Nouja ik snap je punt wel in die zin dat ik ook niet het eerste nummer wat youtube me voorschotelde heb gekozen maar wel letterlijk mijn zonde in de titel heb. Ik had hem zelfs niet in mijn eerste vier opties waar ik tussen twijfelde, voor ik besloot nog eens verder te gaan zoeken. Ik had uiteindelijk zo'n zeven liedjes waar ik nog tussen twijfelde en uiteindelijk na lang wikken en wegen deze gekozen die toevallig ook nog eens de zonde in de titel heeft. Maar dat betekent niet per se dat ik me er gemakkelijk vanaf heb gemaakt. Dus ik denk dat dat een beetje het punt van Loeka is.
En ik snap de jury ook wel hoor, want zij kunnen onmogelijk weten of we wel of niet voor het eerste de beste nummer in de youtube-lijst zijn gegaan met het thema in de titel, dus je moet wat. Maar ja het maakt wel dat ik heel lang twijfelde om niet een iets minder goeie optie in te zenden die niet Angry of iets dergelijks in de titel had omdat ik wist dat ik waarschijnlijk aftrek zou krijgen met deze keuze (maar goed twee van de alternatieven hadden een intro van 30 seconden zonder zang of muziek dus dat zou dan ook punten aftrek opleveren, dus ja, lastig soms).
(overigens is het tot nu toe pas één jurylid en de andere twee noemden het niet, dus misschien niet het beste moment om dit aan te kaarten, maar ik snap het punt wat Loeka wilde maken denk ik wel, dat wilde ik gewoon ff zeggen :p )