Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Evaluatietopic  (gelezen 226 keer)

Morgothoan

• Worlds greatest Leprechaun
  • Bewoner
  • Overwinningen: +5/-15
  • Geslacht: Man
  • Art of War - Sun Tzu
Re: Evaluatietopic
« Reactie #15 Gepost op: 25 november 2020, 08:51:01 »

@Morgothoan het valt me op dat jij vaker sterke meningen hebt over de rolverdeling inderdaad. Dat bedoel ik niet rottig ofzo, je hebt natuurlijk recht op die mening en die is denk ik ook vaak wel terecht. Maar een gebalanceerde verdeling maken kan soms best lastig zijn. En, eerlijk is eerlijk, het spelleider team bestaat voor 75% uit nieuwe spelleiders die niet getraind worden ofzo. Dus wij zijn ook nog zoekende soms.

Vind je het anders leuk om een keer een spel te leiden? Dan kun je zien wat daar in gaat zitten :)

Klinkt als een mooie uitdaging ja!

Misschien heb ik het ook niet bij het rechte eind maar zo voelt het wel, ervaring erin zal het hopelijk doen blijken.
@t4nd ik ben het met je eens, ja slecht had een sterke rolverdeling maar bij goed zat gewoon te weinig firepower, een beetje extra daarbij en een rol van slecht naar een iets minder sterke rol omwisselen had denk ik wel verschil gemaakt.
You're such a child. You talk of nothing but pipe dreams... there are times when people must make painful choices.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #16 Gepost op: 25 november 2020, 10:42:22 »

Ik zat zelf ook meer te denken aan de rolverdeling die Kevin voorstelde. Ik heb in het spel zelf ook genoemd dat ik een conversiewolf + 2 wolven en een Orc verwachtte. Uiteindelijk komt dat redelijk overeen met wat er in zat. Enkel die conversiewolf extra had ik niet verwacht XD

Ik moet @Skunki trouwens wel gewoon complimenten geven. De deadlines waren strak, en als ze dat niet waren gaf je zeer duidelijk aan wat we konden verwachten. Dat is echt een dik pluspunt. Anders zit ik namelijk prima van 10 tot 1 te refreshen in de hoop op een nachtverwerking XD Nu kon ik dat laten als je aangaf er toch niet te zijn :)

Ik heb trouwens wel genoten van dit spel. Het is ook alweer even geleden dat we 15+ spelers hadden volgens mij, maar dat vind ik persoonlijk altijd de chillste spellen. Het contact wat ik had was best prima. Ik ben nog meerdere keren door @Wurn gevraagd "we good?" na aanleiding van de berichten in het Dt ;)

loetjef

• Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-21
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #17 Gepost op: 25 november 2020, 13:00:41 »

Ik heb ook enorm genoten van het spel. Op een enkel moment na echt een leuke sfeer, leuk contact met heel veel verschillende mensen, ook mensen die ik normaal niet zoveel spreek. En ook nog even hier mijn complimenten voor @fannieklm en @t4nd jullie hebben het echt fantastisch gespeeld! Was erg leuk met jullie te netwerken. Volgende keer wel liever dezelfde alliantie  :-*
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

t4nd

• Bewoner
  • Overwinningen: +55/-108
  • 2012∞2013∞2014
« Reactie #18 Gepost op: 25 november 2020, 13:55:30 »

Ik denk dat we het allebei ook niet zo leuk vonden om jou eruit te halen, maar het was nodig om onze winstkansen gaaf te houden (A).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Robin89

• Familielid
  • Overwinningen: +2/-1
« Reactie #19 Gepost op: 25 november 2020, 14:53:58 »

2 conversiewolven laten het meteen voelen alsof het erg OP is XD

Ik ben wel benieuwd: Waarom de keuze voor Fannie? Ik las het bij het skimmen van het wolvenboard zo snel niet en ik geloof ook niet dat ze nou echt als goed geschat werd XD

Volgens mij kozen we voor Fannie omdat wij toen het idee hadden dat zij wel vertrouwd werd door de meeste mensen.
Achteraf gezien pakte de keuze goed uit XD

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #20 Gepost op: 25 november 2020, 15:00:04 »

Ja nogal. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Smiekero of Morgothoan de keuzes zouden zijn aangezien die door echt vet veel mensen na lynch 1 al op goed werden gezet. Het verbaasde me zo intens dat zij geen lunch waren. Voor Smiekero vond ik dat wel mooi (stiekem hoopte ik echter toch te mogen moorden XD) maar toch was het voor mij gek :P

Wurn

• Bewoner
  • Overwinningen: +19/-42
  • Het forumfossiel.
    • http://www.youtube.com/wurntje
Re: Evaluatie topic
« Reactie #21 Gepost op: 25 november 2020, 20:25:58 »

Allereerst wil ik sorry zeggen tegen @Wurn en @loeka....
Welnee. Dat hoort bij het spel dus je hoeft geen sorry te zeggen. Ik ben inmiddels wel gewend aan messen in m'n rug. :P Ik zag deze 2de conversie gewoon niet aankomen. XD

Over de rolverdeling heb ik al iets in het dodenboard gezegd. Sluit grotendeels wel aan bij wat anderen (inclusief Skunki zelf) al gezegd hebben.

Ik vond het verder een enorm leuk spel omdat het zo spannend was en omdat er niemand inactief was. En dit vond ik ook wel een leuk detail:
Ik vind het een giller dat de drie neutraalclaimers (Rick, SR en ik) allemaal niet neutraal waren en de twee echte neutralen (Bloodwolf, Smiekero) goed claimen. XD Het verklaart achteraf voor mij wel waarom het contact met Bloodwolf zo raar verliep. Hij kon eigenlijk niet goed zijn (zelfs na de priesteractie bleef ik twijfelen), maar de optie delver-die-lijk-geworden-is, kwam niet in mij op. XD
Ik vond het ook leuk om ook met (voor mij) nieuwe gezichten te spelen. Wie weet zie ik jullie weer bij een volgend spelletje. :)
Howl with me fellow wolves. Howl!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog