Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Extra knopje?  (gelezen 976 keer)

Gordijntje

• Lid met de raarste naam 2018
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-17
  • Geslacht: Vrouw
  • Homo homini lupus
Extra knopje?
« Gepost op: 10 juni 2018, 16:59:23 »

Is het een idee om een knop toe te voegen in het dtopic om van één deelnemer alle bijdragen uit het dtopic van alleen dat spel bij elkaar te kunnen zien? Je kunt dat  nu op een andere manier doen, maar dan zie je alle bijdragen van die persoon van de laatste jaren volgens mij.

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

Roandraak

• De Draak
  • Bewoner
  • Overwinningen: +23/-41
  • Geslacht: Man
  • Forumbitch, dat je het weet...
Re: Extra knopje?
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2018, 17:49:49 »

Ha Gordijntje,

Bedankt voor de suggestie. Persoonlijk denk ik dat het technisch nogal lastig is om dit te organiseren en de huidige manier ook al voldoende is.
Nu kan je via iemand zijn profiel 'Toon bijdragen' door de eerste pagina's te bekijken vaak alle posts in het discussietopic al zien.
Vroeger waren de discussietopics nog veel uitgebreider en toen lukte het ook prima. Ik denk dat het deels ook bij het spel hoort, mensen moeten actief teruglezen. Door met een simpele druk op de knop alle posts van één persoon naar voren te halen, maak je het spel makkelijker, maar werk je ook luiheid in de hand.

Maar, mocht ik ooit een plugin tegen komen die dit makkelijk (en alleen voor de discussietopics) kan doen, kunnen we het er in het team altijd over hebben.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Gordijntje

• Bewoner
  • Homo homini lupus
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2018, 18:05:47 »

Goed plan. Mijn suggestie heeft allesbehalve haast en is niet noodzakelijk. :P
Jullie zouden ook kunnen overwegen om een uitleg over de bestaande knop toe te voegen aan de welkomstmail voor nieuwe leden. Ik vond die knop gisteren bij toeval.

Roandraak

• De Draak
  • Bewoner
« Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2018, 18:08:16 »

Jullie zouden ook kunnen overwegen om een uitleg over de bestaande knop toe te voegen aan de welkomstmail voor nieuwe leden. Ik vond die knop gisteren bij toeval.
Welke bestaande knop doel je op? Op profiel klikken en dan 'zie bijdragen'?

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Gordijntje

• Bewoner
  • Homo homini lupus
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2018, 18:30:52 »

Ja. Die inderdaad.

Aappen21

• Bewoner
  • Overwinningen: +13/-27
  • Riep iemand risco? I'm in!
« Reactie #5 Gepost op: 10 juni 2018, 21:47:08 »

Ha Gordijntje,

Bedankt voor de suggestie. Persoonlijk denk ik dat het technisch nogal lastig is om dit te organiseren en de huidige manier ook al voldoende is.
Nu kan je via iemand zijn profiel 'Toon bijdragen' door de eerste pagina's te bekijken vaak alle posts in het discussietopic al zien.
Vroeger waren de discussietopics nog veel uitgebreider en toen lukte het ook prima. Ik denk dat het deels ook bij het spel hoort, mensen moeten actief teruglezen. Door met een simpele druk op de knop alle posts van één persoon naar voren te halen, maak je het spel makkelijker, maar werk je ook luiheid in de hand.

Maar, mocht ik ooit een plugin tegen komen die dit makkelijk (en alleen voor de discussietopics) kan doen, kunnen we het er in het team altijd over hebben.
Ik weet dat www.weerwolven.net of idergeval de site vam evert enzo dat had
Vēnī, vīdī, vīcī

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #6 Gepost op: 4 oktober 2018, 22:37:28 »

Ik wil hier ook graag even reageren.

Ik zie ook graag de optie om binnen een topic een zoekfunctie te krijgen om zo een overzicht van posts met bepaalde criteria binnen dat topic te zien.

Nu is er bijvoorbeeld al de zoekfuntie voor het hele forum, maar het zou veel makkelijker zijn om naar een discussietopic te gaan, daar de zoekfuntie te openen en aan te geven dat je van 1 persoon alle reacties in dat topic wilt zien. En dat er dan gewoon een overzicht verschijnt met alle reacties.

Op mijn andere forum zat die functie er ook en het werkte echt perfect om een citaat terug te zoeken of om een samenvatting van reacties te maken waardoor je iemand bijvoorbeeld verdenkt. Als ik eerlijk ben is dit alleen maar extra handig in plaats van dat het eventueel luiheid in de kaart speelt :P

Roggie

• Certified Life Example
  • Bewoner
  • Overwinningen: +17/-32
  • Haphap ik ben een vis
« Reactie #7 Gepost op: 5 oktober 2018, 00:21:48 »

Misschien niet helemaal een elegante optie, maar "print pagina" en dan control-f'en werkt ook prima
Joe.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Forumteam: Marketing
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-51
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #8 Gepost op: 5 oktober 2018, 14:26:28 »

Misschien niet helemaal een elegante optie, maar "print pagina" en dan control-f'en werkt ook prima
Dan kun je toch niet een topic van zo'n 30 pagina's ineens doorspitten én nog eens alleen posts van 1 persoon eruit halen?

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-109
  • "ik houd van van eikeltjes"
« Reactie #9 Gepost op: 6 oktober 2018, 10:30:09 »

kan misschien maar dat toon bijdragen was toen ik begon met spelen hier er ook al en toen juist door veel spelers gebruikt, zo lastig is die niet te vinden toch?  ??? kan me vergissen maar ik gebruik hem regelmatig zeker als mensen wel online zijn en niks zeggen in een spel en om quotes te zoeken

Roandraak

• De Draak
  • Bewoner
« Reactie #10 Gepost op: 6 oktober 2018, 10:36:15 »

Hey!

Zelf kan ik hier geen tool voor vinden, maar als jullie het kunnen vinden. Let me know.
Het forum draait op SMF 2.nogwat :)

Pagina's: [1]   Omhoog