Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Nakletstopic  (gelezen 1693 keer)

Semi-Sjamaan

• Bewoner
  • Overwinningen: +9/-11
  • Geslacht: Man
Re: Nakletstopic
« Reactie #30 Gepost op: 1 augustus 2018, 13:51:42 »

Semi-Sjamaan, onze date was niet leuk. Ik deed mijn best om serieus met je te speculeren, maar je toon was vanaf het begin naar, aanvallend en denigrerend. Lees maar terug. Je toon is zo anders als je met anderen een date hebt. Ik heb al je dates gelezen.

Absoluut niet met je eens. Mijn toon was niet naar en denigrerend, ik was argwanend en voorzichtig omdat ik je verdacht, terecht bleek later. Anderen die ik datete verdacht ik niet dus is mijn argwaan ook minder.

Als ik eerlijk niet weet dat je de resultaten van de stemming kunt zien voordat je gestemd hebt, weet ik dat eerlijk niet. Ik had die knop nooit gezien. Ik was echt verbaasd door die acht stemmen op Adriaan. Als ik van die knop had geweten had ik toch niet gezegd dat die acht stemmen op Adriaan me verbaasden? Dat zou stom zijn en ik was wel slecht, maar niet stom. Ik had gelezen dat de stemming geheim was, dus ben ik niet op zoek gegaan naar een spiekknop. Iets niet weten maakt me niet slecht en zorgt er niet voor dat ik brabbel. Iets niet weten of verkeerd begrijpen doe ik niet expres. Ik maak fouten met rollen. Dat gaf ik toe. Ik weet dat ik dingen niet weet, maar dat maakt me niet slecht of vals. Jij zat er ook naast. We zijn nog steeds beginners die hun best doen.

Je gebrabbel sloeg op het willen maken van aannames over ons op basis van gestorven rollen, en daar steeds weer op terugkomen. Dat raakte in mijn ogen kant noch wal. En dan ook nog mij verwijten dat ik jou niks nieuws vertel.
Hetgeen waar ik je vals om noemde was dat je over mij zei dat ik aan het drammen was. Je verdraaide de werkelijkheid in mijn ogen. En daar kan ik niet tegen. Vandaar de emotionele reactie, ik zal een volgende keer daar op letten om het anders te doen.
En ook dat je het feit dat je Dixie’s rol in twijfel trok verderop in de date was een foutje van je, en je deed het af alsof het een testje was voor mij. Ik bedoel, dat was duidelijk een leugen, maar prima hoor.

Dat je uit Kips hand eet en zijn actie logisch vindt als hij vertelt dat het zijn idee was om gezamenlijk te stemmen en dat hij Adriaan voorstelde als doelwit, maar dat je de date ervoor mij heel verdacht vindt als ik je hetzelfde vertel, is eigenaardig. Kip heeft zijn logische verklaring aan jou nooit met Tijgerke en mij gedeeld op onze date.

Ik vond de stemafspraak sowieso verdacht. Maar omdat ik al overtuigd was van jouw wolf zijn verdacht ik Kip er niet om. Alleen als hij g/s-koppel was zou het kunnen, maar ik dacht dat kip als hij koppel was nog wel een lynch zou wachten met jou verdacht te maken, bovendien dacht ik dat je je medewolf niet zo hard mocht aanvallen, ook niet als koppel.
Bovendien gaf Kip een veel plausibelere reden dan jij en dat je wilde bewijzen dat het een goede keuze was omdat er 8 stemmen op adriaan stonden en dus iedereen zo had gedacht als jij gaf de doorslag. Wolven hadden duidelijk op adriaan gestemd en dat bedacht je je niet, omdat je zelf wolf was.

Je lijkt een beetje negatief op mij gefixeerd de laatste spellen. Ja, je hebt je excuses aangeboden voor het feit dat je me vals hebt genoemd, maar je schreef direct erna een enorme lap tekst op de klaagmuur waarin je een paar keer schrijft dat ik brabbel en lieg. Daar haal je de door jou aangeboden excuses flink mee onderuit. Ik geloofde toen ik de klaagmuur las niet dat je je excuses meende, maar dat het tactiek van je was om ervoor te zorgen dat ik niet over jou ging posten op de klaagmuur. En dat heb ik inderdaad niet gedaan..

Ik ben niet negatief op je gefixeerd. Je hebt het vast over het spel waarin ik offboard slecht claimde. Vervolgens ging je mijn afwezigheid gebruiken als argument. Dat ik dat vervelend vond heb ik je toen gezegd maar daar heb je nooit op gereageerd, je hebt dat gewoon genegeerd. Dat vond ik niet leuk.

En de excuses sloegen op het jou vals noemen. De post op de klaagmuur was mijn gedachte over onze date. Je moet die 2 dingen scheiden dus het haalt mijn excuses niet onderuit. Excuses gebruiken om iemand anders niet te laten posten zou heel raar zijn want excuses zijn persoonlijk en posten op de klaagmuur gaat over het spel.

Je maakt het spel veel te persoonlijk. We kiezen onze rol niet en onze rol past niet bij ons karakter, maar we krijgen een rol via pm toegestuurd en dan gaan we spelen. Het is een spelletje. Als ik een slechtje ben, ben ik in het echt nog best aardig en ben ik niet vals en brabbel ik niet. De manier waarop Kip mij verdacht maakte op de klaagmuur was een correcte manier. Vol met onwaarheden, maar zeer fatsoenlijk. Applaus daarvoor. Zo hoort het. De waarheid verdraaien zoals het je het beste uitkomt is een onderdeel van dit spel. Te persoonlijk worden niet. Ik vond het echt niet leuk wat jij deed. Vooral de manier waarop niet. Niet onze date en niet je bericht op de klaagmuur.
Ik hoef geen excuses van je, maar ik wil graag dat je het snapt.

Volgens mij trek jij mijn woorden te persoonlijk aan. Alles wat ik schreef was mijn mening over jou IN HET SPEL. Niks onfatsoenlijks aan.

Ik zie dat je nu ook negeert dat ik je aanspreek op jou bewering dat ik je vals kreng zou hebben genoemd. Is dat dan geen leugen Gordijntje?

Verder spijt het me als je je gekwetst voelde door mijn woorden of toon en zal ik daar in het vervolg op letten.

noicreC

• Bewoner
  • Overwinningen: +11/-30
« Reactie #31 Gepost op: 1 augustus 2018, 15:40:18 »

Nee, jou naam stond wel degelijk in de ledengroepen. Ik ben nog gaan kijken juist omdat je niets zei.

Als je dan zelf ook aan mij niet vraagt of er iets mis is na 2 dates, want het is onmogelijk dat  je 5 dates niemand kan daten.

Maar ben 100% zeker dat je toegang  had tot ee boards.

Ik dacht serieus dat het een onderdeel was van het spel, dat ik gewoon nooit een date kreeg omdat  een select groepje mensen de hele tijd met elkaar zat af te spreken oid. Ik had er uiteindelijk inderdaad wel iets moeten zeggen, maar ik was na een ronde of twee al zo gedemotiveerd dat ik er eigenlijk geen zin meer in had :x

Ik weet iig 100% zeker dat ik geen toegang had gehad tot een extra topic of discussieboard binnen dit spel..

Gordijntje

• Lid met de raarste naam 2018
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-17
  • Geslacht: Vrouw
  • Homo homini lupus
« Reactie #32 Gepost op: 1 augustus 2018, 15:50:55 »

Fijn dat je erover hebt nagedacht, Semi-Sjamaan Jammer dat je mijn punt niet echt lijkt te begrijpen. Ik vond het in het begin moeilijk om rollen en karaktereigenschappen van elkaar te scheiden. Ik denk dat jij dat ook moeilijk vindt. Je toon in onze date was echt niet leuk. Dat je argwanend was omdat je me verdacht is logisch, maar ik verzoek je om onze date eens na te lezen en te kijken naar je toon en die te vergelijken met je toon naar anderen. Mijn rol was slecht, maar ik ben niet slecht.
Ik maak nog steeds bendes fouten in het maken van aannames op basis van rollen, want ik zit nog middenin het leerproces. Jij ook, want je bleef volhouden dat Kevin en Aappen best gewelpt konden zijn en dat Damon blijkbaar geen wolp was en later had je niet door dat het slechtdeel van een g/s-koppel een medewolf op de lynch kan zetten. Daar concludeer ik niet uit dat jij slecht bent en brabbelt, maar dat je dingen niet weet of dingen fout ziet. Net als ik. Daarom wilde ik op onze date samen met jou eerst feiten op een rijtje zetten op basis van de brievenbus en gestorven spelers en daarna aannames doen over elkaars alliantie. Dat is geen brabbelen. Twee weten meer dan een. Op mijn eerste date waren er nog geen feiten. Op mijn tweede date zat ik met beginner en zoon Tjark die ik dingen heb verteld (die per ongeluk gedeeltelijk niet klopten omdat ik wisselaar en huidenwisselaar door elkaar haalde b.v.). Met jou wilde ik echt op zoek naar feiten.
Laten we er maar over ophouden.

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-109
  • "ik houd van van eikeltjes"
« Reactie #33 Gepost op: 1 augustus 2018, 17:43:41 »

@Semi-Sjamaan

Natuurlijk ben ik het eens met een stemafspraak met mijn liefje .... bewust ik iig hem als date gedaan want dan konden we misschien hinten en zelf heel flauw geen ervaren spelers gekozen die wellicht verschil hadden gezien in hoe makkelijk ik het met hem eens was in tegenstelling tot meestal.

Maak jullie geen zorgen over poosje kunnen jullie erom lachen waarschijnlijk als jullie elkaars speelstijl beter kennen en elkaar. In begin dat wazigekip speelde had ie mij ook echt geen koppelmaatje gemaakt en andersom was bijna water en vuur qua speelstijl. Of misschien juist wel juist omdat niemand dat verwacht

Gordijntje

• Bewoner
  • Homo homini lupus
« Reactie #34 Gepost op: 1 augustus 2018, 18:37:29 »

@tijgerke87 , wanneer kreeg jij door dat Kip slecht was? En had jij toen door dat Kip op onze date zowel zijn rol als de mijne had benoemd?
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2018, 18:46:43 door Gordijntje »

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-109
  • "ik houd van van eikeltjes"
« Reactie #35 Gepost op: 1 augustus 2018, 18:49:11 »

toen was er al twijfel maar toen hij in feite vanaf begin al bijna nooit de woorden gebruikte maar ik wel andere berichten zag naar mij zoiets van volgens mij hea ben ik G/S koppel.
Om vervolgens te denken G-G/G-S who cares wie er dood gaat als wij maar overleven

Wazigekip

• Bewoner
  • Overwinningen: +33/-69
« Reactie #36 Gepost op: 2 augustus 2018, 01:08:37 »

Inderdaad, in het begin botsten Tijgerke en ik flink met elkaar qua steelstijl. Ik weet nog dat het absoluut geen succes was de eerste keer dat we samen wolven waren. We hadden compleet andere ideeen van hoe we het beste de dingen konden aanpakken. Maar na verloopt van tijd kan zoiets veranderen. Dan realiseer je je dat compleet andere speelstijlen niet per se hoeven te botsen en elkaar ook heel goed kunnen aanvullen. Want eigenlijk was onze communicatie met elkaar tijdens dit spel minimaal maar voelden we elkaar toch mooi aan.

Het was absoluut niet omdat het in mijn ogen een onverwacht koppel zou zijn, want toen ik Tijgerke dus pas had ontmoet op deze site zou ik haar dus zeker niet hebben uitgekozen als koppelpartner. Maar dat zou jullie dus ook goede hoop moeten geven. Want ondanks dat jullie nu flink met elkaar lijken te botsen kunnen relaties altijd verbeteren, hier is het keiharde bewijs ervan.

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
    • Indie Game Reporter
« Reactie #37 Gepost op: 2 augustus 2018, 02:07:42 »

+1 voor het verhaal van Kip. Vind dat ze het als koppel uiteindelijk ook erg goed hebben gedaan.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Gordijntje

• Bewoner
  • Homo homini lupus
« Reactie #38 Gepost op: 2 augustus 2018, 02:26:55 »

Klopt. Lyne en ik snapten elkaars speelstijl ook niet, maar wij hebben inmiddels afgesproken dat we elkaar nu niet meer op de automatische piloot verdacht vinden vanwege een andere speelstijl. Dat scheelt een hoop gepieker.

Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog