Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreektopic] - Gewonnen 5  (gelezen 1402 keer)

Lyne

• Crazy woman
  • Bewoner
  • Overwinningen: +32/-49
  • Geslacht: Vrouw
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
Re: [Nabespreektopic] - Gewonnen 5
« Reactie #15 Gepost op: 28 april 2017, 16:10:16 »

Gefeli slecht!

Heel jammer dat ik tot op de laatste dag van ronde 3 pas actief werd. Ik zat meteen wel heel goed met mijn slechtjes toen :D Wellicht dat ik anders nog wat meer spelers op WK had kunnen krijgen(Of ja, eigenlijk Lyne, gezien ik haar als hoofdverdachte had). Was een leuk spel verder :)

Ik vraag me af waarom.

noicreC

• Bewoner
  • Overwinningen: +11/-30
« Reactie #16 Gepost op: 28 april 2017, 22:03:12 »

Dit was een van mijn pms naar Bumke toe, die ik destijds gebruikte om mijn gedachtes op een rijtje te krijgen

Citaat
Fijn :)

Ik verwacht nog drie wolven. Twee begin wolven, een conversie.

Lyne(Beginwolf) verdenk ik vanwege de stemwisseling op Nineva - Dat is de leugenstem(Past het beste in het plaatje, tekent Lyne goed af)
Wazigekip(Conversie sinds begin deze ronde) verdraaid de situatie 100% en valt Rick aan omdat hij zijn stem niet verwisselde naar Nineva.

Vorige ronde had hij een punt, toen hij op Rick zat. Maar zijn argumenten vallen deze ronde in het water, omdat er een leugenstem in het spel was. Op het moment dat Rick zijn stem kon aanpassen, waren er maar twee stemmen op Nineva(waaronder al een leugenstem hoogstwaarschijnlijk). Én, Rick wist al dat Nineva Inactief was(Wolven letten juist extra goed op de activiteit van mede wolven). Er was nul reden voor Rick om niet over te schakelen naar Nineva, omdat zijn stem EN niet de stemming zou bepalen, EN hij de leugenstem van zijn mede wolf achter de hand had.

Als laatste zie ik Yuri nog wel als derde wolf, maar dat voornamelijk omdat ze veel meeloopt
In het echt zal de derde wolf sneller zitten bij iemand die niet zo hard mee stemt. Althans, dat zou het verstandigste zijn voor de wolven.

Denk ik.

Ik zag WK eerder als conversie, gezien zijn gedrag in R1/2 wel consistent was(en daarna niet meer). Zat later niet helemaal perfect meer met de wolven, tegen het einde van de ronde, verdacht ik Damon in plaats van Yuri.

Lyne

• Crazy woman
  • Bewoner
  • Overwinningen: +32/-49
  • Geslacht: Vrouw
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #17 Gepost op: 29 april 2017, 00:02:51 »

En dat terwijl we totaal geen weet van nineva hadden.  ;D

noicreC

• Bewoner
  • Overwinningen: +11/-30
« Reactie #18 Gepost op: 29 april 2017, 00:15:50 »

Er waren wel meer dingen hoor, kleine dingen die me elke keer weer op alert zertte. Geen zin om die allemaal op te zoeken haha :D
Pagina's: 1 [2]   Omhoog