Gordijntje heeft aangegeven waarom ze bekend maakte jou te wisselen, en heeft toegegeven dat ze daarmee fout zat maar de intentie goed was. Je trekt dat in twijfel, maar hetzelfde geldt voor jou, jij bent tijgerke niet en kan niet weten of haar intenties wel goed waren. Je meet hier dus met twee maten en dat is wat me enorm tegen de borst stuit. Wat Gordijntje beweert mag in twijfel getrokken worden maar tijgerke is een en al heilig. Je bent hier net zo goed iemand van spelbederf aan het beschuldigen, zij het subtieler dan wat Gordijntje deed.
Het maakt mij niet uit wat jij ongepast vindt. Als ik iets zie wat ik onnodig vind meld ik dat. Het was door de spelleiding al genoemd dat beschuldigen van spelbederf niet kan, het is onnodig om dat nog eens te herhalen in dit topic. Te meer omdat je je alleen tot Gordijntje richt in je post.
Gordijntje ging er misschien onzorgvuldig mee om maar kan je dat iemand kwalijk nemen? Iemand speelt zoals hij speelt, daar kan je het mee oneens zijn maar je mag daar niet iemand op afrekenen. En ze heeft al uitgelegd dat ze het per ongeluk te vroeg bekend maakte. Trouwens als ik wolf was zou ik denken dat Gordijntje haar wissel misschien nog wijzigt nadat ze per ongeluk bekend maakte jou te wisselen. Bovendien was jij waarschijnlijk sws wel lunch geworden, het is een grove aanname die je doet dat jij lunch werd omdat Gordijntje zei met jou te wisselen.
En tijgerke liet zich niet ompraten, die zei: Gordijntje zegt dat ik slecht KAN zijn dus is ze zelf slecht. Zonder naar de rest van het spel te kijken.
Beide dingen vind ik onhandig, niet hetzelfde, maar de een is niet “erger” dan de ander. Persoonlijk vind ik wat tijgerke deed dan erger omdat ze niet spelbreed kijkt. Maargoed als je zo speelt is dat niet anders.
Je vergeet even dat tijgerke degene was die Gordijntje betichtte van jou iets geflikt te hebben. Geen frontale aanval nee maar daarom niet minder erg. Jij hoeft niet voor een ander te bepalen wat de graad van “ergte” is van een opmerking. Beide hebben onhandig gereageerd, niet alleen Gordijntje.
Je laatste zin vind ik getuigen van laag niveau, ik wens serieus genomen te worden, en niet zo. Vooral niet door een moderator van een forum.