Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Problemen toegankelijkheid in archief  (gelezen 277 keer)

adriaan

• Forumnerd!
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +41/-88
  • Geslacht: Man
Problemen toegankelijkheid in archief
« Gepost op: 21 april 2020, 20:32:35 »

Er zijn wat problemen met ledengroepen die om onverklaarbare redenen een maximum aantal boards toestaan, gecombineerd met het feit dat veel boards in het archief alleen toegankelijk zijn gemaakt op basis van postgerelateerde ledengroepen. Ik heb daar een paar dagen terug iets in veranderd, maar het blijkt moeilijk terug te veranderen. Voor de mensen met meer dan 500 berichten is vanaf spel 288 nu alles weer toegankelijk vanzelf, en dat regel ik later vanavond ook voor andere berichtengroepen. Als je ook toegang wil tot spel 1 t/m spel 287 en de snelspellen/alles wat je normaal zou kunnen zien en nu niet, dan kan je gaan naar: https://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/forum/index.php?action=profile;area=groupmembership en jezelf toegang geven tot de ledengroepen Archief 1 en Archief 2.

Falsifica

• Bewoner
  • Overwinningen: +19/-38
  • Geslacht: Man
Re: Problemen toegankelijkheid in archief
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2020, 21:44:54 »

Ai dat is iets waar niemand hier denk ik op voorbereid was dat kon gebeuren. Goede oplossing!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow
Pagina's: [1]   Omhoog