Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] We zijn nog niet ontsnapt, waarom is het al voorbij?  (gelezen 157 keer)

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Geslacht: Man
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: [Nabespreking] We zijn nog niet ontsnapt, waarom is het al voorbij?
« Reactie #30 Gepost op: 20 februari 2021, 00:02:36 »

Oh ja, was nog jammerder geweest XD

Ik was ook niet meer bij hoor. Heb de afgelopen 3/4 dagen niets meer gevolgd omdat het naar mijn insziens al kansloos was lol.

t4nd

• Bewoner
  • Overwinningen: +55/-108
  • 2012∞2013∞2014
« Reactie #31 Gepost op: 20 februari 2021, 09:49:30 »

Ik ben het trouwens niet helemaal eens met de opmerkingen over de rolverdeling. Sterk had een paar gevaarlijke rollen die veel invloed konden hebben, maar het zat gewoon wat tegen voor slecht en mee voor goed. De reneiz-kamer die als eerste door goed bereikt werd was het laatste duwtje om bloodwolf te lynchen. Ik denk niet dat hij anders al op de lynch beland zou zijn, maar nu was hij Ún verdacht Ún potentieel een conversiewolf.

Als je dan met een achterstand begint en je maakt een paar foute keuzes met de lunch (domien?) waardoor goed een mooi netwerkje kan uitbouwen is het inderdaad game over.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

thelight288

• Skylord
  • Familielid
  • Overwinningen: +3/-1
« Reactie #32 Gepost op: 20 februari 2021, 13:13:07 »

Ja ben het wel mee eens slecht had paar dingen al gelijk tegen door pech zoals de lunch die niet doorging omdat een wolf was opgesloten net 33% kans (denk ik) en gelijk bloodwolf eruit omdat Loeka als eerste de omgekeerde ziener kon uitvoeren en niet iemand van slecht

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
  • Kevlinder
« Reactie #33 Gepost op: 20 februari 2021, 13:53:54 »

Ik denk dat de invloed van onze rollen beperkt was. Illussioneren en storen was beiden prima te achterhalen dat dit was gebeurd en als dit was gebeurd door wie met 1/5 kans direct goed te zitten. Het hielp ook niet mee dat de Wisselaar vrij onluchbaar was. Wamster via speelveld, openbaar beschermd worden, et cetera. Dat zijn allemaal scenario's die meewegen in het maken van een verdeling. Deze verdeling was echt niet leuk vanuit het oogpunt slecht, en dan heb ik het over doolhofkrachten plus de normale rolverdeling samen.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog