Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Ik ben wel een beetje moe van het reizen  (gelezen 420 keer)

adriaan

• Forumnerd!
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +43/-90
  • Geslacht: Man
[Nabespreking] Ik ben wel een beetje moe van het reizen
« Gepost op: 29 maart 2019, 22:45:21 »

Wat vonden jullie van de variant, de effecten en zo? :D

Sorry voor het 3spelerseffect in Congo-Kinshasa, dat was eigenlijk gewoon te sterk voor 3 spelers maar kwam daar door random.org terecht en het is me niet opgevallen dat dat niet zo handig was. Ik heb toen een poging gedaan om de kracht van het effect in te perken maar het leverde alsnog de goedjes wel erg veel informatie op. Desalniettemin denk ik niet dat het spelbepalend is geweest en dat de goedjes sowieso wel hadden gewonnen.

jessicavd

• Bewoner
  • Overwinningen: +12/-30
  • Geslacht: Vrouw
  • dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Re: [Nabespreking] Ik ben wel een beetje moe van het reizen
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2019, 22:47:52 »

Ik vond t spel erg leuk ( de nacht voor ik wolf werd had ik al ver alle goedjes gevonden ... toen werd ik wolf helaas op t verkeerde moment  ;D
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

adriaan

• Forumnerd!
  • Bewoner
« Reactie #2 Gepost op: 29 maart 2019, 23:06:42 »

Alle boards zijn nu zichtbaar. De losse landenboards zijn op dit moment alleen maar zichtbaar voor degenen die meegedaan hebben, omdat ik elk afzonderlijk board open moet gaan zetten en dat gaat 2 uur duren en heb ik nu echt geen zin in :P als mensen die niet meegedaan hebben maar wel benieuwd zijn dan kan ik ze aan de groep toevoegen en kan je het zien.
Ik ga nu het karma uitdelen.

adriaan

• Forumnerd!
  • Bewoner
« Reactie #3 Gepost op: 29 maart 2019, 23:08:19 »

Overigens hoef je niet elk landenboard langs om alle mogelijke effecten te weten te komen; alles staat in het topic Effecten en groepen in het dodenboard :)

Castiel.

• Bewoner
  • Overwinningen: +14/-25
  • Mijn persoonlijke tekst is te lang ...
« Reactie #4 Gepost op: 29 maart 2019, 23:18:40 »

Muhahahahaha ik ben heel tevreden :D
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Lyne

• Crazy woman
  • Bewoner
  • Overwinningen: +32/-49
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #5 Gepost op: 30 maart 2019, 00:07:38 »

Adriaan ik had het al gezegd via whats app, maar cuddo's voor dit spel.

@BloodWolf14 had je aan gordijntje doorgegeven dat wisselen met dutchy wel een nuttige zou zijn?

Gordijntje

• Lid met de raarste naam 2018
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-17
  • Homo homini lupus
« Reactie #6 Gepost op: 30 maart 2019, 00:55:16 »

Dankjewel, Adriaan. Ik heb van dit spel genoten en er zat een hoop werk voor je in.
Het was na afloop interessant om het wolvenboard en het geliefdenboard door te lezen en te zien dat de wolven niet doorhadden dat er naast een huidenwisselaar ook een wisselaar was. Kip en Tom kwamen er ook later pas achter dat Bloodwolf en ik geen koppel of ZV waren, maar het begin van een wisselnetwerk. Het overleg met Castiel, Momske, Bloodwolf en Roan per pm liep gesmeerd. Ook het overleg over wat voor halve waarheden of welke desinfomatie we onder de nog niet bewezenen zouden verspreiden om de lunch daarheen te sturen waar wij de lunch wilden hebben en het gestructureerd reizen waren leuk.
We hadden mazzel met de lunch van sjamaan Damon, de veelzeggende vlucht van lone neutrale leeuw 123berber uit de CAR en het effect met drie van Congo-Kinhasa waardoor Castiel, Momske, Bloodwolf en ik omdat drie van ons wisselaar waren of geweest waren elkaar op dag 4 totaal konden vertrouwen en we ook zeker wisten dat Tom gelogen had over zijn rol en dus inderdaad slecht moest zijn. Ook hadden we mazzel dat (op dat moment of gezegende of WiS) Jessica geconverteerd werd en niet een van de bewezen goedjes.

Het spel was leuk. Heel leuk.

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

adriaan

• Forumnerd!
  • Bewoner
« Reactie #7 Gepost op: 30 maart 2019, 01:07:39 »

Inderdaad als iemand uit het wisselaarsnetwerk geconverteerd was geweest, hadden de slechtjes zo kunnen winnen.
Bedankt voor de complimenten :)

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +17/-63
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #8 Gepost op: 30 maart 2019, 01:28:16 »

Als ik wel gelukt geconverteerd was geweest was er echt massa's aan info bij slecht beland. Op een gegeven moment kon ik echt bij iedereen los info halen en zo alles aan elkaar koppelen. Letterlijk alleen dutchy, berber en Roan waren me nog onzeker, maar dat er daar slechtjes bij moesten zitten was me wel duidelijk.

En wanneer ik bijvoorbeeld geconverteerd was en niet verdacht had ik de wissel met Roan waarschijnlijk ook nog wel meegekregen en evt info gehad over wie next was. Daar heeft goed dus nog best wel geluk mee gehad.

Wel slim om niet alle info direct met iedereen te delen. Ik denk dat dat goed wel redelijk gesaved heeft.

adriaan

• Forumnerd!
  • Bewoner
« Reactie #9 Gepost op: 30 maart 2019, 01:53:17 »

U sure? Tom en Kip hadden op dag 3 al rolclaims van Zabulus en Castiel, terwijl Tom nota bene had gezegd neutraal te zijn. Daar vond ik dat goed juist veel te scheutig was met info.

Lyne

• Crazy woman
  • Bewoner
  • Overwinningen: +32/-49
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #10 Gepost op: 30 maart 2019, 03:13:16 »

Dankjewel, Adriaan. Ik heb van dit spel genoten en er zat een hoop werk voor je in.
Het was na afloop interessant om het wolvenboard en het geliefdenboard door te lezen en te zien dat de wolven niet doorhadden dat er naast een huidenwisselaar ook een wisselaar was. Kip en Tom kwamen er ook later pas achter dat Bloodwolf en ik geen koppel of ZV waren, maar het begin van een wisselnetwerk. Het overleg met Castiel, Momske, Bloodwolf en Roan per pm liep gesmeerd. Ook het overleg over wat voor halve waarheden of welke desinfomatie we onder de nog niet bewezenen zouden verspreiden om de lunch daarheen te sturen waar wij de lunch wilden hebben en het gestructureerd reizen waren leuk.
We hadden mazzel met de lunch van sjamaan Damon, de veelzeggende vlucht van lone neutrale leeuw 123berber uit de CAR en het effect met drie van Congo-Kinhasa waardoor Castiel, Momske, Bloodwolf en ik omdat drie van ons wisselaar waren of geweest waren elkaar op dag 4 totaal konden vertrouwen en we ook zeker wisten dat Tom gelogen had over zijn rol en dus inderdaad slecht moest zijn. Ook hadden we mazzel dat (op dat moment of gezegende of WiS) Jessica geconverteerd werd en niet een van de bewezen goedjes.

Het spel was leuk. Heel leuk.

Kip had mij al gezegd dat jij of bloodwolf wisselaar was op dag 2. Je ging naar hem om te zeggen dat hij zijn stem van blood moet afhalen dus ging hij sowieso van wisselaar uit.

Gordijntje

• Lid met de raarste naam 2018
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-17
  • Homo homini lupus
« Reactie #11 Gepost op: 30 maart 2019, 03:33:49 »

Kip had mij al gezegd dat jij of bloodwolf wisselaar was op dag 2. Je ging naar hem om te zeggen dat hij zijn stem van blood moet afhalen dus ging hij sowieso van wisselaar uit.

Op het koppelboard staat iets anders.
Gordijntje zegt een netwerkje van twee te zijn met Bloodwolf. Dus koppel of zielsverwant.
Sterker nog, ik denk momenteel dat Anne, jessicavd, Lyne en Sil slecht zijn. Bloodwolf en Gordijn zullen wel zielsverwanten zijn, Castiel yeti en Zabulus valse engel. Dan blijven 123berber, atalamenta, momske, roandraak en tijgerke over. Als daar nog een slechtje tussen zit denk ik Atalamenta

Op dag 3 had het koppel door dat we geen ZV waren, omdat Bloodwolf op het DT meldde dat Kip mislukt gewisseld was.
Wisselnetwerk bestaat dus iig uit Gordijn en Bloodwolf

De wolven hadden het op dag 4 door toen Tom wolf werd. Ze hadden spaakverwarring over wisselaar en huidenwisselaar.
wisselaar was toch tijgerke en die is er niet meer. Of denk je dat er een tweede is?
Dat was huidenwisselaar. Ik bedoel Wisselaar

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +17/-63
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #12 Gepost op: 30 maart 2019, 10:25:24 »

U sure? Tom en Kip hadden op dag 3 al rolclaims van Zabulus en Castiel, terwijl Tom nota bene had gezegd neutraal te zijn. Daar vond ik dat goed juist veel te scheutig was met info.
Ik kan ook niet voor hun spreken. Ging me meer om het wisselaarsnetwerk en daarna wat er met Jess en Zab gedaan werd die nog niet zeker goed waren ondanks dat ze eerder wel vertrouwd werden.

jessicavd

• Bewoner
  • Overwinningen: +12/-30
  • dag niet gelachen is een dag niet geleefd
« Reactie #13 Gepost op: 30 maart 2019, 10:29:29 »

Ik deed alles eraan om me te bewijzen ik was immers ook goed , net voor ik wolf werd vertelde ik gordijntje dat ik dutchy en Tom verdacht als wolf .... jij bloodwolf vertelde dat er verdacht werd dat ik wis zou zijn . Maar dat was ik dus niet ...
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

adriaan

• Forumnerd!
  • Bewoner
« Reactie #14 Gepost op: 18 april 2019, 00:22:45 »

Oké ik vind het echt te veel werk (zeker op deze trage wifi) om alle 55 landenboards handmatig open te gaan zetten De ledengroep is nu weg, en dit spel gaat naar het archief, maar als iemand ooit nog de landenboards wil bekijken/lezen, stuur me dan een PM, dan zet ik ze voor jou open (dat kost veel minder tijd).
Pagina's: [1]   Omhoog