Het spel is voorbij; het was een moeilijke strijd voor slecht nadat de ene conversiewolf haar conversie weggooide door zichzelf bekend te maken bij een goedje en de andere conversiewolf zonder overleg zijn conversie wijzigde. :P Misschien dat de goedjes een beetje in het voordeel waren in deze rolverdeling, maar twee conversiewolven konden een hoop netwerkjes kapotmaken. Misschien was een ork in plaats van een welp iets beter geweest.
Ik laat nog een dagje in het ongewis wie wie was zodat ook de overlevers eventueel nog kunnen raden in de wedstrijd (zie dodenboard). Morgenavond maak ik bekend wie wie was.
Owh Lord Farquaad was dus echt geen wolf. Dat is wel een verrassing :-[
Nou Rumple je had ons het nogal lastig gemaakt we waren bijna geswitcht iedereen goed gespeeld
Het was me weer een waar genoegen om mee te mogen doen, Adriaan. Heel erg bedankt voor je kundige begeleiding!
Ik denk niet perse dat goed heel sterk was, maar dat we ook gewoon heel veel geluk gehad hebben. Het verhaal van Repelsteeltje de laatste dag was inderdaad nog best sterk, weet nog steeds niet hoe die van de adel wist
Citaat van: Cinderella[666] op 5 april 2023, 20:15:28
Ik denk niet perse dat goed heel sterk was, maar dat we ook gewoon heel veel geluk gehad hebben. Het verhaal van Repelsteeltje de laatste dag was inderdaad nog best sterk, weet nog steeds niet hoe die van de adel wist
Volgens mij zei hij gewoon in zijn post dat hij de stemmen had geteld toen het tussen Dragon en Pinocchio ging en dat Dragon de meerderheid had maar overleefde. Dus moest er adel zijn. En dat klopte
Citaat van: Puss in Boots[666] op 5 april 2023, 18:36:58
Owh Lord Farquaad was dus echt geen wolf. Dat is wel een verrassing :-[
Ik ben blij dat je tenminste nog een beetje schaamte voelt daarover, want je was wel erg zeker van jezelf. ;D
Bedankt voor je tijd en energie Adriaan!
Citaat van: Merlin[666] op 5 april 2023, 18:38:09
Nou Rumple je had ons het nogal lastig gemaakt we waren bijna geswitcht iedereen goed gespeeld
Haha never give up till the end :P
Ik moet zeggen dat we als slecht nog verder kwamen dan ik dacht eerlijk gezegd. We verloren al snel onze 1e conversiewolf die geen conversie had uitgevoerd en de 2e conversiewolf stond ook in de spotlights. Gelukkig zijn er nog enkel lynches in het voordeel uitgavallen van slecht. Ik zie nu ook dat Puss gewoon een heel laat dorpsgek visioen kreeg haha. Daar is inderdaad niet tegenop te boksen.
Maar wel goed gespeeld! Ik vond het een erg vermakelijk spel!
Citaat van: Cinderella[666] op 5 april 2023, 20:15:28
Ik denk niet perse dat goed heel sterk was, maar dat we ook gewoon heel veel geluk gehad hebben. Het verhaal van Repelsteeltje de laatste dag was inderdaad nog best sterk, weet nog steeds niet hoe die van de adel wist
volgens mij kon de lynch van pinocchio niet anders. Snap de lunch op mij nog steeds niet? waarom neutraaltje lunchen? ook de neutralen jacht door donkey XD lastig om zo echt te spelen
Citaat van: Magic Mirror[666] op 5 april 2023, 22:14:30
Citaat van: Cinderella[666] op 5 april 2023, 20:15:28
Ik denk niet perse dat goed heel sterk was, maar dat we ook gewoon heel veel geluk gehad hebben. Het verhaal van Repelsteeltje de laatste dag was inderdaad nog best sterk, weet nog steeds niet hoe die van de adel wist
volgens mij kon de lynch van pinocchio niet anders. Snap de lunch op mij nog steeds niet? waarom neutraaltje lunchen? ook de neutralen jacht door donkey XD lastig om zo echt te spelen
Nou ik begreep de lunch op jou ook niet echt, want volgens mij had Shrek nogal trek in neutraaltjes XD. Fairy Godmother befreep ik wel, omdat slotenmaker wel heel vervelend kan worden.
Zelf had ik wel het idee dat er door de hoeveelheid neutraalclaims er goedjes waren die dat claimden. Maar een andere lunch was wellicht beter geweest. Al kan een pyromaan ook erg vervelend zijn btw.
3 neutraaltjes op 22 spelers was niet zo gek. Wel jammer voor slecht dat er geen goedjes neutraal claimden en wel 2 slechtjes (die dat niet met elkaar konden afstemmen gezien 1 hulpje was) en dat ze geen slecht kozen; maar ja, de slechtjes hebben ook niet geprobeerd neutraaltjes over te halen ondanks dat die wel welwillend waren.
ja als ik door slecht was benaderd had ik dat wel overwogen, maar volgens mij waren achteraf alle neutraal claimers legit of hulpje haha. Dus ook zeker in zo'n spel is denk ik het lunchen van neutraaltje risky, omdat dus ook hulpje kan zijn.
Citaat van: adriaan op 5 april 2023, 22:26:33
3 neutraaltjes op 22 spelers was niet zo gek. Wel jammer voor slecht dat er geen goedjes neutraal claimden en wel 2 slechtjes (die dat niet met elkaar konden afstemmen gezien 1 hulpje was) en dat ze geen slecht kozen; maar ja, de slechtjes hebben ook niet geprobeerd neutraaltjes over te halen ondanks dat die wel welwillend waren.
toen snow white geout was had ik nml wel verwacht dat die de neutraaltjes ging aanspreken. volgens mij had ik haar nog een berichtje gestuurd.
Ja de Sjamaan stond dus ook op de lunch. :P Daar kwamen ze nog goed mee weg gezien de Yeti dat liet mislukken. Maar dat was nog wel een gekkere lunch gezien de claim ja.
Er waren slechts 2 inzendingen voor de wedstrijd die allebei ook slechts 2 namen goed hadden (henzelf en 1 andere persoon) dus er is geen prijs vergeven.
Dit was de lijst:
| Forumnaam | Spelnaam |
| 123berber | Fiona[666] |
| BloodWolf14 --> Inuzuki | Queen Lillian[666] |
| Castiel. | Rapunzel[666] |
| Circle | Three Little Pigs[666] |
| domien | Cinderella[666] |
| Foxi | Dragon[666] |
| Lan | Pinocchio[666] |
| Link182 | Gingy[666] |
| Lyne | Prince Charming[666] |
| Malanaphy | Arthur Pendragon[666] |
| Mexicanobroeder | King Harold[666] |
| Morana | Doris[666] |
| Orange-King | Puss in Boots[666] |
| Rampposi | Snow White[666] |
| Skunki | Donkey[666] |
| Sunny | Lord Farquaad[666] |
| thelight288 | Magic Mirror[666] |
| Wannas | Shrek[666] |
| Waterwork | Merlin[666] |
| Williambz | Rumpelstiltskin[666] |
| Wurn | Sleeping Beauty[666] |
| yasu | Fairy Godmother[666] |
Het sneuste moment van het spel gebeurde in nacht 1 toen voormalig spelleider
@Morana , die al 4 jaar niet had meegedaan, in nacht 1 werd geluncht. Weinig dat spelleiders of wolven daaraan kunnen doen in een anoniem spel, maar erg jammer is het wel. Doe je nog een keer mee Morana? :)
Ook
@Wurn en
@Lyne deden voor het eerst in lange tijd mee, @Circle was weer eens terug en Wannas en Orange-King waren van de partij. Bedankt voor het meedoen allemaal en kom nog eens vaker terug. ;D
Ah veel oude bekenden. Dat is wel erg leuk! En inderdaad wel enorm balen van Morana, daar had ik nog wel graag wat langer het spel mee gespeeld.
Ik ook, haha :D
Helaas, het mocht niet zo zijn. Wie weet een andere keer weer ;)
Ik geloof niet dat ik ook maar 1 iemand goed heb geraden ;D Heel leuk om te zien dat er weer wat oude bekenden meespeelden.
En ben blij dat ik nog zover ben gekomen, solo spelend.
Citaat van: Sunny op 7 april 2023, 09:02:47
Ik geloof niet dat ik ook maar 1 iemand goed heb geraden ;D
Je hebt Fiona=Berrie goed geraden. En jezelf ;D
Citaat van: adriaan op 7 april 2023, 10:12:10
Citaat van: Sunny op 7 april 2023, 09:02:47
Ik geloof niet dat ik ook maar 1 iemand goed heb geraden ;D
Je hebt Fiona=Berrie goed geraden. En jezelf ;D
Lol, did I win???
Citaat van: adriaan op 7 april 2023, 10:12:10
Citaat van: Sunny op 7 april 2023, 09:02:47
Ik geloof niet dat ik ook maar 1 iemand goed heb geraden ;D
Je hebt Fiona=Berrie goed geraden. En jezelf ;D
Ho, ik had Castiel ook geraden toch?
Je hebt gelijk, oeps. Dan heb je de prijs gewonnen!
Wat??? XD
haha dat had ik echt niet verwacht ;D
Citaat van: adriaan op 6 april 2023, 18:04:57
Het sneuste moment van het spel gebeurde in nacht 1 toen voormalig spelleider @Morana , die al 4 jaar niet had meegedaan, in nacht 1 werd geluncht. Weinig dat spelleiders of wolven daaraan kunnen doen in een anoniem spel, maar erg jammer is het wel. Doe je nog een keer mee Morana? :)
Ook @Wurn en @Lyne deden voor het eerst in lange tijd mee, @Circle was weer eens terug en Wannas en Orange-King waren van de partij. Bedankt voor het meedoen allemaal en kom nog eens vaker terug. ;D
Ja voelde me enorm schuldig dat ik niet echt actief kon zijn. Maar het was leuk nog eens mee te doen.
No worries :)
Binnenkort zal ik de anonieme accounts verwijderen, dus als je nog iets van PMs of zo erop hebt staan dat je wil bewaren, zorg dan dat je dit opslaat op een of andere manier.