Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: The Aftermath  (gelezen 358 keer)

bert-boefjes

• The Savior
  • Bewoner
  • Overwinningen: +37/-96
  • Geslacht: Man
  • liefste en best geklede wvw'er
Re: The Aftermath
« Reactie #15 Gepost op: 26 april 2020, 14:05:12 »

Naar mijn mening is dat een waardeloze rolverdeling en kun je als goed zijnde net zo goed meteen opgeven

Of je zou alle goedjes zielsverwant moeten maken  XD
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
  • Kevlinder
« Reactie #16 Gepost op: 26 april 2020, 14:11:56 »

Jep. En ik trapte keihard in Kevin.. heb echt tot op de minuut getwijfeld tussen Kevin en Perry.. helaas!
Jeah daarom hebben we dus van Shaddow geleerd om bij twijfel áltijd Kevin op te hangen. Vaak is hij dan namelijk wel slecht, maar heb je geen argumenten om hem op te hangen.
Haha, maar Shaddow zet mij bijna eigenlijk altijd op wolf voordat hij zelfs zijn rolpm heeft gelezen volgens mij :p
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Zabulus

• Bewoner
  • Overwinningen: +36/-79
« Reactie #17 Gepost op: 26 april 2020, 14:17:35 »

Jep. En ik trapte keihard in Kevin.. heb echt tot op de minuut getwijfeld tussen Kevin en Perry.. helaas!
Jeah daarom hebben we dus van Shaddow geleerd om bij twijfel áltijd Kevin op te hangen. Vaak is hij dan namelijk wel slecht, maar heb je geen argumenten om hem op te hangen.
Haha, maar Shaddow zet mij bijna eigenlijk altijd op wolf voordat hij zelfs zijn rolpm heeft gelezen volgens mij :p
Verstandige Shaddow  XD

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #18 Gepost op: 26 april 2020, 15:44:28 »

Dan vertrouwt hij je in ieder geval niet zomaar onterecht ;)

Maar het werkt wel. Als je twijfelt tussen een lynch op jou op gevoel of een andere speler waar je niet zeker van bent is het meestal zo dat je jou gewoon op de lynch moet gooien XD
Pagina's: 1 [2]   Omhoog