Ik vond het een hele leuke variant, ben wel fan van alle chaos die erdoor ontstaat

persoonlijk denk ik dat de trigger die alle nachtacties randomiseert een beetje té is. De 'items' (spuitje, net, kroon, etc.) vond ik een heel leuk idee, vooral omdat je wel kon raden wat het ongeveer zou kunnen doen, maar toch bang bent ze te gebruiken omdat je het niet zeker weet

(ik had m'n kroontje niet opgezet omdat ik bang was dat ik de rol prins zou krijgen en m'n alliantie zou behouden ofzo, terwijl ik hacker wilde blijven. Bij nader inzien was gebruiken handig geweest). Ze geven je een keuze wat je doet met je triggers (opzetten, in de vitrinekast zetten), dus wat je ook kiest, ze voelen nooit oneerlijk aan. Wat mij betreft mogen er daar dus nog meer van in

Het idee van het virus vind ik ook leuk, ik denk alleen dat er iets meer bekendheid moet komen over wie besmet is. Misschien niet door het te zeggen als je besmet bent (al zou ik dat ook wel eens willen proberen), maar op een of andere manier. Nu kan het zo zijn dat het virus heel onverwachts ineens de winst grijpt omdat iedereen besmet is, en dan is het misschien een teleurstelling als het spel ineens voorbij is. In deze variant werkte hij wel goed, omdat iedereen wel verwachtte dat hij erin zou zitten. Maar als hij in de standaard rollenlijst zou zitten, werkt hij denk ik nog niet helemaal.
2 stemmen in plaats van 1 heb ik niet echt een sterke mening over. Bij de meesten was maar 1 stem serieus en de andere random, dus in een normaal spel zou het alleen wat meer random stemmen opleveren. In deze variant was het wel interessant, omdat je tweede stem wel degelijk belangrijk was, ook als je die persoon niet wou lynchen (mocht de BM wat proberen zeg maar

).
Ik heb in ieder geval veel plezier gehad dit spel, bedankt voor het leiden!