Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: [Welkom] Nu zit ik nog steeds aan de basis  (gelezen 182 keer)

t4nd

• Bewoner
  • Overwinningen: +55/-108
  • Geslacht: Man
  • 2012∞2013∞2014
Re: [Welkom] Nu zit ik nog steeds aan de basis
« Reactie #30 Gepost op: 4 december 2020, 19:03:04 »

Laat ik verder even verduidelijken: mijn ervaring is dat het spel je op verschillende manieren afstraft als je actief speelt. Of je wordt lijk omdat de wolven je op de wraaklunch zetten, of je mag het dodenboard verkennen omdat je word gegeten, of je word gelynched omdat je in een lijkenjacht waarschijnlijk meest waarschijnlijk lijk bent door eerdere redenen. Ik vind het persoonlijk wat jammer. Het lijkt bijna voordeliger te zijn voor je eigen winkansen om gewoon niks uit te voeren. En dat lijkt mij niet de bedoeling van een spel te zijn. :) Als iedereen een tandje zou bijzetten dan was er niet zoiets als bang zijn lunch te worden omdat je toevallig wat meer energie in het spel steekt.

Compleet de waarheid.
Maar niets doen is ook saai en dat houden actieve spelers nooit langer dan 1 of 2 spellen vol (A)
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

jessicavd

• Bewoner
  • Overwinningen: +12/-22
  • Geslacht: Vrouw
  • dag niet gelachen is een dag niet geleefd
« Reactie #31 Gepost op: 4 december 2020, 19:27:36 »

Kevin heeft de handdoek al in de ring gegooid...
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Geslacht: Man
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #32 Gepost op: 5 december 2020, 00:31:01 »

Nouja, ik heb wat netwerkspellen non-actief gespeeld, maar dan mis je dus echt superveel info en je bent er gewoon veel minder mee bezig. Ik snap niet hoe mensen dan nog veel plezier uit een spel halen...

Deze ronde netwerkte ik zelf dus ook niet echt en ik hield me op het Dt erg in, maar ook nu: Ik heb nauwelijks wat van het spel meegekregen. Voor m'n gevoel was het al na like, dag 1 klaar. Daarnaast heb ik doordat ik mezelf eigenlijk gepusht heb om niet actief te zijn ook de hele laatste speldag zowat gemist XD

Dusja, ik houd het niet veel langer dan 1 a 2 spellen vol zonder dat mijn spelplezier eronder lijdt.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog