Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreking  (gelezen 88 keer)

loetjef

• Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-21
  • Geslacht: Vrouw
Nabespreking
« Gepost op: 11 november 2020, 19:38:06 »

Hier kunnen jullie napraten over het spel!
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Ajjb33

• Nieuw-af
  • *
  • Overwinningen: +1/-2
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2020, 19:40:39 »

YEAHH mijn eerste winst.
Echt de laatste 15 minuten was ik zo druk met Bloodwolf aan het communiceren of dit geen actie was van t4nd en Skunki als slechtjes en dat ze wellicht beide leugenwolf waren en hierdoor gegarandeerd de winst zouden pakken. Dus ik had heel eerlijk gezegd bijna t4nd eruit gestemd voor het zeker stellen van mijn eigen eerste winst hahaha. Maar goed we hebben toch gewonnen met zīn allen ;D ;D ;D

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2020, 19:43:25 »

Gg XD

Ik had de claims van ajjb en Jessica net na de DL al. Daarna dus Maarten in het openbaar wat t4nd, Skunki en Spirit over liet. Hiervan zaten de eerste 2 al sinds die DL met verdenkingen op mij. Beetje getunneld daardoor.

Ik had net nog een gesprek met ajjb waarin we twijfelden of t4nd en Skunki niet samen Leugenwolven waren ofzo of nog zouden switchen. Ik had m'n stemwissel al klaar staan, maar net iets te laat XD

Maargoed, wat betreft mijn ergenis even over t4nds argumenten: Je zegt dat ik deze ronde hetzelfde deed als mijn slechtjes-persona. Nu blijkt dus dat ik gewoon goed was en dat hele argument dus echt nergens op slaat. Niet in dit spel en niet in andere spellen. Ja, het kan zijn dat iemand zich gedraagd zoals eerder, maar dat is 0 maar dan ook 0 garantie voor andere spellen. Daar kwam mijn hele frustratie door.

loetjef

• Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-21
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 11 november 2020, 19:44:50 »

Ik moet nu trouwens even eten, daarna gooi ik het dodenboard open.

Maar jongens, wat baalde ik toen in nacht 1 de ziener en de vriend eruit gingen XD
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

t4nd

• Bewoner
  • Overwinningen: +54/-108
  • 2012∞2013∞2014
« Reactie #4 Gepost op: 11 november 2020, 19:50:06 »

@BloodWolf14 - tuurlijk sloeg m'n argument op niets ::)

Met m'n eerste post wou ik duidelijk maken hoe k*t irritant het wel niet is als mensen op basis van zo'n argument aangeven dat je slecht bent, aangezien het mij in ongeveer elk spel overkomt in in 95% van de gevallen komt die beschuldiging van jou of van kevin. Je had mij nu ook op "bijna zeker slecht" omdat ik speel zoals ik steeds speel - ongeacht ik goed of slecht ben. Maar toch zet je me elke keer opnieuw op "t4nd is slecht" met dezelfde non-argumenten ::).

En btw, het feit dat er alweer 2-3 mensen hun claim bij jou hadden neergelegd vind ik ook enorm erg. WvW is een kwestie van nadenken, mensen uitlokken en proberen slechtjes te stemmen. Niet gewoon claims vragen en dan de mensen die niet claimen lynchen "omdat ze niet claimen".
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

SpiritReacher

• Chaos
  • Bewoner
  • Overwinningen: +6/-8
  • Ik ben geen fan van mensen.
« Reactie #5 Gepost op: 11 november 2020, 19:56:22 »

t4nd en Skunki stemden bijna gelijk en super vroeg op BloodWolf. Deze 2 waren nooit samen wolfjes geweest.
Veels te riskant om zo vroeg al kleur te bekennen.
Dit zijn beiden geslepen spelers. 1 Had gekunt; samen no way.

Vermoedde al iets geks met een dode Ziener en Vriend, zeker als ik zelf Beul ben.
Maar toen Skunki het aangaf, was ik eigenlijk wel om.

Leuk, Loe!
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #6 Gepost op: 11 november 2020, 19:59:59 »

Ik wilde je lynchen vanwege je verdenking op mij terwijl je verder niemand anders noemde. Niet omdat je wolverig speelde? Verder probeer ik als het even kan concretere argumenten te gebruiken dan een gevoel dus ik snap sowieso niet dat ik volgens jou ieder spel dat we spelen jou weer op slecht zet vanwege gedrag. Dat Kevin dat doet kan misschien kloppen, maar om dat over mij te zeggen vind ik wat apart XD

En dat claimen was voor mijn kant meer een gelukje. Ik was zelf Stalker dus heb bij meerdere mensen gevraagd of ze een leuke rol -> actie hadden. Jessica claimde eerst een enigzins saaie rol te hebben en daarna beantwoordde ze die vraag ook gewoon. Nacht 1 heb ik ajjb gecheckt en zag niets. Na de nacht kwam in het gesprek voorbij dat hij gewenst had wel een actie te hebben gedaan. Daarna heb ik bij hem dus gewoon een gokje gewaagd en geclaimd. Maarten wist ik helemaal niets van totdat hij in het Dt kwam. Dat in combinatie met Jessicas hint was voor mij voldoende. Van Spirit wist ik dat hij Neutraal claimde dus dat was een gokje. Later zei hij dus Beul te zijn wat voor mij alleen jou en Skunki over liet. Dat in combinatie met jullie gezamenlijke verdenking richting mij de hele dag door maakte dat ik redelijk zeker was :P

Ajjb33

• Nieuw-af
  • *
  • Overwinningen: +1/-2
« Reactie #7 Gepost op: 11 november 2020, 20:51:08 »

Ik reageer even t4nds reactie. Tussen Bloodwolf en mij hebben wij in eerste instantie beide goed geclaimd zoals meer met mij hebben gedaan. Maar door de actie van Bloodwolf snachts op mij, ben ik er zelf vanuit gegaan na het checken van alle rollen dat Bloodwolf wel een goedje (stalker) moest wezen. Natuurlijk kon hij hier over liegen, maar daar ben ik niet vanuit gegaan, omdat het echt geloofwaardig overkwam allemaal. Hierin heb ik hem dit keer geloofd waardoor we dus eigenlijk elkaar clearden. Met daarna de actie van Maarten en Spirit bleef er daarna niet veel over. Dus het was iig niet zo tussen Bloodwolf en mij dat wij een rol of iets dergelijks claimden in het begin. Alleen een kant, zoals ik ook met Maarten en t4nd heb gedaan.
Pagina's: [1]   Omhoog