Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreking  (gelezen 528 keer)

Kid

• Bewoner
  • Overwinningen: +6/-23
  • No quiero dormir hasta que salga el sol
Re: Nabespreking
« Reactie #30 Gepost op: 11 maart 2020, 18:12:07 »

Whatsapp verbieden is echt het laatste wat je wil. Dat gaat deze site echt voelen. Als forumteam zou je er juist alles aan moeten doen dat mensen dit spel gemakkelijk op hun mobiel kunnen spelen. ;)

Ik heb ook een paar van mijn beste momenten in dit spel ook op Whatsapp gehad: met shaddow en Yara een spel proberen te redden, terwijl slecht eigenlijk al een meerderheid had. Of Nobody die me een voicememo stuurde IPV typen vanwege deadlinestress.

Echt toffe momenten waren dat, die je in PM niet kan beleven. :)

Scarlett Freeman

• Bewoner
  • Overwinningen: +11/-10
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #31 Gepost op: 11 maart 2020, 18:15:47 »

Vroeger was men dus niet zo'n fan van whatsapp omdat het mensen buitensloten en je daarmee mensen uit de anonimiteit van het forum forceert. Nu gebruikt bijna iedereen whatsapp en is men ook steeds meer buiten het forum met elkaar bevriend, waardoor vaak de helft vd spelers al whatsapp contact met elkaar heeft (guilty as well).

Maar ik merk nu dus dat als ik een pm er uit stuur voor netwerken, ik van de meedere mensen terug krijg 'je kan me zo op whatsapp bereiken, vind ik fijner' en verder niets. Ik merk ook dat zelfs als men nog gedeeltelijk bereid is aan pm te doen, de reactie enorm vertraagd zijn omdat men tegelijkertijd op een veel sneller tempo en veel meer aandacht vragend whatsapp contact heeft. In principe ben ik voor meerdere mensen gewoon echt minder interessant als bondje als ik niet wil appen.

Kortom, ik heb het idee dat je als speler te traag bent en te veel contacten/netwerk mogelijkheden mist zonder whatsapp. Dat frustreert mij, want een weerwolven spel is eigenlijk gewoon net te afleidend als het volledig via whatsapp gaat. Het forum kan ik afsluiten, maar whatsapp heb ik ook voor andere dingen nodig en dan ben ik wel zo'n autist dat ik die notificaties weg wil. Moet ik me daar maar gewoon bij neerleggen, is whatsapp ondertussen gewoon omarmt? Of leeft deze discussie nog?

In reactie op wat er ondertussen bij is gekomen: Mensen sluiten je niet bewust buiten, zeker niet. Maar onbewust merk je dat je een beetje vergeten wordt, omdat er ondertussen een snel whatsapp gesprek met notificaties is waar je mss veel interessanter contact hebt dan die slome pm's.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-51
  • Geslacht: Man
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #32 Gepost op: 11 maart 2020, 18:21:46 »

Ik moet eerlijk zeggen dat je voor mij eigenlijk de eerste bent die hier over begint sinds een hele tijd. Toen ik hier net op het forum kwam was het inderdaad zo dat lang niet iedereen fan was van whatsapp als communicatie voor het spel, maar zelfs een aantal van die spelers gebruiken whatsapp ondertussen ook voor WvW. Wat dat betreft denk ik dat whatsapp als middel gewoon steeds meer omarmt wordt ja. En ja het forum werkt minder snel dan whatsapp omdat je hier bijvoorbeeld ook moet refreshen wil je iemand anders reactie zien. En over het algemeen hebben de berichten hier meer inhoud in 1x waardoor je er langer mee bezig bent.

Scarlett Freeman

• Bewoner
  • Overwinningen: +11/-10
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #33 Gepost op: 11 maart 2020, 18:37:33 »

Oke, dan denk ik dat ik maar moet accepteren dat de tijden veranderen O0

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
  • Geslacht: Man
    • Indie Game Reporter
« Reactie #34 Gepost op: 11 maart 2020, 19:06:13 »

Dragon wantrouwde Shaddow en we hadden zo'n idee dat die ook wel kon doden. Ik heb nooit geweten dat Shaddow ijzeren heijn was ::)

Maar idd, verkeerde converteer keuze speelt zeker een rol. Castiel was geopperd en was zeker qua netwerk beter uitgepakt.

1/3 slecht is op zich de vuistregel toch?

Moeten we het nog hebben over whatsapp berichten op deze manier gebruiken? Vond het zelf namelijk best wel moeilijk en heb een spel nog nooit zo half gespeeld als daarna denk ik. Zou graag een consensus over de etiketten willen voor in het vervolg.

Ander punt van whatsapp, ik merk dat je met veel mensen geen contact meer kan hebben tenzij het via WhatsApp gaat. Ik blijf liever op het forum. Hoe staat het momenteel met die discussie?

1/4 is de vuistregel, 1/3 bij heftigere verdelingen.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog