Goed, mijn verhaal:
Om te beginnen met Bumke.. Als bumke mijn allereerste PM leest weet hij exact dat ik loog... Mijn kantclaim was "goed, maar wilde liever neutraal zijn"... om 2 dagen later te claimen dat ik engel was? Dat had denk ik de hint moeten zijn. Verder vertrouwde hij mij net iets te goed en kreeg ik heel snel alle info en kon ik een drankje op Robben uitlokken.
Dan Rose... nadat ze gezien was hadden we 2 opties, meegaan met lynch of barbier. Bij een barbier wisten we zeker dat een goedje lynch zou zijn want Lars en Aappen waren verdacht. En als we wachten tot lynch zou ik verdacht worden en zou er geen goedje uitgaan. Barbier was helaas enige optie.
Barbier, dat is ook wel leuk verhaal, ik had een deal met Tijgerke dat ik zou zorgen dat ze veldwachter werd in ruil voor Barbier (vandaar mijn hele lange reclame post voor tijgerke)
Dutchy. Ons plan was Aappen lynchen en dan samen met Maarten winnen (Maarten was genezen in nacht 2, want anders was hij in nacht 2 al wolf geweest, dus we wisten dat conversie ging lukken). Helaas kregen we Maarten niet op Aappen en als ik lynch zou zijn zou slecht helemaal niet meer winnen. Dutchy heeft zichzelf dus soort van opgeofferd voor slecht!!! Super veel respect!
Dat was het wel een beetje. Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag