Acties vielen ook vrij goed voor jullie. Want goed had best veel sterke rollen, maar die vielen allemaal net verkeerd.
Al had er de laatste dag wel een yolo priesteractie mogen vallen. Ik bedoel, als redeast priesteren was mislukt waren we sowieso dood geweest, dus waarom niet redeast priesteren?
Al hadden we dan allemaal Castiel. wel vertrouwd. En door de gelijkstand zou het sowieso moeilijk zijn.
Het was ook erg lastig dat de andere neutrale rollen Grafdelver en Fluitspeler beiden al erg snel eruit lagen. In eerste instantie was Spiritreacher ook een van de spelers die ik graag had willen hacken in het spel.
Voor mij was het ook wel even schrikken hoor dat Angelique zich aan me gekoppeld had. Kreeg ik volgens mij een uur voor de eerste deadline te horen, maar ik vond het wel gezellig.
Wat ik denk dat ik zelf een volgende keer in zo'n variant zou doen, of dat nou op een wolven, adel, zielsverwant, koppelboard is. Ik zou als eerst een lijst maken met alle spelers en daarbij makkelijke plaatjes zoeken, zodat je makkelijker weer wie wie bedoeld in de discussie. Op sommige momenten zag ik posts en was de boodschap me wel duidelijk maar dan niet aan wie die gericht was.