Shaddow en ik heb Yara wel degelijk gewantrouwd. Ik heb zelfs nog overwogen haar te priesteren in het begin (wat ook niet goed zou hebben uitgepakt voor goed). Maar ik moet zeggen dat ze het echt goed hebben gespeeld achter de schermen. Ik ging ze steeds meer vertrouwen door hun gedrag. Zo stemde Yara er mee in dat ik haar verdacht zou maken in het dt, iets wat een slechtje normaal gewoon niet zou doen. En ze speelde hun eigen verwarring ook erg goed, waardoor je oprecht het idee had dat ze geen kennis hadden van het wolvenboard.
Shaddow heeft echt nog een tijdje op Yara (willen) staan. Ging ook mis doordat we Yara middels hofdame stemmen wouden checken, wat natuurlijk niet zou werken omdat Loetjef dat al kapot had gemaakt

Er waren gewoon genoeg andere targets en dan hang je niet iemand op die goed bezig is. Haar stemgedrag kwam overigens ook volledig door hoe wij onderling afstemde om te spreiden, dus dat kwam op ons niet raar over. Mijn stemgedrag was nml ook niet ideaal

Fun fact, er werder erg veel grapjes gemaakt over Yara die bijv. de orc was Wurn. Ik kan me voorstellen dat de spam erg spannend voor hen moet zijn geweest, maar dat het het gesprek ook zo luchtig maakte dat ze met veel dingen wegkwamen.