Ik zat in dat neutraal netwerk en ik moet zeggen dat Shaddow inderdaad echt nog wel vrij neutraal was, al hoorde ik wel vrij vroeg dat hij van plan was om een doodsdrankje zomaar te gaan gooien.

Blij dat hij dat niet gedaan heeft uiteindelijk.
Kip had inderdaad al super snel gekozen maar dat kwam duidelijk door contact. Ik was echt van plan om de neutraaltjes te gaan aansporen om goed te kiezen eerst maar dat plan veranderde heel snel door alles wat ik las in nacht 1. Dat netwerk als goedje nog proberen te overhalen was gewoon zelfmoord. En met bewijs want vanaf dat ze doorhadden dat ik goed was (omdat ik informatie doorspeelde aan Kevin) werd al meteen een welp door dat neutraaltje op me afgestuurd, dus dat resultaat was helemaal hetzelfde geweest als ik had gezegd dat ik beul/goedje was.
Heb er serieus over nagedacht om gewoon Shaddow apart te spreken omdat die voor meer open leek te staan, maar die had het gewoon doorverteld tegen de bewezen neutraaltjes en dan hadden we weer hetzelfde resultaat.
Zeg niet dat een voorkeur voor slecht niet mag, maar het maakt het echt wel moeilijk voor goedjes om die te benaderen.