Weerwolven van Wakkerdam

Archief => 743 - Anoniem => Spellen 701-800 => [743] Opgegeten! => Topic gestart door: adriaan op 9 september 2024, 21:57:03

Titel: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: adriaan op 9 september 2024, 21:57:03
Welkom, hoe ben jij zo snel opgegeten?
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Kwal op 9 september 2024, 23:33:57
Ja, ik weet het niet. Wel kut dat het orakel nu al een tweede wolf kan aanduiden  XD
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: adriaan op 9 september 2024, 23:35:34
Nee, beter lezen :P
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Dolfijn op 11 september 2024, 23:37:49
Ugh wat een bijzondere lynch dit. Sowieso al niet heel slim om een fake wissel in de wereld te helpen (of doe dat dan ten minste wat eerder), maar dan ook alle inactieven die het niet meer meekrijgen dat het nep was... en het was nota bene ook nog onze orakel. Kan dr een beetje slecht tegen.
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Dolfijn op 11 september 2024, 23:38:39
Ik denk dat het al zo goed als over is als ik naar de situatie kijk van goed  :-X
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: adriaan op 12 september 2024, 00:10:03
Nou ja, slecht heeft wel hun welp geluncht en er is nog adel en een bisschop
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Luiaard op 12 september 2024, 00:59:19
Citaat van: [743]Dolfijn op 11 september 2024, 23:37:49
Ugh wat een bijzondere lynch dit. Sowieso al niet heel slim om een fake wissel in de wereld te helpen (of doe dat dan ten minste wat eerder), maar dan ook alle inactieven die het niet meer meekrijgen dat het nep was... en het was nota bene ook nog onze orakel. Kan dr een beetje slecht tegen.

Breek me de bek niet open :P
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Kleine Panda op 14 september 2024, 10:59:21
Sorry Luiaard, ik had echt niet zo'n inactief spel verwacht lynch 1 😅 Voor goed is het misschien maar goed dat Koala nu inactief was🙈 Maar ik weet echt niet wat Pinguïn aan t doen was met z'n rare bescherming over Uil en z'n stemmenstoelendans
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: adriaan op 14 september 2024, 11:38:07
Zonder de Heks was het al bijna voorbij geweest voor goed. Dan was Koala nu dood geweest, de adel was uitgestorven, en dan had Koala ook nog Schorpioen de Beschermengel doodgeschoten
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Kleine Panda op 14 september 2024, 12:00:32
Ja gelukkig heeft de heks goed gekozen🙈 Heeft slecht door dat er adel is?

Ik heb dus ook serieus aan iedereen gevraagd of die burger of wamster was behalve de twee burgers 😂 ik hoopte eigenlijk een burger te vinden, die te laten inzegenen door Tijger en dan genoeg rondbazuinen dat ik bisschop ben om de lunch op me te krijgen, maarja toen werd ik lynch🥲
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Dolfijn op 14 september 2024, 22:09:47
Snap niet echt waarom koala op uil stemt. Hij weet dat hij sowieso geen onboard wolf is, omdat hij met onze adelstemmen dan sowieso gelyncht was (zelfs als er een leugenwolf had gelogen naar luiaard).

Op zich is apostaat er uit goed, maar dr zijn betere opties...
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Kleine Panda op 15 september 2024, 20:35:19
Nja op dit punt denk ik dat t niet zozeer uitmaakt wat er gelyncht wordt, als t maar een slechtje is.

Echt als ik nog geleefd had was m'n tunnel zoveel dieper geworden met Uil z'n post en hoe Stokstaartje erop reageert😂
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: adriaan op 15 september 2024, 21:54:19
Ik snap er geen hol van dat Koala nu zijn schot op Toekan heeft staan. Heeft Toekan echt niet zich bekendgemaakt bij degene die hij net heeft gered? Dat is vreemd
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Kleine Panda op 15 september 2024, 22:01:39
Sowieso wel, heeft die zelfs in dt aangegeven. Misschien gelooft Koala hem niet?

Echt wat gebeeuuurd hier? Waarom word Uil zijn claim geloofd boven die van Schorpioen, bengel is zo'n simpele claim, en waarom zou Schorpioen publiekelijk na iemand bengel claimen als t niet waar is. En waarom stemt Toekan over, waarom gelooft hij Uil terwijl hij weet dat hij de lunch heeft gestopt 😅
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 22:11:41
(https://i.pinimg.com/736x/14/2b/81/142b811fe2ebb4cf7859f93c16c60c86.jpg)


Wat heb ik genoten van dit spel zeg. Hahaha echt top.
Een paar leestekens vergeten, wat spelfoutjes maken en chatgpt wat woordjes op Belgisch laten zetten en voila iedereen onderschat mij.  (6) XD
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Stokstaartje op 15 september 2024, 22:14:03
Uil kwam met argumenten, schorpioen kwam nooit met argumenten voor zijn stem, daardoor verdachte ik hem. Ik moest pinguïn wel in bescherming nemen want koppel. Dus door de tunnel op pinguïn moest ik wel op jou stemmen panda. En door de dl tunnel werd mijn vertrouwen ook steeds minder.

Dat ik te laat was om van luiaard af te gaan was niet zo handig.
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 22:15:29
Je was zo duidelijk koppel, ik heb echt meteen jou laten lunchen vannacht.  XD

Verder hebben de goedjes een mazzel puntje, ik ben expres offline gegaan laatste 15min waardoor ik niet meer op tijd de wolven de pm van Toekan heb kunnen doorgeven.
Waarin toekan vertelt dat ie niet delver maar HEKS is.

echt dit potje  :D
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Stokstaartje op 15 september 2024, 22:17:03
Ja ik was bang dat duidelijk was, maar anders waren we wss sowieso dood aan vorige Lynch. Probeerde nog op Zvw te gooien maar was al bang dat koppel ook vrij logisch was
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Kleine Panda op 15 september 2024, 22:18:39
Uil was echt duidelijk slecht, maar ik wist natuurlijk dat die maar hulpje was. De manier waarop Pinguïn de lynch van hem af probeerde te krijgen klopte gewoon niet. Lastminute dacht Uil hulpje,  jij en Pinguïn g/s koppel en Olifant leugenwolf.
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 22:19:28
Verder omdat je met mij meeging, hadden we wel nog lunch naar Pinguin geswitcht, jij was een bm die mij wel leek te vertrouwen Pinguin niet.
Dus vandaar dat we ook rekening hielden met zvw.
Mijn laatste woorden ofzo op wolvenboard waren 'switch maar naar Pinguin, als ze koppel zijn maakt niet uit maar als ze zvw zijn heeft Pinguin de prioriteit'.

Maar oh man, dit potje, hebben jullie er lang over gedaan sommige posts te ontcijferen? Ik was hier zo hard aan het lachen elke keer als ik een post schreef en vervolgens 'm herschreef met de verschrikkelijke manier waarop ik aan het spellen was.
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Stokstaartje op 15 september 2024, 22:24:04
Ik zat ook niet geweldig in t spel. Behalve pinguïn had ik constant twijfel aan iedereen. Ik had adel ook niet verwacht dat verklaarde ook wel aantal stemmen
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Pinguïn op 15 september 2024, 22:27:53
Ja heerlijke chaos XD

Ik weet niet wat er allemaal gaande was hoor dit spel hahaha. Ik vond echt alle goedjes die ik verdacht apart doen, of in ieder geval op een bepaalde manier wolfs spelen (Toekan: tunnelen op 1 speler en niet kleur bekennen, Schorpioen: Mogelijk welps spelen? Al had ik die wel meer naar goed, Panda: Sturend slecht? Voornaamste reden om te wisselen was vanwege de focus op mij, anders was ik op Leeuw gebleven, Tijger: Uil redden?)
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Pinguïn op 15 september 2024, 22:30:10
@Uil nee je posts waren prima te lezen. Alleen waren ze inderdaad geschreven zonder enige interpunctie, maar dat maakt verder niet uit voor mij persoonlijk om ze normaal te kunnen lezen ;)

Ik ben wel blij dat ik nog Uil heb gestemd in ieder geval. Ik dacht oprecht Toekan slechtje trouwens. Helemaal toen die nog weer de nadruk op mij wilde leggen en ook last-minute een switch maakte.
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Stokstaartje op 15 september 2024, 22:31:04
Citaat van: [743]Kleine Panda op 15 september 2024, 22:18:39
Uil was echt duidelijk slecht, maar ik wist natuurlijk dat die maar hulpje was. De manier waarop Pinguïn de lynch van hem af probeerde te krijgen klopte gewoon niet. Lastminute dacht Uil hulpje,  jij en Pinguïn g/s koppel en Olifant leugenwolf.
[/quote

Zou pinguïn als slecht een hulpje zo vroeg van Lynch proberen te houden tho? Wij hadden ook verder geen info
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Stokstaartje op 15 september 2024, 22:31:25
Citaat van: [743]Pinguïn op 15 september 2024, 22:30:10
@Uil nee je posts waren prima te lezen. Alleen waren ze inderdaad geschreven zonder enige interpunctie, maar dat maakt verder niet uit voor mij persoonlijk om ze normaal te kunnen lezen ;)

Ik ben wel blij dat ik nog Uil heb gestemd in ieder geval. Ik dacht oprecht Toekan slechtje trouwens. Helemaal toen die nog weer de nadruk op mij wilde leggen en ook last-minute een switch maakte.

Ja goeie wissel ik zat fout
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Pinguïn op 15 september 2024, 22:35:10
Ik hoop dat de goedjes zich bedenken dat het spel met 3 slechtjes en Leeuw slecht nu al klaar zou zijn. Dus of Uil was slecht of Leeuw is goed. Ik denk dat Leeuw dit spel wel makkelijk doorloopt.

@Panda waarom Leeuw op goed?
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Kleine Panda op 15 september 2024, 22:40:27
Omdat jij hem op slecht had staan met een reden waardoor ik juist dacht oke hij doet tenminste mee :')

En Stokstaartje, wel als er al een hulpje dood was, en een goede lynch jullie een overwinning kon geven
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Pinguïn op 15 september 2024, 22:45:25
Maar jij hebt geen info over Leeuw? Hoe kun je hem dan op goed zetten zonder mijn rol te weten XD

Zegmaar, wat ik probeerde met Uil/Tijger is alle opties proberen te blijven zien. Ondanks dat ik dacht dat Tijger samen slecht zou zijn was de mogelijkheid er wel dat Uil slecht kon zijn en Tijger niet. Andersom zag ik die optie niet. Ik moet toegeven dat mijn keuze om dan op Tijger te gaan apart was inderdaad. Gelukkig zelf nooit op hem gestemd XD
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Kleine Panda op 15 september 2024, 22:49:40
DANK JE😂 En daarom vond ik jou zo verdacht. Je stem op Tijger ipv Uil, en vervolgens oké dan stem ik wel Leeuw omdat ik niet mee wilde op Tijger. Dat gaf gewoon gigantische ik ben slecht en probeer subtiel mijn hulpje te redden vibes:')

Nja ik zei dat ik Koala en Tijger op groen zette en Leeuw vertrouwde. Met Leeuw had ik ook wel prima contact verder en Leeuw paste niet in t rijtje met dat ik zeker was dat jij slecht was 🙈

Achteraf gezien had ik gewoon contact met je moeten opnemen en ook aan jou vragen of je burger of wamster was😝
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Stokstaartje op 16 september 2024, 07:15:49
Of met mij, ik wilde je ook nog benaderen vrijdag, maar je zat zo diep in die tunnel voor mijn gevoel dat ik met onder andere uil contact had en tijger. En die had ik door prive contact beide wel redelijk staan.
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Stokstaartje op 16 september 2024, 07:18:29
Als slechtje had ik waarschijnlijk nooit zo opzichtig voor pinguïn in gestaan tenzij ik zeker zou weten dat er een meerderheid was, maar met al welp dood door lunch was dat veel te vroeg geweest. Dus ik snapte niet waarom het niet gelooft werd.
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Pinguïn op 16 september 2024, 22:06:15
Jemig het niveau van die laatste post van Schorpioen XD
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Uil op 17 september 2024, 08:39:13
als ik Toekan was had ik ipv Koala zo op te geven nu per direct grafdelver geclaimt.
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Pinguïn op 17 september 2024, 18:01:14
Ja dan redt je jezelf in ieder geval nog van de lunch :)
Titel: Re: [Welkom] Je let even niet goed op en je zit in een maag
Bericht door: [743]Pinguïn op 17 september 2024, 21:14:07
Oei, het blijft verdacht stil?