Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Mogen we weer Nederlands praten?  (gelezen 504 keer)

adriaan

• Forumnerd!
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +41/-88
  • Geslacht: Man
Re: [Nabespreking] Mogen we weer Nederlands praten?
« Reactie #15 Gepost op: 15 maart 2020, 01:23:49 »

Ja het spel werd er ook raar van dat Smiekero zichzelf wist te koppelen aan het enige boardslechtje. Maar daar was niks aan te doen xD

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #16 Gepost op: 15 maart 2020, 01:42:32 »

Ik vond deze manier om te winnen trouwens wel veel leuker voor beide partijen :P

Ik weet ook niet zeker of Loetjef en Smiekero het samen hadden gered als wij de hackeractie niet hadden gebruikt of als we hen niet hadden gesteund bij de tweede lynch :)

maartenrambo

• Beste Lid Zonder Tactiek
  • Bewoner
  • Overwinningen: +28/-69
  • Je hoeft niet te winnen om plezier te hebben.
« Reactie #17 Gepost op: 15 maart 2020, 08:50:41 »

Gefeliciteerd team slecht.
Waterork en serevus. Jullie werden verdacht omdat jullie totaal niet bezighielden met t spel.  Door dat ik fake informatie los liet over je hoopte ik meer info over je te krijgen.

"Then well have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Morgothoan

• Worlds greatest Leprechaun
  • Bewoner
  • Overwinningen: +5/-15
  • Art of War - Sun Tzu
« Reactie #18 Gepost op: 15 maart 2020, 09:39:14 »

Ik vond deze manier om te winnen trouwens wel veel leuker voor beide partijen :P

Ik weet ook niet zeker of Loetjef en Smiekero het samen hadden gered als wij de hackeractie niet hadden gebruikt of als we hen niet hadden gesteund bij de tweede lynch :)

Nou ik vond er niks aan  >:( met welp ben je zo in het duister aan het tasten....
You're such a child. You talk of nothing but pipe dreams... there are times when people must make painful choices.

Edith

• Nieuw-af
  • *
  • Overwinningen: +1/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #19 Gepost op: 15 maart 2020, 11:01:50 »

@Kevindemen ik vond mezelf ook best lief. Ik verwacht binnenkort dan ook @Edith en @BloodWolf14 voor de deur met koekjes.

haha nou wat typisch was dat we het er al samen over hadden dat we jou gingen benaderen op het moment dat je ons benaderde. Had je dit niet gedaan dan hadden wij waarschijnlijk open kaart gespeeld naar jou  ;)

Scarlett Freeman

• Bewoner
  • Overwinningen: +11/-10
« Reactie #20 Gepost op: 15 maart 2020, 11:43:21 »

Ik heb als mentor nog tegen edith gezegd dat als ze dacht dat loetjef en smiekero gingen backstabben, ze ook de conversie kracht kon hacken om een nieuwe wolf te maken, zodat ze de g/s er veilig uit konden werken (A)

Maar ik verwachtte eerlijk gezegd wel dat ze lief zouden zijn met hoe het spel verliep ;)

Semi-Sjamaan

• Bewoner
  • Overwinningen: +9/-11
« Reactie #21 Gepost op: 15 maart 2020, 11:43:28 »

Daardoor is Semi weggewerkt :P

Nou ja, weggewerkt... er zijn gewoon een aantal stemmen lukraak op mij neergezet. Inclusief die van loetjef en Smiekero omdat ik loetjef doorhad. Het is dat fannie niet op haar telefoon kon kijken maar anders had zij ook op loetjef gestemd en zou goed gewonnen hebben. Het is ook dat ik in mn hoofd had dat Edith bm was anders had ik fannie eerder aangesproken maar die was sowieso bijna niet aanwezig die avond.

Nadat ik zijn claim inconsitentie had geopendbaard kwam er namelijk onzekerheid bij hem en daardoor konden Yara en Edith hun stemmen makkelijk zetten.

? Onzekerheid?
Zij zetten hun stem zonder gegronde onderbouwing of weerwoord toe te staan. Dat had niks met onzekerheid te maken he. Makkelijk was het zeker.

Vooral nette keuze. Loetjef had de hulpjes ook kunnen laten stikken en voor goed/slecht winst kunnen gaan potentieel.

Ja, dat is ook het idee van een g/s-koppel volgens mij. Wat mij betreft ging dit spel als een nachtkaars uit. Beetje lame om je koppelmaatje te gaan converteren omdat je anders niet kan winnen...

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
    • Indie Game Reporter
« Reactie #22 Gepost op: 15 maart 2020, 11:52:26 »

Maar vind het vooral net naar de hulpjes omdat die al voordat het spel echt was gestart mank waren getrapt door de uitkomst verdeling. Weghacken van conversie was sowieso slim geweest ook als ze wel concerteerde. Dan had je alle regie in handen als het mislukte of er nooit werd geconverteerd.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

loetjef

• Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-21
« Reactie #23 Gepost op: 15 maart 2020, 12:02:57 »

Volgens mij kan er iemand hier slecht tegen zijn verlies. En meer ga ik er niet over zeggen, maar ik vind het echt behoorlijk jammer dat een nette overwinning zo wordt afgekraakt.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Semi-Sjamaan

• Bewoner
  • Overwinningen: +9/-11
« Reactie #24 Gepost op: 15 maart 2020, 12:26:35 »

Volgens mij gaat iemand hier de discussie uit de weg. Omdat je weet dat ik gelijk heb misschien? Ik heb Blood een compliment gegeven dat hij het logisch heeft aangepakt. Voor de rest vind ik het niet bijzonder, en heeft goed gewoon slecht gespeeld. Daarnaast wil ik je vragen mij niet meer te appen als je je frustratie kwijt moet. Dat doe je dan maar in een pm.

Kid

• Bewoner
  • Overwinningen: +6/-23
  • No quiero dormir hasta que salga el sol
« Reactie #25 Gepost op: 15 maart 2020, 12:43:10 »

Joh, kalm aan. Heb nu al een paar gefrustreerde posts van je gezien, waarin je de speelstijl van anderen veroordeeld, en dat komt de sfeer niet ten goede. Je bent gepassioneerd over het potje, en dat is mooi, maar probeer het ook gezellig te houden.

Anderen hebben gewonnen. Dat kan allerlei redenen hebben, rolverdeling of tactisch spel of weetikveel, maar het is dan over het algemeen sportief om iemand wel te feliciteren met goed spel, maar niet om anderen af te vallen, of hun aandeel in die winst marginaal te noemen.

Ik ga inhoudelijk niet op die discussie in, maar ik zou gewoon van je willen vragen ook aan anderen te denken als je in een nabespreking- of dodentopic post. :)

jessicavd

• Bewoner
  • Overwinningen: +12/-22
  • dag niet gelachen is een dag niet geleefd
« Reactie #26 Gepost op: 15 maart 2020, 13:19:24 »

Ik geloofde de slechtjes  :(
Achteraf gezien had ik bij mijn eerste gedachten moeten blijven ..maar ja me zv  was ook overtuigd van goed zijn (de slechtjes) dus bleef er 2 slechtjes in onze ogen over ...pfff
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht
Pagina's: 1 [2]   Omhoog