Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: [PC] Scrolls (Mojang)  (gelezen 1252 keer)

EMIBH

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +11/-21
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.719
  • Eum lupum esse credo
[PC] Scrolls (Mojang)
« Gepost op: 19 december 2013, 15:46:41 »

Ik heb nu al een tijdje Scrolls in mijn bezit (nog in open Beta, maar toch) en speel het eigenlijk helemaal niet zo vaak, maar in het nieuwe jaar wil ik het wel weer eens oppakken. Ook wilde ik eens kijken of er meer mensen hier op het forum waren die dit spel spelen.

Wat is Scrolls?
Scrolls is een online TCG/bordspel, waarbij je magische rollen (scrolls) verzamelt waarmee je allerlei wezens, voorwerpen en spreuken op kunt roepen. (Denk aan Yu-Gi-Oh!) Je plaatst je wezens of voorwerpen op een bord dat bestaat uit hexagonen en probeert de totems van je tegenstander te vernietigen, maar hij/zij zal natuurlijk terugvechten.

Het spel is gemaakt door Mojang (bekend van Minecraft) en heeft (imho) een prachtige look door slechts vrij simpele getekende onderdelen. Je kunt je eigen avatar maken door te kiezen uit alle verschillende hoofden, rompen, benen en armen. Hier een impressie van het bord:



Je kunt je deck volledig zelf samenstellen. Wanneer je begint krijg je één deck van één van de drie (in de toekomst misschien vier) 'elementen' of 'recources' en je verzameling is uit te breiden door het kopen van scrolls in de winkel met het goud dat je verdient in gevechten. Lees hier meer.

Als er meer mensen zijn die scrolls spelen lijkt het me leuk om een toernooitje te organiseren, dus mention het vooral als je ook speelt! O0



Omdat het kerst is krijgt iedereen die Scrolls gekocht heeft een gratis versie om weg te geven, ik heb mijn gratis versie aan mijn broertje gegeven voor kerst, maar als er meerdere mensen zijn die het spel hebben, kijk dan eens rond op het forum om meer forumleden aan het Scrollen te krijgen!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog