021
Re: Discussietopic
« Reactie #192 Gepost op: 8 juni 2023, 09:26:29 »

Oke dat BW goed blijkt te zijn komt voor Lynn en mij als een verrassing. Door de geheime info wist Lynn dat BW niet het juiste vertelde en daardoor dachten we dat hij slecht moest zijn. Begrijp me goed dat ik niet de schuld op Lynn af wil schuiven, maar ik ben wel met meer vraagtekens opgezadeld. Ik dacht eerst nog dat Lynn misschien dan in nacht 4 geconverteerd zou zijn, maar WK heeft haar nacht 3 gezien als weerwolf wat gewoon niet kan. Dat Bloodwolf priesterwater had komt nu ook heel ongelukkig uit, want nu kunnen we niemand testen...
en het feit dat hij een tweede persoon priester had kunnen maken zodat we twee bonusbewezen mensen hadden.

Denk dat hier wel iets langer over nagedacht had kunnen worden tbh, want hij had bij mij al bisschop geclaimd.
Gelogd

Lynn

  • Crazy woman
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +41/-65
  • Online Online
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5.769
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
Re: Discussietopic
« Reactie #193 Gepost op: 8 juni 2023, 09:59:15 »

Als Lynn niet is geconverteerd, dan was ze dus al een weerwolf op het moment dat ze haar beulactie uitvoerde en is deze beulactie dus afkomstig van een prijs die ze heeft gewonnen.

Née ik ben beul
Gelogd

Lynn

  • Crazy woman
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +41/-65
  • Online Online
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5.769
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
Re: Discussietopic
« Reactie #194 Gepost op: 8 juni 2023, 10:03:04 »

Hey eerste item dat ik heb mag ik niet zeggen, het tweede item zvw met mezelf en met deze puzzel een omgekeerde ziener actie waar ik een rol moet indienen en krijg dan 5 namen te horen. Waarvan 1 persoon deze rol is.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 11 12 [13] 14   Omhoog