Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [PC] WoW  (gelezen 3226 keer)

Ralmuski

  • De Muski-saurus
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-20
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 15.144
  • Good cop
Re: [PC] WoW
« Reactie #15 Gepost op: 15 december 2013, 10:05:45 »

Bij swtor ook. Toen dat uitkwam weet ik nog wat een pain in the ass het was om lvl 25 te halen en dan kon je eindelijk met je speeder sneller reizen. Nu zit je in een paar uur op lvl 1 en heb je op 15 al je eerste speeder. Maar ik moet zeggen dat dat maar goed is ook, want de eerste keer een char levelen is alles nog leuk en nieuw, maar de 4e of 5e moet wel een beetje doorwerken anders heb je het snel gezien. XD
Gelogd

PiperWyatt

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-31
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.976
Re: [PC] WoW
« Reactie #16 Gepost op: 5 januari 2014, 23:08:25 »

Alleen jammer dat de guild zo klein is xD Als ik op mn Druid (nu lvl 53 of 54 alweer) speel, zie ik haast nooit iemand :(
Voor een achievement ben ik ook op de horde bezig met een Undead Mage, guild daar is wel wat levendiger xD


Rain: wie ben jij? anders kan ik, ipv mijn leather (skinning) te verkopen wel een paar stacks aan jou geven moest ik er nog bijeen krijgen.

En dit is echt een kakserver voor de horde: op mijn druid krijg ik bijna alles verkocht, mijn horde mage (lvl 40) verkoopt niks waardoor ik geld verlies xD

Verder speel ik wel echt (meestal) de zone uit, voor de quest achievement (vb 41 quest in Un'Goro doen, die doe ik nu, maar heb Tanaris wel overgeslagen)
Gelogd

Epidi

  • Gast
Re: [PC] WoW
« Reactie #17 Gepost op: 5 januari 2014, 23:19:28 »

We hebben het even druk gehad.
Deze week nog op vakantie en dan zijn we er weer vaker ;)
Gelogd

PiperWyatt

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-31
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.976
Re: [PC] WoW
« Reactie #18 Gepost op: 5 januari 2014, 23:27:26 »

Ergens eind deze maand lopen mijn 60 dagen af en moet ik op zoek naar een verlenging xD Maar ik zie er naar uit om anderen te zien :)
Gelogd

Ralmuski

  • De Muski-saurus
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-20
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 15.144
  • Good cop
Re: [PC] WoW
« Reactie #19 Gepost op: 6 januari 2014, 05:33:55 »

Alleen jammer dat de guild zo klein is xD Als ik op mn Druid (nu lvl 53 of 54 alweer) speel, zie ik haast nooit iemand :(


Ik ken het, de Swtor guild heb ik zelfs al verlaten.  (A)
Gelogd

PiperWyatt

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-31
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.976
Re: [PC] WoW
« Reactie #20 Gepost op: 7 januari 2014, 01:40:13 »

Ik ken het, de Swtor guild heb ik zelfs al verlaten.  (A)

Haha, :) Voor nu vind ik het (nog?) niet nodig om dat te doen xD Mss dalijk als ik lvl 90 ben dat het wel handiger is met ev. raids enzo.

Daarstraks overigens lvl 60 gehaald in Un'Goro. Wilde Silithus ook nog doen, maar omdat ik nu al 60 ben overweeg ik om meteen naar Outland te gaan :/ Wat is het trouwens duur zeg, om te gaan vliegen. Heb 225 gold betaald, mounts had ik gelukkig al, maar ik zag dat (als ik me goed herinner) om in Northrend te gaan vliegen dadelijk 4500 gold kost (zoveel heb ik niet eens op al mijn characters samen). Pff en ik ben al zo'n krent in game xD 15g betaald met pijn in het hart aan een netherweave bag xD En nu aan het vechten met iemand voor een uber goedkope pet (buyout wel over de 1000g, maar via bid issie nou 1s70 ofzo xD Dus 3x raden wat ik morgen voormiddag ga doen (A)
Gelogd

PiperWyatt

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-31
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.976
Re: [PC] WoW
« Reactie #21 Gepost op: 21 januari 2014, 12:15:05 »

Ik heb Egan, mijn (ondertussen, eerst wassie 80) lvl 81 female Nelf Hunter, van onder het stof gehaald. Ik wil hem overzetten naar deze realm maar ik heb geen credit card :(

Verder ben ik dus een keer gehacked ofzo, want al mn geld was weg, net zoals een paar items van gear (shoulders, waist, ringen).
MEt Egan probeer ik nu de Lunar Festival Achievements te halen en de bijbehorende titel. Zal niet gaan lukken vrees ik xD De 25e is mn abo afgelopen... en ik moet om 2 elders te honoren naar een gebied dat alleen bereikbaar is als je een questchain van lvl 82 doet (dat zal nog wel gaan lukken) maar dan zijn er ook nog in de dungeons waarvoor je een groep moet hebben. En ik kan me niet selecteren in de dungeon finder omdat doordat enkele gear verdwenen is (en mn bags waren ook weg, heb ik ondertussen herkocht) maar mn  item lvl is nu dus te laag :s. En toch op 2 dingen na is alles 200 of hoger. Maargoed dat lossen we wel op door ff te questen in Hyjal ofzo, tot lvl 82 zodat ik die chain quest kan gaan doen om die elders te honoren xD Alleen Eastern Kingdoms, Northrend, Cataclysm en Dungeons moeten nog. Heb met Egan die anderen al gedaan of vandaag, of gisteren, of in '09-'10 :)

Sorry voor dit gezever xD

EDIT: gehaald :D Alle dungeons gesolo'd, behalve Utgarde Pinnacle waarbij een extreem vriendelijk lvl 90 druid me geholpen heeft. Ikzelf ben inmiddels lvl 83 op die hunter én heb de titel 'Elder'. Me is dus happy :)

Verder zal ik nu een tijd niet meer online komen, na zaterdag. Zaterdag nog ff de mailbox leegmaken en dan is mn abo afgelopen xD
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2014, 16:13:18 door PiperWyatt »
Gelogd

Roggie

  • Certified Life Example
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +17/-32
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.413
  • Haphap ik ben een vis
Re: [PC] WoW
« Reactie #22 Gepost op: 26 januari 2014, 12:13:20 »

Oeh, ik ga de grootste nerdregel ooit breken. Ik ga WoW downloaden 0_0
Gelogd
Joe.

PiperWyatt

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-31
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.976
Re: [PC] WoW
« Reactie #23 Gepost op: 26 januari 2014, 13:28:56 »

 O0

Is dat een nerd regel? xD
Gelogd

Roggie

  • Certified Life Example
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +17/-32
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.413
  • Haphap ik ben een vis
Re: [PC] WoW
« Reactie #24 Gepost op: 26 januari 2014, 14:58:25 »

Als ik de haat jegens WoW zie wel, ja :')
Gelogd
Joe.

PiperWyatt

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-31
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.976
Re: [PC] WoW
« Reactie #25 Gepost op: 13 februari 2014, 17:38:07 »

Hoe bevalt het? xD
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog