Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Huilhoekje  (gelezen 830 keer)

Michelaar

• Bewoner
  • Overwinningen: +7/-12
  • Geslacht: Man
  • Fire emblem and pokémon lover.
Re: Huilhoekje
« Reactie #15 Gepost op: 15 december 2016, 21:32:22 »

Tja, dat kon, maar t is niet gebeurd. Oh ja, en sorry tijgerke dat ik jou zo snel om zeep heb geholpen, zeker na je operatie. Ik voelde me er echt slecht over.

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-109
  • Geslacht: Vrouw
  • "ik houd van van eikeltjes"
« Reactie #16 Gepost op: 15 december 2016, 21:38:25 »

geeft niet dat was puur spel, en tjah timing was wel echt even van "ehmmm nicee net nu ik me amper kan verdedigen XD"
En tactisch wel slim ik had me als "stalker"kunnen bewijzen  ;) gewoon zeggen als ik een beschermengel zie "hea die heeft een actie gedaan geen idee welke".. vervolgens het doorspelen naar gevonden ketter in nacht 1. En hoeft niet elke nacht wat te zeggen stalker kan maar 2x dus ik kon kiezen wie ik vertelde dat ze wat konden

En dan ben je al snel snel vertrouwd.

Michelaar

• Bewoner
  • Overwinningen: +7/-12
  • Fire emblem and pokémon lover.
« Reactie #17 Gepost op: 15 december 2016, 21:41:20 »

geeft niet dat was puur spel, en tjah timing was wel echt even van "ehmmm nicee net nu ik me amper kan verdedigen XD"
En tactisch wel slim ik had me als "stalker"kunnen bewijzen  ;) gewoon zeggen als ik een beschermengel zie "hea die heeft een actie gedaan geen idee welke".. vervolgens het doorspelen naar gevonden ketter in nacht 1. En hoeft niet elke nacht wat te zeggen stalker kan maar 2x dus ik kon kiezen wie ik vertelde dat ze wat konden

En dan ben je al snel snel vertrouwd.

Het had heel goed voor slecht kunnen lopen als ik je niet gezien had

Rylanzor

• Bewoner
  • Overwinningen: +8/-24
  • Never give up, never surrender
« Reactie #18 Gepost op: 15 december 2016, 21:45:45 »

natuurlijk heb ik ook op mijn manier bijdrage, net als t4nd iedereen.
Maar zou leuk zijn als er een les uit komt uiteindelijk dat iedereen moet blijven nadenken.

Wat nou als kevin wel had gekozen voor slecht, dan had goed enorm de eigen glazen ingegooid door zo snel zoveel rollen te delen.
Als sil nou gewoon op helderziende had gewelpt ip koppig op ziener was je doodgeweest.. en had ie zich bewezen naar t4nd als welp zijn en kon hij nacht 3 kevin op heks welpen

Het had massamoord kunnen zijn voor de goedjes  :)

Dan had ik hem persoonlijk vanuit mijn graf gelyncht

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
« Reactie #19 Gepost op: 15 december 2016, 21:50:02 »

nee nadat we dan zouden winnen.. dan had je hem mogen lynchen  ;D ;D
sowieso een tactiek om zo te spelen die met reden niet alleen medestanders kent, enkel levensdrankje inzetten en doodsdrankje bewaren is een meer geaccepteerde methode.

Dan red je iemand en afhankelijk van hoe het loopt voor je diegene alsnog aan wolven (dus slecht met vertrowuen van goed) of nacht of 2 later een wolf dood (omdat je veinst slecht te kiezen)

Stefano

• Bewoner
  • Overwinningen: +14/-50
  • Links Fan!
« Reactie #20 Gepost op: 15 december 2016, 22:20:40 »

Mja, nu merk ik ook wel weer waarom ik gewoon bijna geen spellen meer speel. Daarbij ook het wantrouwen van: Juist...Nu al zo snel een slechtje kunnen weten is bijna nooit goed, maar och

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
« Reactie #21 Gepost op: 15 december 2016, 22:30:51 »

rollen worden tegenwoordig vaak veeeel te snel gedeeld, en ze gaan het pas massaal leren als paar keer welp succesvol en rol claimt en ze massaal niet lang erna doodvallen bij bosjes.

Ook veel die denken "oww maar ik ben maar burger dus het maakt niet uit" terwijl het juist zoektocht naar een ziener versneld voor wolven/orcen/welpen etc, komt vanzelf goed als we een paar keer slimme welpen hebben die rol goed lezen hoe die het beste werkt. Welke rol ik dan ook heb ik ga er dan stiekem denk ik van smullen hoe dan ook in de hoop dat mensen minder snel en zo gemakkelijk rol delen,

No offense @Sil... maar je had het kunnen weten dat 5x ziener op rij zeggen niet zou helpen bij doden maken en dat michelaar helderziende was  ;) Gewoon volgende keer rol nakijken voor werking zeker in tijden dat rollen aangepast zijn en gaan worden. Dan heb je een volgende keer meer succes  :)

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
  • Kevlinder
« Reactie #22 Gepost op: 15 december 2016, 22:37:18 »

Wauw, het was bedoeld als grap. Beetje kut dat hij dit deed aangezien ik hem vertelde dat ik nu niet kon reageren. Mijn hond werd geopereerd. Beetje laf als je het mij vraagt.
Sorry, niks persoonlijks. *knuffel*
Het was een roekeloze actie die goed uitpakte, that's it.

natuurlijk heb ik ook op mijn manier bijdrage, net als t4nd iedereen.
Maar zou leuk zijn als er een les uit komt uiteindelijk dat iedereen moet blijven nadenken.

Wat nou als kevin wel had gekozen voor slecht, dan had goed enorm de eigen glazen ingegooid door zo snel zoveel rollen te delen.
Als sil nou gewoon op helderziende had gewelpt ip koppig op ziener was je doodgeweest.. en had ie zich bewezen naar t4nd als welp zijn en kon hij nacht 3 kevin op heks welpen

Het had massamoord kunnen zijn voor de goedjes  :)
Ik werkte op dat moment al samen met 2 goedjes en die samenwerking verliep soepeler dan de samenwerking met slecht,
waar ik alleen T4nd als contact persoon had en waar Sil ook als welp was gelekt ondertussen.

Ik had trouwens VOC op de hoogte gesteld dat T4nd zich had gemeld, maar dat zag hij te laat om te wisselen.
Als T4nd zich niet had gemeld had ik het wolventeam of nou ja wie ik verdacht op waarschijnlijk Sil, Rick en Stefano denk ik staan toen.
Wel gek want in het begin had ik Sil als mogelijk goedje staan, en later begon ik toch te twijfelen.

Ok even over de reactie van NoicreC in het dtopic. Op dit punt Kevin lynchen als het spel nog niet over zou zijn zou ik het de domste play ever vinden. Hij is basically bewezen goed. Hij heeft meerdere slechtjes om zeep geholpen, en het zou mij ontzettend dom lijken om hem te vermoorden.
Ik had theoretisch in hun ogen nog lijk kunnen zijn.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
« Reactie #23 Gepost op: 15 december 2016, 22:42:03 »

dat er al na nacht 1 zulke sterke goedjesnetwerken kunnen zijn baart mij juist zorgen  ;)
Dat vertrouwen als in "hea ik ken je al paar jaar ... je hoeft je niet te bewijzen ik geloof je wel op je woord" is moordend aan meerdere kanten van het spel.

Kan niet zeggen dat ik nu wel je als heks zou vertrouwen snel, zeker als je als heks zegt iemand gered te hebben en ik claimde eerder goed ga ik me niet zomaar naar voren schuiven als sjamaan zijnde naar je. Sowieso had het dan alsnog 1 van je verhaaltjes kunnen zijn en was je huidenwisselaar.
Nu zal in latere spellen als je t4nd of mij treft als wolf nog minder snel vertrouwd worden als je slechte heks claimt, zeer wss dan pardoes zonder pardon op lunch  XD wat je ook zegt

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
  • Kevlinder
« Reactie #24 Gepost op: 15 december 2016, 22:53:25 »

Het verbaasd mij ook dat mensen zo snel rolclaims afleggen elk spel, hoor. (Maar goed dat er nu 3 soorten welp zijn)
Nu zaten er ook foutieve tussen zoals die van jou, maar in principe helpt dat wel filteren als je al claims weet.
Of in zekere zin wel naar het functioneel overleggen hoe krachten het beste ingezet kunnen worden.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
« Reactie #25 Gepost op: 15 december 2016, 22:55:54 »

juist om die reden had ik gehoopt dat je mij en t4nd zou willen helpen afstraffen zo te zeggen dat mensen proberen af te leren  XD XD

Sil

• Bewoner
  • Overwinningen: +25/-42
  • Don't dream your life, live your dreams!
    • Sweek
« Reactie #26 Gepost op: 16 december 2016, 17:06:19 »

No offense @Sil... maar je had het kunnen weten dat 5x ziener op rij zeggen niet zou helpen bij doden maken en dat michelaar helderziende was  ;) Gewoon volgende keer rol nakijken voor werking zeker in tijden dat rollen aangepast zijn en gaan worden. Dan heb je een volgende keer meer succes  :)

Dat eerste heeft niet meer of minder effect dan bijvoorbeeld 1 keer iemand welpen op ziener en verder niks doen. :P Er waren betere opties, maar ik was op dat moment behoorlijk in a hurry en dit was het eerste dat in me opkwam.

Wat dat van Michelaar betreft; dat was een berekende gok, hoewel hij achteraf niet blijkt te kloppen. Wij weten allemaal hoe geniepig Kevin kan zijn, en ik dacht om eerlijk te zijn dat helderziende bluf was in overleg met Kevin om te zorgen dat welpen hem op die rol zouden pakken. Ik vind het niet helemaal eerlijk om daar een verwijt van te maken als ik je nota bene nog gevraagd heb of je het daarmee eens was. :P

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
« Reactie #27 Gepost op: 16 december 2016, 17:13:23 »

iemand die naast mij bij anderen ook welp claimt ga ik niets wijzer lopen maken natuurlijk, zeker niet wanneer ik zoiets heb van ja joh je bent vast gewoon uitlokkende burger
Pagina's: 1 [2]   Omhoog