Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] So close...  (gelezen 585 keer)

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Geslacht: Man
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: [Nabespreking] So close...
« Reactie #15 Gepost op: 29 april 2020, 21:51:00 »

Jeah, maar dat was dus geen chaos maken XD

Genoeg goedjes die random info hebben gepost :)

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
    • Indie Game Reporter
« Reactie #16 Gepost op: 29 april 2020, 21:52:18 »

De verdeling was trouwens wel heel voorspelbaar. Ik had na nacht 1 random op burger te hebben gewelpt en zeker na nacht 2 wel het idee dat er voornamelijk burgers in het spel zaten. Was niet per se goed spel al die succesvolle acties.

Verder qua klaagmuur, ik ben al voor halverwege het spel gestopt deze te lezen. Vond het tijdverspilling qua inhoud.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

adriaan

• Forumnerd!
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +41/-88
« Reactie #17 Gepost op: 29 april 2020, 21:52:29 »

Van wie was die vriendpost over mij nou? XD

adriaan

• Forumnerd!
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +41/-88
« Reactie #18 Gepost op: 29 april 2020, 21:53:22 »

Ik denk dat een klaagmuur vrij weinig toevoegt op een spel met zo veel burgers. Als je veel speciale rollen hebt dan kan je ook veel meer claimen daarop.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
« Reactie #19 Gepost op: 29 april 2020, 21:57:34 »

Nja, ik hoopte dat slechtjes dus chaos zouden veroorzaken en de spelers die wel een actie hadden de Klaagmuur zouden gebruiken. Op die manier zouden de burgers moeten zoeken naar wat waar was en wat niet. Helaas stierf de Helderziende wat te vroeg en deed de Stalker niets XD

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
    • Indie Game Reporter
« Reactie #20 Gepost op: 29 april 2020, 22:02:12 »

Enige welppoging waar ik trots op was, was dat de Wisselaarsclaim te opzichtig was om Rick op Wisselaar te welpen. Hij was te zeker dus vermoedde Helderziende of Ziener. :D
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Morgothoan

• Worlds greatest Leprechaun
  • Bewoner
  • Overwinningen: +5/-15
  • Art of War - Sun Tzu
« Reactie #21 Gepost op: 29 april 2020, 22:03:06 »

Hoe hebben we dit voor elkaar gespeeld?
You're such a child. You talk of nothing but pipe dreams... there are times when people must make painful choices.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
« Reactie #22 Gepost op: 29 april 2020, 22:08:55 »

Enige welppoging waar ik trots op was, was dat de Wisselaarsclaim te opzichtig was om Rick op Wisselaar te welpen. Hij was te zeker dus vermoedde Helderziende of Ziener. :D
Jeah die was best netjes. Hij had eigenlijk gewoon nooit aan moeten geven om wat voor rol het ging XD

DemocratischeZwijmelaars

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-12
« Reactie #23 Gepost op: 29 april 2020, 23:22:24 »

Gefeliciteerd slecht! Verbaast me wel dat jullie gewonnen hebben na de dood van Waterwork. Leek echt een kwestie van uitspelen voor goed (had alleen Morgo echt totaal niet slecht verwacht. Die heeft mij uiteindelijk gered xd)

Bedankt voor het leiden Chris, was een leuk potje! Alleen jammer dat de laatste twee dagen wat stiller waren.

Mexicanobroeder

• -
  • Bewoner
  • Overwinningen: +16/-45
« Reactie #24 Gepost op: 30 april 2020, 11:59:16 »

Nja, ik hoopte dat slechtjes dus chaos zouden veroorzaken en de spelers die wel een actie hadden de Klaagmuur zouden gebruiken. Op die manier zouden de burgers moeten zoeken naar wat waar was en wat niet. Helaas stierf de Helderziende wat te vroeg en deed de Stalker niets XD

Zoals gezegd, Rick had op de klaagmuur moeten gooien dat ie de vriend had gezien bij het slechtje Simile. Dan had ik op de discussie kunnen gaan roepen dat Simile inderdaad slecht was. Daarna had de helderziende eventueel door kunnen pakken.

Had een nacht geduurd en als hij dood was, was de informatie verloren gegaan. Maar nu ging hij alsnog dood. Ik denk dat dat het wel waard was.

DemocratischeZwijmelaars

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-12
« Reactie #25 Gepost op: 30 april 2020, 12:03:22 »

Zoals gezegd, Rick had op de klaagmuur moeten gooien dat ie de vriend had gezien bij het slechtje Simile. Dan had ik op de discussie kunnen gaan roepen dat Simile inderdaad slecht was. Daarna had de helderziende eventueel door kunnen pakken.

Had een nacht geduurd en als hij dood was, was de informatie verloren gegaan. Maar nu ging hij alsnog dood. Ik denk dat dat het wel waard was.

Had zoveel beter geweest ja! Nu heeft hij zichzelf gewoon opgeofferd na één visioen :X

Wurn

• Bewoner
  • Overwinningen: +19/-42
  • Het forumfossiel.
    • http://www.youtube.com/wurntje
« Reactie #26 Gepost op: 3 mei 2020, 16:25:10 »

Dit is denk ik echt mijn grootste faal in tijden. Ben nooit de sterkste speler hier geweest maar deze is wel heel erg. XD
Ik ging echt helemaal de verkeerde verdenkingtunnel in door die rolverdeling. Enorme fan van het afzwakken van rolverdelingen dus ik vond het een verademing dat het niet vol zat met krachten/rollen/allianties/etc (met name die stoorwolf) Dank Bloodwolf. Maar eerlijk is eerlijk...misschien niet ideaal bij deze variant? Deze spelvariant had juist iets meer pit mogen hebben in de verdeling, want goed heeft echt een flink nadeel van de klaagmuur/geennetwerken naar mijn mening, maar hey nice game.

Gefeliciteerd slecht! :)
Howl with me fellow wolves. Howl!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog