Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Ben ik al dood?  (gelezen 199 keer)

Perry26

• Forumteam: Technisch
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-44
  • Geslacht: Man
  • Iemand een suggestie voor wat dan ook?
Re: [Nabespreking] Ben ik al dood?
« Reactie #15 Gepost op: 3 november 2020, 14:14:11 »

Wil bij deze ook excuses maken naar de andere spelers dat er geen informatie gedeeld werd. Ik vind het zelf enorm vervelend als het grootste gedeelte van het spel is "Pietje is slecht, einde discussie", maar heb daar nu zelf ook enorm aan bijgedragen.

Zelfde geldt voor mij. Spelletje moet voor iedereen leuk blijven en door de grote machienverwerking aan slechtjes was het voor hen niet leuk, maar ook voor medegoedjes die niet bewezen waren. Dus sorry daarvoor.
Ik vind niet dat jullie daar excuus voor moeten maken hoor, jullie hebben het gewoon goed gespeeld en daardoor jullie alliantie gewonnen. Zo gaat het soms, dat hoort bij het spel.

maartenrambo

• Beste Lid Zonder Tactiek
  • Bewoner
  • Overwinningen: +28/-69
  • Je hoeft niet te winnen om plezier te hebben.
« Reactie #16 Gepost op: 3 november 2020, 15:53:56 »

Nadeel van zombie meester vindt ik dat je spelers bij hun naam moet noemen. Ik zou  de rol gewoon aan passen dat de zombie meester. Alleen door moet geven als ie die nacht een zombie wilt maken. Aangezien je. Als zombie meester niet van te voren kunt weten wie lunch wordt.  Mochten er dan meerdere nacht doden vallen door bvb de orc. Wordt random bepaald wie zombie wordt. Dit maakt t ook denk ik een leukere rol om te zijn.

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #17 Gepost op: 3 november 2020, 16:02:24 »

Dat maakt het opzich ook eerlijker tegenover de andere rollen denk ik. Dan zou ik echter de rol die Fannie had ook maken dat ze dat voor de nacht aan moet geven zodat je meer krijgt dat de eerst ingestuurde hier baat bij heeft. Op die manier weet je dus ook niet welke rol de dode persoon nu heeft. Om het toch niet zo sterk te maken zou ik dat eventueel combineren met een drietal namen ofzo die je instuurt als zombiemeester. Dan is er minder rng in de keuze maar heb je toch een grotere kans om zombies te maken tegenover de andere rollen die iemand tot leven wekken.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog