Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Naklets  (gelezen 186 keer)

redeast

• Niet een King, niet een Queen, maar een Qing
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-38
  • Geslacht: Vrouw
    • Karakters
Naklets
« Gepost op: 22 oktober 2020, 21:05:13 »

Klets hier na over het spel! Mijn eigen evaluatie komt later deze avond of morgen overdag. Ik zet zo snel mogelijk alle boards hier open.
"Every day could be your last"

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
  • Geslacht: Man
    • Indie Game Reporter
Re: Naklets
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2020, 21:15:00 »

k denk maar n ding: hoe de fuck hebben we dit gewonnen met potentieel de helft van het spel slecht plus nog kans op lijk :')
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

redeast

• Bewoner
    • Karakters
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2020, 21:17:10 »

Jullie hebben gewoon heel snel de wolf gevonden. Overigens is dit dezelfde verdeling als die Adriaan heeft gehanteerd voor spel 527, waar het spel wel wat langer door ging.

Kevindemen

• Bewoner
    • Indie Game Reporter
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2020, 21:19:22 »

Nou ja ik denk we vooral geluk hebben gehad met de Sjamaan die tegen zijn eigen wolf keerde en de delver geen slecht koos,
anders als de Sjamaan de wolf nacht 1 had bekeken en delver slecht koos was het al einde spel voor we ook maar iemand konden vermoorden :P
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #4 Gepost op: 23 oktober 2020, 00:33:31 »

Ja schijt XD

Ik vond in het begin Perry wel op een goedje lijken en hoopte op Kevin als Ketter en Loetjef daadwerkelijk Neutraal. Ik was alleen niet zeker wat betreft de nachtdode en verwachte zelf eigenlijk een Orc. Beetje jammer zo xD

Ik had ook wat pech dat het wolfje mijn target van nacht 1 hapte :(

Nouja, ik ben te slecht als hulpje want te goed als wolvenvanger. Beetje balen zo :P

Leuk potje wel nog. Aardig wat discussie enzo. Had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht woopsie.

Perry26

• Forumteam: Technisch
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-44
  • Iemand een suggestie voor wat dan ook?
« Reactie #5 Gepost op: 23 oktober 2020, 10:15:58 »

Ja schijt XD

Ik vond in het begin Perry wel op een goedje lijken en hoopte op Kevin als Ketter en Loetjef daadwerkelijk Neutraal. Ik was alleen niet zeker wat betreft de nachtdode en verwachte zelf eigenlijk een Orc. Beetje jammer zo xD
Toch leuk om te weten dat ik de act goed had gespeeld blijkbaar XD

loetjef

• Bewoner
  • Overwinningen: +14/-21
« Reactie #6 Gepost op: 23 oktober 2020, 11:03:15 »

Wel hilarisch dat bijna iedereen Chris als 'meest zeker goed' had staan  XD
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
« Reactie #7 Gepost op: 23 oktober 2020, 11:37:27 »

Toch leuk om te weten dat ik de act goed had gespeeld blijkbaar XD
[/quote]
In het begin ja XD

Daarna twijfelde ik omdat ik je reacties wel echt wolfs vond. Ik wist alleen niet zeker wie ik anders moest gaan verdenken en zomaar switchen is ook zo gek :(

Op het laatst gooide ik het maar richting Loetjef omdat zij waarschijnlijk wel neutraal was en goed zou kiezen dus misschien dat ik daar wat mee had gekund, maar tjah...

redeast

• Bewoner
    • Karakters
« Reactie #8 Gepost op: 23 oktober 2020, 15:08:01 »

Mijn evaluatie:

Ik vond het leuk om mijn eerste spel hier te leiden :) Jammer dat het maar n nacht heeft geduurd, maar dat was redelijk te verwachten met zo weinig spelers. Ik moet zeggen dat ik het redelijk lastig vond om de hele discussie te volgen, want volgens mij ging dat alle kanten op en werd het op een gegeven moment ook niet zo prettig meer voor de spelers zover ik heb meegekregen. Ik heb geprobeerd elke nacht binnen het uur na de deadline te plaatsen en volgens mij is dat ook gelukt. Daarnaast was er nog een vraag over neutralen die nog geen kant gekozen hebben nadat de laatste wolf dood ging terwijl er geen derde partij aanwezig was. Hier heb ik voor gekozen om Loetjef automatisch goed te laten kiezen als de laatste wolf dood ging, omdat op dat moment duidelijk was dat slecht kiezen letterlijk zelfmoord was.
Verder was de rolverdeling volgens mij redelijk gebalanceerd, al was het einde van het spel op de tweede dag te vermijden geweest als ik de neutrale goed gemaakt had en het hulpje een weerwolf.
Aanvullingen of andere inzichten zijn welkom :)

Kevindemen

• Bewoner
    • Indie Game Reporter
« Reactie #9 Gepost op: 23 oktober 2020, 16:06:15 »

Ik vind persoonlijk de balans zoek en dat komt door het neutraaltje die ook nog eens een lijk had kunnen maken. Is nu niet gelukt, maar potentieel was het spel al gespeeld voordat er sowieso kon worden gelynched. Zou zelf de Delver eruit hebben gelaten en in een burger hebben veranderd. Of een Heks als er toch een neutraaltje inmoet, omdat die nog dood kan door de priester waardoor goed nog iets kan doen tegen een slecht neutraaltje. Al is dat ook tricky.

Perry26

• Forumteam: Technisch
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-44
  • Iemand een suggestie voor wat dan ook?
« Reactie #10 Gepost op: 23 oktober 2020, 16:13:30 »

Ik vind persoonlijk de balans zoek en dat komt door het neutraaltje die ook nog eens een lijk had kunnen maken. Is nu niet gelukt, maar potentieel was het spel al gespeeld voordat er sowieso kon worden gelynched.
Hoezo dat? Er kan toch niet gedolven worden voor de eerste lynch?

Kevindemen

• Bewoner
    • Indie Game Reporter
« Reactie #11 Gepost op: 23 oktober 2020, 16:49:57 »

Potentieel was 50 procent al slecht voordat er een lynch kwam, en gezien dat de helft van het spel is bepaald de BM of goed sowieso in staat is om iemand te lynchen of dat die andere helft de volledige controlle erover heeft. Sjamaan had krachten om in contact te komen met slecht. Als goed niet minimaal 1 moordkans krijgt, dan is het in mijn ogen zoek.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
« Reactie #12 Gepost op: 23 oktober 2020, 18:05:46 »

Jupp. Stel ik had nacht 1 een wolf gezien, Loetjefs claim direct genruikt om haar naar slecht te trekken dan was het idd technisch gezien al klaar XD
Pagina's: [1]   Omhoog