Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 1614 keer)

Bumke7

• Dorpskenner
  • Overwinningen: +1/-4
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreektopic
« Reactie #15 Gepost op: 25 juli 2017, 12:42:42 »

Sorry robben, had niet verwacht dat het 3 wolven waren xd maar kreeg eerder van jou bericht dan van maarten dat je bekeken was en dat vond ik eigenlijk wel raar xd

Pieke

• Nieuw-af
  • *
  • Overwinningen: +1/-1
« Reactie #16 Gepost op: 25 juli 2017, 12:52:34 »

Goed, mijn verhaal:

Om te beginnen met Bumke.. Als bumke mijn allereerste PM leest weet hij exact dat ik loog... Mijn kantclaim was "goed, maar wilde liever neutraal zijn"... om 2 dagen later te claimen dat ik engel was? Dat had denk ik de hint moeten zijn. Verder vertrouwde hij mij net iets te goed en kreeg ik heel snel alle info en kon ik een drankje op Robben uitlokken.

Dan Rose... nadat ze gezien was hadden we 2 opties, meegaan met lynch of barbier. Bij een barbier wisten we zeker dat een goedje lynch zou zijn want Lars en Aappen waren verdacht. En als we wachten tot lynch zou ik verdacht worden en zou er geen goedje uitgaan. Barbier was helaas enige optie.

Barbier, dat is ook wel leuk verhaal, ik had een deal met Tijgerke dat ik zou zorgen dat ze veldwachter werd in ruil voor Barbier  (vandaar mijn hele lange reclame post voor tijgerke)

Dutchy. Ons plan was Aappen lynchen en dan samen met Maarten winnen (Maarten was genezen in nacht 2, want anders was hij in nacht 2 al wolf geweest, dus we wisten dat conversie ging lukken). Helaas kregen we Maarten niet op Aappen en als ik lynch zou zijn zou slecht helemaal niet meer winnen. Dutchy heeft zichzelf dus soort van opgeofferd voor slecht!!! Super veel respect!

Dat was het wel een beetje. Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag :)

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-109
  • Geslacht: Vrouw
  • "ik houd van van eikeltjes"
« Reactie #17 Gepost op: 25 juli 2017, 13:02:02 »

lol was kerk of barbier, en wilde die gok wel nemen.

Nog leuker eerste wilde je 1 van beide daarna kwam je met "ik wil dan kerk"... keer wat anders en gunde je dan liever een moord met beperking als je slecht zou worden (dan naaide ik je graag er een beetje bij als goedje of maakte ik het je iig graag lastiger) dan je als wolf eventueel 2 visioenen te geven.
Maar was sowieso wel leuk, jij was enige die aan de optie dacht een deal te willen sluiten de rest stond er niet bij stil

maartenrambo

• Beste Lid Zonder Tactiek
  • Bewoner
  • Overwinningen: +28/-69
  • Je hoeft niet te winnen om plezier te hebben.
« Reactie #18 Gepost op: 25 juli 2017, 13:08:48 »

Ja klopt  pieke  jouw rol claim en hoe je daarvoor speelde klopte gewoon van geen kant. Hield bij wie  wat claimde.  Daardoor kwam jou rol claim niet over heen. Vandaar dat ik je openlijk aan viel.  Door wat je als antwoord gaf wist ik dat je nooit engel geweest was dus wolf moest zijn.

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Pieke

• Nieuw-af
  • *
« Reactie #19 Gepost op: 25 juli 2017, 13:18:47 »

Ja klopt  pieke  jouw rol claim en hoe je daarvoor speelde klopte gewoon van geen kant. Hield bij wie  wat claimde.  Daardoor kwam jou rol claim niet over heen. Vandaar dat ik je openlijk aan viel.  Door wat je als antwoord gaf wist ik dat je nooit engel geweest was dus wolf moest zijn.

Ja klopt. Engel lijkt me juist de vetste rol die er is en reken maar dat ik er alles aan gedaan had om gelynched te worden.. toen er stemmen op mij kwamen ging ik me zelfs verdedigen, welke engel doet dat nu?

Pieke

• Nieuw-af
  • *
« Reactie #20 Gepost op: 25 juli 2017, 13:21:21 »

lol was kerk of barbier, en wilde die gok wel nemen.

Nog leuker eerste wilde je 1 van beide daarna kwam je met "ik wil dan kerk"... keer wat anders en gunde je dan liever een moord met beperking als je slecht zou worden (dan naaide ik je graag er een beetje bij als goedje of maakte ik het je iig graag lastiger) dan je als wolf eventueel 2 visioenen te geven.
Maar was sowieso wel leuk, jij was enige die aan de optie dacht een deal te willen sluiten de rest stond er niet bij stil

Ja, ik bedacht me later dat barbier eigenlijk helemaal niet zo sterk is als kerk, maar goed, het wint me uiteindelijk wel dit spel.
Als jij niet was ingegaan op mijn aanbod had ik de "ik wil Veldwachter worden en de eerste 3 die op mij stemmen worden kerk, barbier, hut en de 4 daarna boer" kaart geprobeerd

maartenrambo

• Beste Lid Zonder Tactiek
  • Bewoner
  • Overwinningen: +28/-69
  • Je hoeft niet te winnen om plezier te hebben.
« Reactie #21 Gepost op: 25 juli 2017, 16:02:01 »

Was een leuk spel @bertboefjes

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

crushergirl

• Ghoul
  • Bewoner
  • Overwinningen: +4/-14
  • What is a thousand minus seven?
« Reactie #22 Gepost op: 25 juli 2017, 23:38:36 »

Bij ons is het eerst bm stem dan cupido

Eeeeeeeeehm... Als het goed is is de BM stem in het kaartspel een dagactie. En gezien de dag over het algemeen voor de nacht komt lijkt me dat redelijk vanzelfsprekend... BM stem is eerste dag, cupido eerste actie van de eerste nacht.
Never trust anyone to much, remember, the devil was once an angel.

Aappen21

• Bewoner
  • Overwinningen: +13/-27
  • Riep iemand risco? I'm in!
« Reactie #23 Gepost op: 26 juli 2017, 09:30:35 »

Eeeeeeeeehm... Als het goed is is de BM stem in het kaartspel een dagactie. En gezien de dag over het algemeen voor de nacht komt lijkt me dat redelijk vanzelfsprekend... BM stem is eerste dag, cupido eerste actie van de eerste nacht.
Dat bedoel ik
Vēnī, vīdī, vīcī

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-109
  • "ik houd van van eikeltjes"
« Reactie #24 Gepost op: 26 juli 2017, 10:23:01 »

Cupido is altijd als eerste met de reden dat het lullig is je liefje te vermootden etc.

Het is lees echt onmogelijk dat op dit forum zo te doen, dus voor de nacht begint en bij versturen pm meteen actief op dit forum. Om de reden dat het lullig is je liefje  op te eten.  Vind het geheel logisch dus jij niet dan ? Natuurlijk kan je als cupido kiezen hoofd of bijrol 5minuten voor deadline te beslissen maar dat is jezelf in de voet schieten. .. en je liefje/koppel

Aappen21

• Bewoner
  • Overwinningen: +13/-27
  • Riep iemand risco? I'm in!
« Reactie #25 Gepost op: 26 juli 2017, 11:17:22 »

Cupido is altijd als eerste met de reden dat het lullig is je liefje te vermootden etc.

Het is lees echt onmogelijk dat op dit forum zo te doen, dus voor de nacht begint en bij versturen pm meteen actief op dit forum. Om de reden dat het lullig is je liefje  op te eten.  Vind het geheel logisch dus jij niet dan ? Natuurlijk kan je als cupido kiezen hoofd of bijrol 5minuten voor deadline te beslissen maar dat is jezelf in de voet schieten. .. en je liefje/koppel

Ooh Oke duidelijk
Vēnī, vīdī, vīcī
Pagina's: 1 [2]   Omhoog