Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 506 keer)

Gordijntje

• Lid met de raarste naam 2018
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-17
  • Geslacht: Vrouw
  • Homo homini lupus
Re: Nabespreektopic
« Reactie #15 Gepost op: 2 juni 2019, 00:19:15 »

Jessica claimt altijd super snel bij mensen, dus om dan te denken hey misschien heeft lyne wel gezegd dat te doen is vergezocht eigenlijk.
Ik noemde een aantal redenen. Niet alleen de bovenstaande reden. Zo vergezocht was het dus niet. En we hadden ook nog eens gelijk.
1. Ik kreeg geen enkele reactie van je. Ik meldde je braaf wat iedereen mij meldde en wat ik rondstuurde en wat je officieel van me wist en wanneer en zo. Kijk maar op het wolvenboard en je pm's.
2. Jessica's claim, uitgerekend bij mij, terwijl ze nu al een paar keer bij de verkeerde heeft geclaimd. Ik geloofde daar dus niets van.
3. Je reageerde niet op mij, maar was wel gelijk met Jessica online en logde gelijk met haar uit, terwijl ik om info zat te springen.

Drie redenen vond ik net niet genoeg om het 100% zeker te weten. Ik had Waterwork moeten vragen om jou te welpen, maar ik was te netjes.

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

Lyne

• Crazy woman
  • Bewoner
  • Overwinningen: +32/-49
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #16 Gepost op: 2 juni 2019, 00:32:36 »

Jessica claimt altijd super snel bij mensen, dus om dan te denken hey misschien heeft lyne wel gezegd dat te doen is vergezocht eigenlijk.
Ik noemde een aantal redenen. Niet alleen de bovenstaande reden. Zo vergezocht was het dus niet. En we hadden ook nog eens gelijk.
1. Ik kreeg geen enkele reactie van je. Ik meldde je braaf wat iedereen mij meldde en wat ik rondstuurde en wat je officieel van me wist en wanneer en zo. Kijk maar op het wolvenboard en je pm's.
2. Jessica's claim, uitgerekend bij mij, terwijl ze nu al een paar keer bij de verkeerde heeft geclaimd. Ik geloofde daar dus niets van.
3. Je reageerde niet op mij, maar was wel gelijk met Jessica online en logde gelijk met haar uit, terwijl ik om info zat te springen.

Drie redenen vond ik net niet genoeg om het 100% zeker te weten. Ik had Waterwork moeten vragen om jou te welpen, maar ik was te netjes.

Ik had ook niets te melden want ik heb totaal niet veel pm's uitgewisseld. Het is niet omdat jij veel pm's de deur uitstuurt dat iedereen dat doet. Ik had ook pas het eerste bericht naar jessica gestuurd nadat ze op mij had gestemd. Ik heb pas met Shaddow gesproken nadat hij mij vroeg wat er tot nu is gebeurd. Ik ben pas actief beginnen netwerken nadat ik jou wilde ophangen want er moest een slechtje dood anders haalde we het niet meer. DUS moest ik dan zeggen ik heb niets gedaan dus dankje voor de update? ik heb nochtans regelmatig geantwoord en gezegd wat ik dacht, wat had ik volgens jou dan wel moeten zeggen?

Waterwork

• Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-32
  • Geslacht: Man
« Reactie #17 Gepost op: 2 juni 2019, 00:35:27 »

Jammer dat het zo gegaan is voor de wolven. Wel gefeliciteerd Shaddow. Ik had inderdaad Lyne moeten welpen ook al was het mijn eigen moeder. Was alleen benieuwd of mensen door hadden dat ik de welp was.

Gordijntje

• Lid met de raarste naam 2018
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-17
  • Homo homini lupus
« Reactie #18 Gepost op: 2 juni 2019, 00:52:15 »

Ik had ook niets te melden want ik heb totaal niet veel pm's uitgewisseld. Het is niet omdat jij veel pm's de deur uitstuurt dat iedereen dat doet. Ik had ook pas het eerste bericht naar jessica gestuurd nadat ze op mij had gestemd. Ik heb pas met Shaddow gesproken nadat hij mij vroeg wat er tot nu is gebeurd. Ik ben pas actief beginnen netwerken nadat ik jou wilde ophangen want er moest een slechtje dood anders haalde we het niet meer. DUS moest ik dan zeggen ik heb niets gedaan dus dankje voor de update? ik heb nochtans regelmatig geantwoord en gezegd wat ik dacht, wat had ik volgens jou dan wel moeten zeggen?
Tja, eh, iets? B.v. zoiets, ja. Het viel nu wel erg op.
Het gaat om de combinatie van DRIE redenen, Lyne, waardoor je bij Waterwork en mij door de mand viel.

Jammer dat het zo gegaan is voor de wolven. Wel gefeliciteerd Shaddow. Ik had inderdaad Lyne moeten welpen ook al was het mijn eigen moeder. Was alleen benieuwd of mensen door hadden dat ik de welp was.
Nou, eh, ik had je door, lol. Omdat Lyne het me vertelde.
We zouden best kans gehad hebben als Lyne als moederwolf was gestorven. Jessica had bij mij geclaimd en was niet gewelpt, dus die zou mij wel op goed gezet hebben en ik had jou vast wel bij Jessica op goed kunnen zetten. Dat was dan een beginnetje. Bloodwolf zou dan als goedje mee sterven, waardoor we DZ verdacht zouden kunnen maken, want dat kon dan best de medewolf van Lyne zijn of zo.

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).
Pagina's: 1 [2]   Omhoog