Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Dit had anders kunnen lopen!  (gelezen 151 keer)

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Geslacht: Man
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
[Nabespreking] Dit had anders kunnen lopen!
« Gepost op: 5 augustus 2020, 16:18:37 »

Jaja. Een krappe overwinning wel :o

Wat dacht iedereen hiervan? Lekkere simpele ronde zo. Ik ben blij dat het tot zo laat nog spannend bleef in ieder geval!

Maarrrr zoals in de titel staat: dit had anders af kunnen lopen! Morgothoan voorspelde zijn eigen dood, maar had zichzelf kunnen redden :s

Redeast heeft nacht 1 direct gezorgd dat Adriaan levend bleef waardoor de BM bij goed bleef en MvM uiteindelijk stierf :P

Laatstgenoemde had zichzelf kunnen redden van de lynch mits hij niet inactief was. Sjongejonge....

MvM

• Bewoner
  • Overwinningen: +9/-24
    • Personagetopic
Re: [Nabespreking] Dit had anders kunnen lopen!
« Reactie #1 Gepost op: 5 augustus 2020, 16:52:58 »

Gefeliciteerd Rick!

Had ik één keer een echt drukke dag op een deadline, waardoor ik dus nauwelijks actief was, word ik meteen opgehangen...
Snap het argument van @adriaan dat ik schaapte nog steeds niet. Had de dag ervoor al op Redeast gestemd (als eerste en enige) en die dag als 2e (1e stem was vrij snel na de nacht al). Hoezo ben ik dan aan het schapen?

Krissy

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-19
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 5 augustus 2020, 17:41:41 »

Leuk spel, en spannend tot het eind O0
Misschien toch iets vaker m'n onderbuikgevoel volgen. Gefeliciteerd Rick! :-* Je hebt goed gespeeld, maar met hoe dom je deed op het einde had je jezelf bijna verraden :P Al had ik Waterwork denk ik toch niet kunnen overtuigen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.

Rick

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-21
« Reactie #3 Gepost op: 5 augustus 2020, 17:53:49 »

Grappig spelletje! We hebben best wel geluk gehad dat de lunch maar 1 keer gestopt is met 3 beschermengelen :o

Ik vond de beschuldiging van @Morgothoan en @redeast heel gek, waarom was ik de meest verdachte van de mensen die op Kid stemden, ondanks dat ik de eerste was, en op zich logische redenen noemde? ;D
Ik dacht oprecht dat ik bekeken was, en dat er maar een slappe verdenking overheen moest om dat te verbergen.

Leuk spel, en spannend tot het eind O0
Misschien toch iets vaker m'n onderbuikgevoel volgen. Gefeliciteerd Rick! :-* Je hebt goed gespeeld, maar met hoe dom je deed op het einde had je jezelf bijna verraden :P Al had ik Waterwork denk ik toch niet kunnen overtuigen.
Ik had niet het idee dat ik nog gevaar liep op het einde, tenzij Waterwork zichzelf nog kon beschermen. Ik kreeg zo weinig weestand dat ik gewoon kon kiezen wie van jullie twee ik zou lynchen :P

Sorry dat ik je heb opgehangen @DemocratischeZwijmelaars :"( Ik had je graag nog gered, maar dan moesten we 1 goedje overtuigen met ons mee te stemmen, en daar had ik je hulp bij nodig :(

redeast

• Niet een King, niet een Queen, maar een Qing
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-38
  • Geslacht: Vrouw
    • Karakters
« Reactie #4 Gepost op: 5 augustus 2020, 19:14:29 »

Het was ook voornamelijk een slecht gevoel bij je post wat ik niet kon plaatsen. Moet wel zeggen dat ik bij jou als enige heel sterk het gevoel had dat jij slecht was en dat DZ en MvM slechts mogelijkheden waren.
"Every day could be your last"

Rick

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-21
« Reactie #5 Gepost op: 5 augustus 2020, 22:31:38 »

Ah, bijzonder :P Ik denk dat ik als goedje hier ook wel op Kid had gestemd, om vergelijkbare redenen, maar ik overthink als wolf wel altijd hoe ik dingen moet verwoorden, dus misschien dat ik daar iets verkeerd deed :P

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #6 Gepost op: 6 augustus 2020, 00:51:46 »

Zo leer je altijd wat achteraf he :P

Toch handig hoe anderen je flaws in je wolvenspel duidelijk kunnen maken ;)
Pagina's: [1]   Omhoog