Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [Tips & Tricks] voor onze verse spelleider  (gelezen 443 keer)

loetjef

• Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-21
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Tips & Tricks] voor onze verse spelleider
« Reactie #15 Gepost op: 27 maart 2020, 14:51:47 »

En je hebt nog een foutje gemaakt bij de lynch van Waterwork.. Ik had namelijk een leugenstem op Fannie gezet, waarmee het dus helemaal geen gelijkspel meer was, maar fannie gewoon zou sterven
Teruggezocht. Je bent even vergeten dat je de minuut voor de DL weer ingetrokken hebt :)

Ik wist namelijk zeker dat ik je Leugenstemmen allemaal goed had verwerkt :P

Nee dat was ik niet vergeten, maar op mijn telefoon was het toen al 23 uur en dus te laat :P

---

OKE ik dacht ik pak whatsapp er ook even bij maar nu zegt ie bij mij ook dat het 22.59 was en dan heb je dus gelijk. Maar ik weet zeker dat toen ik het stuurde dat er 23.00  in het scherm stond. Vet raar! Note to self: niet meer via whatsapp acties indienen

---

oh en echt helemaal eens met Kid, je hebt het echt lekker gedaan en het was een superleuk potje! Voor mij voor herhaling vatbaar!
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
  • Geslacht: Man
    • Indie Game Reporter
Re: [Tips & Tricks] voor onze verse spelleider
« Reactie #16 Gepost op: 27 maart 2020, 17:05:33 »

Sowieso zou ik zo min mogelijk toestaan acties per Whatsapp te laten insturen.
In bepaalde verdeling is het heel relevant wanneer iets is ingestuurd,
omdat als rollen in hetzelfde uur plaatsvinden het erom gaat welke als eerste is ingestuurd.
Stel nu dat twee rollen ongeveer gelijk inzenden kun je op het forum nauwkeuriger zien wie eerst was.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog