Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 21 22 [23]   Omlaag

Auteur Topic: The Green Room / Lounge-Bar  (gelezen 5651 keer)

Skunki

• Moderator
  • Bewoner
  • Overwinningen: +34/-87
  • Geslacht: Man
Re: The Green Room / Lounge-Bar
« Reactie #330 Gepost op: 8 februari 2021, 19:27:23 »

De jury weet dan volgens mij niet welk nummer dubbel is ingestuurd toch?  (A)
Eens, tijdens het jureren onbekend. Bij een portfolio ronde is het uiteraard bekend dat inzendingen dubbel waren

Angelique

• Kiwi
  • Bewoner
  • Overwinningen: +11/-27
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #331 Gepost op: 10 februari 2021, 21:13:12 »

Hoe doe ik dit nu weer  :o...

Ik ben er heel blij mee hoor, maar niet in lijn met andere jury leden  XD

Geebster

• Bewoner
  • Overwinningen: +11/-38
« Reactie #332 Gepost op: 17 februari 2021, 07:32:26 »

@Skunki  @wschoolf1
Is de deadline donderdag 18 februari of vrijdag 19 februari?  (A)

Ik hoop vrijdag 19 febrauri, anders heb ik ineens heel erg stress XD

Skunki

• Moderator
  • Bewoner
« Reactie #333 Gepost op: 17 februari 2021, 09:39:40 »

De deadline is aanstaande vrijdag!

loetjef

• Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-21
« Reactie #334 Gepost op: 23 februari 2021, 15:52:51 »

Bedankt voor de punten Maan en Gackt!

Ik wil nog even één opmerking maken, niet rottig bedoeld naar jullie of eventuele juryleden waarvan het commentaar nog moet komen. Ik vind het alleen een beetje jammer dat er vrij hard wordt benadrukt/punten in mindering worden gebracht omdat mijn titel een letterlijke vertaling van de zonde is.

Ik kende dit nummer al voordat deze Sing It-ronde kwam, en bij het verdelen van de zonden dus ook bewust voor Gula gekozen voor mezelf, omdat ik dit nummer graag wilde inzenden. Door punten in mindering te (willen) brengen, omdat de titel wat gemakkelijk is, voelt het voor mij alsof er wordt afgedaan aan mijn tactische keuze om mezelf deze zonde te geven. Dat vind ik jammer, en wilde ik dus toch nog even melden.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

wschoolf1

• Moderator
  • Bewoner
  • Overwinningen: +21/-34
« Reactie #335 Gepost op: 23 februari 2021, 19:25:48 »

@loetjef - Vergeet niet dat de jury niet weet wie wat heeft ingezonden. Dat voegen Skunki en ik later aan hun commentaren toe...  O0

loetjef

• Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-21
« Reactie #336 Gepost op: 23 februari 2021, 19:38:28 »

Nee, weet ik, dus in die zin kan ik het ze ook niet kwalijk nemen. Maar snap je wat ik bedoel of komt het helemaal niet over? :P
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Yara

• Bewoner
  • Overwinningen: +15/-17
« Reactie #337 Gepost op: 23 februari 2021, 20:53:39 »

Nouja ik snap je punt wel in die zin dat ik ook niet het eerste nummer wat youtube me voorschotelde heb gekozen maar wel letterlijk mijn zonde in de titel heb. Ik had hem zelfs niet in mijn eerste vier opties waar ik tussen twijfelde, voor ik besloot nog eens verder te gaan zoeken. Ik had uiteindelijk zo'n zeven liedjes waar ik nog tussen twijfelde en uiteindelijk na lang wikken en wegen deze gekozen die toevallig ook nog eens de zonde in de titel heeft. Maar dat betekent niet per se dat ik me er gemakkelijk vanaf heb gemaakt. Dus ik denk dat dat een beetje het punt van Loeka is.

En ik snap de jury ook wel hoor, want zij kunnen onmogelijk weten of we wel of niet voor het eerste de beste nummer in de youtube-lijst zijn gegaan met het thema in de titel, dus je moet wat. Maar ja het maakt wel dat ik heel lang twijfelde om niet een iets minder goeie optie in te zenden die niet Angry of iets dergelijks in de titel had omdat ik wist dat ik waarschijnlijk aftrek zou krijgen met deze keuze (maar goed twee van de alternatieven hadden een intro van 30 seconden zonder zang of muziek dus dat zou dan ook punten aftrek opleveren, dus ja, lastig soms).

(overigens is het tot nu toe pas één jurylid en de andere twee noemden het niet, dus misschien niet het beste moment om dit aan te kaarten, maar ik snap het punt wat Loeka wilde maken denk ik wel, dat wilde ik gewoon ff zeggen :p )

Skunki

• Moderator
  • Bewoner
« Reactie #338 Gepost op: 23 februari 2021, 21:04:56 »

(overigens is het tot nu toe pas één jurylid en de andere twee noemden het niet, dus misschien niet het beste moment om dit aan te kaarten, maar ik snap het punt wat Loeka wilde maken denk ik wel, dat wilde ik gewoon ff zeggen :p )
:P Wees niet bang, alle juryleden hebben al ingestuurd. We laten jullie alleen even wachten op de rest, in deze tijd kunnen de juryleden alvast een kijk nemen naar de portfolio deelnemers van deze ronde!  O0

Yara

• Bewoner
  • Overwinningen: +15/-17
« Reactie #339 Gepost op: 24 februari 2021, 02:12:11 »

:P Wees niet bang, alle juryleden hebben al ingestuurd. We laten jullie alleen even wachten op de rest, in deze tijd kunnen de juryleden alvast een kijk nemen naar de portfolio deelnemers van deze ronde!  O0

Nee ik bedoelde meer dat we nu alle juryleden 'aanspreken' terwijl niet iedereen er iets over zei, dus dat komt misschien wat nitpicky over. Maar het is bij eerdere rondes ook wel gebeurd, dus ik snap wel dat het punt nu wordt gemaakt, ook al is het deze ronde minder aan de orde. (En nogmaals, ik snap de jury ook wel. Beide kanten hebben wel een punt vind ik zo.)

Maar dat bedoelde ik ;)
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2021, 02:14:41 door Yara »

Geebster

• Bewoner
  • Overwinningen: +11/-38
« Reactie #340 Gepost op: 26 februari 2021, 20:32:31 »

Jammer maar zeker genoten van mijn deelname!

Citaat
Tot zover misschien wel het sterkste portfolio van alle kandidaten! Helaas moet ik zeggen dat je laatste 3 inzendingen voor mij alle drie onbegrijpelijke missers zijn. Daarbij vind ik het lastig om in te schatten of je nu veel te veel risico hebt genomen of jezelf er te makkelijk van af hebt gemaakt. Mocht je de halve finale van deze competitie nog weten te bereiken, dan hoop ik dat je weer voor die absolute wow-factor wil gaan van met name je eerste inzendingen.

Grappig! Dit is dus het moment geweest dat ik van baan ben veranderd, ineens weer naar kantoor moest en mijn leven gewoon 100% drukker is geworden en ik dus ook minder tijd had voor Sing it en het vinden van een perfect nummer.
Blijkbaar heeft het dus toch wel echt zijn effect gehad XD

bert-boefjes

• The Savior
  • Bewoner
  • Overwinningen: +37/-96
  • liefste en best geklede wvw'er
« Reactie #341 Gepost op: Gisteren om 21:31:23 »

Ik ben heel benieuwd hoe de jurering gaat zijn. Wat een diversiteit aan nummers deze ronde. Wel leuk dat iedereen bijna een andere kant op gegaan is met het thema.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Dragonfly

• Bewoner
  • Overwinningen: +28/-49
« Reactie #342 Gepost op: Gisteren om 21:57:34 »

Ik ook! Goede inzendingen.
Pagina's: 1 ... 21 22 [23]   Omhoog