Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Was ik nieuw of oud?  (gelezen 729 keer)

Kid

• Bewoner
  • Overwinningen: +6/-23
  • No quiero dormir hasta que salga el sol
Re: [Nabespreking] Was ik nieuw of oud?
« Reactie #30 Gepost op: 16 april 2020, 10:31:25 »

Dank jullie wel voor de complimenten, en inderdaad hebben Kevin en Falsifica heel goed gespeeld. Uiteindelijk was ik gewoon niet overtuigend genoeg en hielp de inactiviteit van morgothoan de laatste speeldag ook niet mee.
Ook mijn complimenten aan @Draakje die vind ik ook heel goed gespeeld heeft met name de laatste twee speeldagen.

En sorry @Kevindemen en @Falsifica als ik gisteren na jullie winst misschien over kwam als een slechte verliezer. Maar ik heb nu sinds dinsdag corona en daarom geen zin en energie in het spel (ook al trok het spel me alsnog wel weer naar het forum. Verslavend spelletje af en toe xd).

Ja, beterschap, dat is niet leuk! Ondanks dat het spel niet goed afliep voor je, en ondanks dat je er begrijpelijk niet energie en zin voor had, hoop ik dat het je toch een beetje heeft kunnen afleiden.

En voel je vrij om hier op het forum te klagen als je ergens je sores kwijt moet. :-*

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
  • Geslacht: Man
    • Indie Game Reporter
« Reactie #31 Gepost op: 16 april 2020, 12:04:21 »

Geeft niet Eddo ;) Je hebt het sterk gespeeld alsnog. Gezondheid toegewenst!
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #32 Gepost op: 16 april 2020, 14:15:46 »

Indeed sterk gespeeld. Volgens mij was er tot laat in het spel niemand die je echt verdacht van wolf zijn :s
Beterschap in ieder geval!

En gratz naar de twee overwinnaars! Wel handig dat een slechtje jullie wat heeft geholpen though ;)

SpiritReacher

• Chaos
  • Bewoner
  • Overwinningen: +6/-8
  • Ik ben geen fan van mensen.
« Reactie #33 Gepost op: 16 april 2020, 17:02:04 »

Ik was inderdaad Goede Grafdelver. Ik wist vanaf dag 2 eigenlijk alle slechtjes al via SR,
en had zelfs een klein beetje invloed wie mijn lijk was door lunchsuggesties te geven,
en sindsdien ze eigenlijk tegen elkaar uitgespeeld. Wat ik zei klopte eigenlijk in grote lijnen,
al heb ik met de tijdlijn lopen knoeien. Lan was al veel eerder bekend als Welp II.

Ik vertrouw Kevin nooit meer.
Volgende keer zou het ook fijn zijn als ik niet geconverteerd wordt zonder enige vorm van communicatie met slecht terwijl ik Samoerai claim.  ::)
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Mexicanobroeder

• -
  • Bewoner
  • Overwinningen: +16/-45
« Reactie #34 Gepost op: 16 april 2020, 17:43:52 »

In hun verdediging: Ze hadden je gewelpt op Samoerai en dat was mislukt, dus op zich was daarna jou converteren niet onlogisch.
Wel vervelend dat je daardoor (en door mij, met mijn mislukte 'ik wil slecht worden'-agenda, ik kreeg wat dat betreft op zich wat ik wilde) je actie niet hebt kunnen gebruiken, natuurlijk. Dorpsgek blijft immers best een leuke rol om te spelen.

Zabulus

• Bewoner
  • Overwinningen: +36/-79
« Reactie #35 Gepost op: 16 april 2020, 18:39:14 »

Ik vond trouwens mijn weerhamster rol wel heel erg sterk dit spel. Enkel de welp en het lijk kon me vermoorden in de nacht. Er was geen echte tegenhanger voor mijn rol

Falsifica

• Bewoner
  • Overwinningen: +19/-38
« Reactie #36 Gepost op: 16 april 2020, 18:50:25 »

Geeft niet Eddo ;) Je hebt het sterk gespeeld alsnog. Gezondheid toegewenst!

Hier hetzelfde, het kwam ook echt niet onsportief over. Je krijgt van mij alleen maar complimenten, zeker als je met corona nog zo sterk speelt! Veel beterschap!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog