Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Te veel gekwebbel?  (gelezen 423 keer)

MvM

• Bewoner
  • Overwinningen: +9/-24
  • Geslacht: Man
    • Personagetopic
Re: [Nabespreking] Te veel gekwebbel?
« Reactie #15 Gepost op: 9 juni 2020, 15:36:24 »

Er waren inderdaad meer mensen die dachten dat de deadline een dag later lag, had deze sjamaan ook last van. ::)

En m.b.t. de lunch op mij, we hadden (obviously) nog geen contact onderling. Gezien ik een paar keer op wolfjes gestemd heb kon ik het wel begrijpen.

Dat gevoel van klaar ermee op dag 4 snap ik wel. Met drie dode wolven wist ik ook al dat de kans zeer groot was dat het spel verloren was. Had daarom de hoop dat grafrover Angelique slecht was geworden, maar dan moest ze wel het graf roven...

Angelique

• Kiwi
  • Bewoner
  • Overwinningen: +11/-27
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: 9 juni 2020, 15:38:39 »

Er waren inderdaad meer mensen die dachten dat de deadline een dag later lag, had deze sjamaan ook last van. ::)

En m.b.t. de lunch op mij, we hadden (obviously) nog geen contact onderling. Gezien ik een paar keer op wolfjes gestemd heb kon ik het wel begrijpen.

Dat gevoel van klaar ermee op dag 4 snap ik wel. Met drie dode wolven wist ik ook al dat de kans zeer groot was dat het spel verloren was. Had daarom de hoop dat grafrover Angelique slecht was geworden, maar dan moest ze wel het graf roven...

Ja, en dat deed ik niet XD. Ik vond het ook al een beetje kansloos worden namelijk voor slecht  (A)

MvM

• Bewoner
  • Overwinningen: +9/-24
    • Personagetopic
« Reactie #17 Gepost op: 9 juni 2020, 15:40:19 »

Ach, maar goed dat ik lunch was. Anders had je post gekregen Angelique. Had ik mezelf meteen verraden bij een goedje... XD

Mexicanobroeder

• -
  • Bewoner
  • Overwinningen: +16/-45
« Reactie #18 Gepost op: 9 juni 2020, 16:00:25 »

Ja, en dat deed ik niet XD. Ik vond het ook al een beetje kansloos worden namelijk voor slecht  (A)

Teveel risico. Ik had het ook niet gedaan.
Ach, maar goed dat ik lunch was. Anders had je post gekregen Angelique. Had ik mezelf meteen verraden bij een goedje... XD

Had alsnog weinig uitgemaakt. Enige wat was veranderd was dat er nog een goedje extra dood was gegaan. Ik dacht dat jij niet snel gewisseld zou worden en dat jij voldoende bewezen was, maar het was een beetje een loterij. Ik wilde vooral mijn sjamaan niet dood. Maar dat lukte uiteraard niet.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #19 Gepost op: 10 juni 2020, 01:54:07 »

Je hebt Waterwork levend gehouden? :P

Andersom hij jou niet helaas XD
Pagina's: 1 [2]   Omhoog