Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Gesprek citeren?  (gelezen 1479 keer)

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-51
  • Geslacht: Man
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: Gesprek citeren?
« Reactie #30 Gepost op: 10 december 2018, 01:19:24 »

Je maakt daarmee een sterke verdenking, mensen MOETEN kleur bekennen ik MOET of het nu een valstrik was of niet mezelf gaan verdedigen.
Sterf ik dan als burger dan heb jij een probleem. Aan een dergelijke situatie is niks cryptisch
Juist dit is wat ik bij WvW graag zie. Als spelers zichzelf niet verdedigen is dat voor mij al een reden om ze te laten ophangen ook al zijn ze goed. Ik kan er niet tegen wanneer mensen opgeven of alles maar laten gebeuren.

Wanneer iemand dus een citaat van je plaatst moet je je inderdaad verdedigen of verantwoorden. Daar krijg je discussies uit en dan kun je leuk WvW'en :)

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-109
  • Geslacht: Vrouw
  • "ik houd van van eikeltjes"
« Reactie #31 Gepost op: 10 december 2018, 01:24:50 »

voor je ervan uitgaat dat hier nooit discussie is .. (wat je doet blijkbaar) zou ik eerst ervaren hoe snel en veel discussie er hier is bij tijden.
En kijken op welke manier het vaak gebeurd, het is al gebleken dat die compleet op een andere manier gedaan word dan op bepaalde andere fora waar ik omdat ik juist niet tegen persoonlijke aanvallen kan en juist uit ga halen standaard eerste lynch zou zijn al ben ik ziener.

je hebt nogmaals geen citaat nodig om een beschuldiging te maken .... dat is absoluut GEEN vereiste om een beschuldiging op poten te zetten

Zabulus

• Bewoner
  • Overwinningen: +36/-79
  • Geslacht: Man
« Reactie #32 Gepost op: 10 december 2018, 14:43:24 »

Wanneer iemand dus een citaat van je plaatst moet je je inderdaad verdedigen of verantwoorden. Daar krijg je discussies uit en dan kun je leuk WvW'en :)
Daar heb je dus geen citaten voor nodig.

Maar dat is nu wel genoeg beargumenteerd dus ik laat deze discussie nu voor wat het is.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog