Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Evaluatie & Naklets - Waren wij de testers of de getestten?  (gelezen 214 keer)

redeast

• Niet een King, niet een Queen, maar een Qing
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-38
  • Geslacht: Vrouw
    • Karakters
Evaluatie & Naklets - Waren wij de testers of de getestten?
« Gepost op: 2 december 2020, 22:05:01 »

1. Gefeliciteerd wolven!
2. Ik vind het erg jammer dat ik mijn tijd heel slecht heb ingedeeld deze periode, waardoor ik tijdens mijn tentamens en drukte tijdens de studie dit spel leidde en erg weinig tijd had voor verhaaltjes. Ook had ik erg weinig inspiratie, wat misschien wel komt doordat het zo'n standaard thema is. Ik hoop dat het in mijn volgende spellen beter zal gaan.
3. De rolverdeling was voor mij heel erg twijfelen. Ik heb gemerkt dat de verdeling die ik in gedachte had niet erg lekker uit de verf is gekomen en dat een Stoorwolf te sterk was in dit spel, waardoor de verdeling scheeft ging. Ook had ik er meer lijkschouwers in moeten stoppen.
4. De inactiviteit dit spel vond ik erg jammer. Er werd heel weinig gepost in het discussietopic en ik heb ook niet heel veel gehoord over wat er achter de schermen omging, waardoor ik de indruk heb dat erg weinig mensen echt bezig waren met het spel.
"Every day could be your last"

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
  • Geslacht: Man
    • Indie Game Reporter
Re: Evaluatie & Naklets - Waren wij de testers of de getestten?
« Reactie #1 Gepost op: 2 december 2020, 22:08:48 »

1. Dank.
2. Geeft niet. Bedankt!
3. Vooralsnog leek de Stoorwolf prima in orde qua balans. Ik mis nog de rol van Waterwork, verwacht hier niet veel bijzonders, maar tot aan het einde was het spannend in ieder geval. In principe is het spel vrijwel onmogelijk voor slecht als er ook maar één slechtje sneuveld en de burgemeester nooit of te nimmer bij de laatste wolf komt.
4. Eens. Het was voor mij een reden om Waterwork te lunchen en helaas was SR Weerhamster anders hadden we hem er ook op gegeten. Met de lunches hebben we geprobeerd bewust toch nog wat actievere spelers te houden en minder aanwezige spelers op te eten, in hoeverre mogelijk.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

redeast

• Bewoner
    • Karakters
« Reactie #2 Gepost op: 2 december 2020, 22:10:02 »

Als het goed is zouden nu de boards zichtbaar moeten zijn

Kevindemen

• Bewoner
    • Indie Game Reporter
« Reactie #3 Gepost op: 2 december 2020, 22:10:03 »

Verder Bloodwolf: het was Shaddows idee om naar Stoorwolf te verstoren. En ik had zoiets van yolo. :p Dus alle credits naar hem, ondanks dat je hem daar niet toe aanzag.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Kevindemen

• Bewoner
    • Indie Game Reporter
« Reactie #4 Gepost op: 2 december 2020, 22:12:05 »

3. Vooralsnog leek de Stoorwolf prima in orde qua balans. Ik mis nog de rol van Waterwork, verwacht hier niet veel bijzonders, maar tot aan het einde was het spannend in ieder geval. In principe is het spel vrijwel onmogelijk voor slecht als er ook maar één slechtje sneuveld en de burgemeester nooit of te nimmer bij de laatste wolf komt.
Vermoeden klopt, burger bij Perry/Water. Nee lijkt mij prima in balans voor zo'n klein spel. Zeker met kans op Priester. Hou zou je hem zelf aanpassen dan?

redeast

• Bewoner
    • Karakters
« Reactie #5 Gepost op: 2 december 2020, 22:13:44 »

Vermoeden klopt, burger bij Perry/Water. Nee lijkt mij prima in balans voor zo'n klein spel. Zeker met kans op Priester. Hou zou je hem zelf aanpassen dan?
Dat is vooral mijn probleem eigenlijk. Ik vind kleine spelletjes heel lastig qua balans gezien het zo snel kan gaan en een kleine verstoring erg veel inpact kan hebben op de balans.

t4nd

• Bewoner
  • Overwinningen: +54/-108
  • 2012∞2013∞2014
« Reactie #6 Gepost op: 2 december 2020, 22:54:48 »

Verder Bloodwolf: het was Shaddows idee om naar Stoorwolf te verstoren. En ik had zoiets van yolo. :p Dus alle credits naar hem, ondanks dat je hem daar niet toe aanzag.

Ik vond bloodwolf wel goed bezig (spel wat aan de zijlijn meegevolgd). Hij verdacht je omdat je té hard bezig was te zeggen dat jij nooit als stoorwolf zou storen op stoorwolf xD. Jammer voor hem dat hij de rest niet overtuigd kreeg  :-\
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Kevindemen

• Bewoner
    • Indie Game Reporter
« Reactie #7 Gepost op: 2 december 2020, 22:56:02 »

Eens dat BW goed heeft gespeeld al geloofde hij niet in een verstoring zei hij? En normaliter zou het idd niet doen. Had al spijt toen het kwaad was geschied eigenlijk. XD

Perry26

• Forumteam: Technisch
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-43
  • Iemand een suggestie voor wat dan ook?
« Reactie #8 Gepost op: 2 december 2020, 23:02:56 »

Hmm ik vind het een interessante verdeling, maar ik wil toch even kwijt dat ik 2 geheim agenten + een stoorwolf en een leugenwolf toch ietswat aan de sterke kant vind voor slecht. Stel dat ze Kevin door hadden gehad hadden we alsnog niet geweten dat de stoorwolf in het spel zat. Zeker gezien er geen zienende rol is hebben de goedjes dan wel erg weinig manieren om daadwerkelijk informatie te krijgen denk ik dan.

Maaja, het had zomaar om kunnen slaan als de bischop een burger had gevonden. Ik had eerlijk gezegd in mijn hoofd zitten dat de bisschop pas in nacht 3 iemand priester kon maken, anders had ik misschien gewoon geroepen burger te zijn.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #9 Gepost op: 3 december 2020, 02:23:56 »

Nja de stemwissel van Spirit was wat jammer. Niet dat het had uitgemaamt aangezien Shaddow kennelijk ook wolf was... Mijn vermoedens op Kevin werd eigenlijk pas echt bevestigd toen hij op mij schoot. Zeker in combinatie met wat vage reacties op de stooractie. De ene keer las ik zijn appjes dat hij wel een storing dacht en de andere keer weer niet. In het algemeen vond ik de reacties op het laatst gewoon te vaag XD

Ik had echter niet verwacht dat er een stooractie was gebruikt inderdaad. Ook omdat ik 󦠓haddow 󦠋evin als slecht dacht en niet beide lol. Het feit dat Kevin riep dat hij als wolf zelf nooit Stoorwolf zou insturen maakte voor mij trouwens dat ik hem ineens ook als mogelijkheid zag waar ik het daarvoor (god knows why) helemaal niet als optie had. Wat Kevin vaak doet als slechtje is namelijk juist datgene roepen wat hij zelf nooit zou doen terwijl hij dat in dat geval dus letterlijk gedaan heeft. Ditmaal weliswaar niet door zichzelf, maar alsnog klopt de theorie XD

Anyway, netjes gespeeld bois. Beetje jammer van de stille discussie verder inderdaad. Ik moet alleen zeggen dat ik zelf eigenlijk ook vergeten was dat dit spel nog bezig was wooopsie.

Qua balans vond ik het trouwens nog best prima. 2 lunchstoppende rollen, een rol die bewezen kon worden + een bewezen goedje kon maken met nog whatever WW was. Ik zou denk ik alleen in de trand van nieuwe rollen de Yakuzawolf gebruikt hebben ipv Stoorwolf ofzo.

Kevindemen

• Bewoner
    • Indie Game Reporter
« Reactie #10 Gepost op: 3 december 2020, 06:18:28 »

deed bewust vaag omdat ik de lynch wilde spreiden :p
Wilde je in de situatie dwingen dat je wel op mij moest,
Aangezien Shaddow kon liegen en SR niet op mij zou gaan.

t4nd

• Bewoner
  • Overwinningen: +54/-108
  • 2012∞2013∞2014
« Reactie #11 Gepost op: 3 december 2020, 08:27:41 »

Eens dat BW goed heeft gespeeld al geloofde hij niet in een verstoring zei hij? En normaliter zou het idd niet doen. Had al spijt toen het kwaad was geschied eigenlijk. XD

Net daardoor was het zo goed hé, iets anders doen dan normaal werkt :-D
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Shaddow

• Knuffelexpert
  • Forumteam: Technisch
  • Bewoner
  • Overwinningen: +25/-63
  • Meest knuffelbare en grappigste Mister WvW 2021
« Reactie #12 Gepost op: 3 december 2020, 10:21:34 »

Ik wil graag even zeggen dat ik en Kevin als enige echt lunchstoppende rollen hadden, omdat wij als enige daadwerkelijk ervoor konden zorgen dat de lunch niet zou doorgaan.
Pagina's: [1]   Omhoog