Nja de stemwissel van Spirit was wat jammer. Niet dat het had uitgemaamt aangezien Shaddow kennelijk ook wolf was... Mijn vermoedens op Kevin werd eigenlijk pas echt bevestigd toen hij op mij schoot. Zeker in combinatie met wat vage reacties op de stooractie. De ene keer las ik zijn appjes dat hij wel een storing dacht en de andere keer weer niet. In het algemeen vond ik de reacties op het laatst gewoon te vaag

Ik had echter niet verwacht dat er een stooractie was gebruikt inderdaad. Ook omdat ik haddow evin als slecht dacht en niet beide lol. Het feit dat Kevin riep dat hij als wolf zelf nooit Stoorwolf zou insturen maakte voor mij trouwens dat ik hem ineens ook als mogelijkheid zag waar ik het daarvoor (god knows why) helemaal niet als optie had. Wat Kevin vaak doet als slechtje is namelijk juist datgene roepen wat hij zelf nooit zou doen terwijl hij dat in dat geval dus letterlijk gedaan heeft. Ditmaal weliswaar niet door zichzelf, maar alsnog klopt de theorie

Anyway, netjes gespeeld bois. Beetje jammer van de stille discussie verder inderdaad. Ik moet alleen zeggen dat ik zelf eigenlijk ook vergeten was dat dit spel nog bezig was wooopsie.
Qua balans vond ik het trouwens nog best prima. 2 lunchstoppende rollen, een rol die bewezen kon worden + een bewezen goedje kon maken met nog whatever WW was. Ik zou denk ik alleen in de trand van nieuwe rollen de Yakuzawolf gebruikt hebben ipv Stoorwolf ofzo.