Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreektopic] - Hugs voor iedereen van de weerwolf  (gelezen 1783 keer)

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
  • Geslacht: Man
    • Indie Game Reporter
Re: [Nabespreektopic] - Hugs voor iedereen van de weerwolf
« Reactie #15 Gepost op: 25 november 2016, 23:03:38 »

De karma voor het spel is ondertussen ook uitgedeeld :)

Wel kut om in zo'n spel trouwens beul te zijn zeg, naaistreek ;D
Sja, wat moet ik hier op zeggen? Naaistreken zijn blijkbaar de specialiteit? :p
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

VOC Mentaliteit

• Veerbootkapitein
  • Bewoner
  • Overwinningen: +3/-2
  • Overdrijven is ook een vak
« Reactie #16 Gepost op: 26 november 2016, 01:41:03 »

Jongens, tis maar een spelleke  ???

Robbendinho

• Bewoner
  • Overwinningen: +16/-29
« Reactie #17 Gepost op: 26 november 2016, 08:50:03 »

Jeeee ik heb gewonnen. Goed gespeeld goodies!

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-109
  • Geslacht: Vrouw
  • "ik houd van van eikeltjes"
« Reactie #18 Gepost op: 26 november 2016, 11:18:01 »

Jongens, tis maar een spelleke  ???

Ja weet ik maar als ik weet dat iedereen en ik samen kan winnen En iedereen het lijkt te zien ... dan word ik best fanatiek en kan ik er slecht over als men alsnog een doodlopende weg in besluit te lopen en mij daarom dwingt in die foute beslissing mee te gaan.

Bovendien zou het mij enorm helpen dat te snappen om bijvoorbeeld een nieuwe speler in het spel te helpen, want dan heb ik betere inzicht in hoe nieuwe spelers spelen en hoe het spelen en denkwijzen qua spel blijkbaar veranderd zijn van hoe ik door mijn mentor heb gespeeld en dingen geleerd heb en hoe men nu speelt. Ik kan mij niet indenken namelijk dat dit een jaar of 2 geleden gebeurd zou zijn, speelsijl/schrijfstijl/netwerkstijl is best enorm veranderd in de afgelopen paar jaar en ik merk dat ik nog steeds de stijl heb die paar jaar geleden enorm goed werkte en algemeen was.

Rick

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-21
« Reactie #19 Gepost op: 26 november 2016, 13:14:19 »

Ja weet ik maar als ik weet dat iedereen en ik samen kan winnen En iedereen het lijkt te zien ... dan word ik best fanatiek en kan ik er slecht over als men alsnog een doodlopende weg in besluit te lopen en mij daarom dwingt in die foute beslissing mee te gaan.
Niemand heeft je gedwongen mee te gaan op Zabulus. Uiteindelijk had Kevin 3 stemmen en Zabulus 7. Daarna veranderde Danny zijn stem nog naar Robbendinho, omdat Kevin toen niet meer de lynch leek te worden.
Als je je stem niet had veranderd, maakte Kevin met 6-4 nog een behoorlijke kans om de lynch te worden. Dat gaat natuurlijk niet zomaar, dus daar was wat overtuiging in het dtopic voor nodig geweest, maar de kans was er zeker.

Het is nu een beetje dit verhaal: "Jongens waar zijn jullie mee bezig? We moeten hem lynchen!" *wordt overtuigd en verandert stem* *blijkt later toch verkeerd te zijn* "Ik zei toch dat we hem moesten lynchen?!"

Je kan nu niet zomaar iedereen beschuldigen voor het veranderen van hun stem als je dat zelf ook deed, dat is behoorlijk hypocriet. Ik snap het wel, want we hadden afgesproken Kevin te lynchen en vlak voor de deadline krijgt iedereen ineens andere ideeŽn, maar het hoort gewoon niet.

Meringue

• Bewoner
  • Overwinningen: +8/-18
« Reactie #20 Gepost op: 26 november 2016, 13:36:50 »

Het was echt supergeinig om mee lezen, maar ook wel dat je denkt: zou ik ook zo dom zijn  XD
Waarschijnlijk wel  ;)

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-109
  • "ik houd van van eikeltjes"
« Reactie #21 Gepost op: 26 november 2016, 14:04:28 »

Niemand heeft je gedwongen mee te gaan op Zabulus. Uiteindelijk had Kevin 3 stemmen en Zabulus 7. Daarna veranderde Danny zijn stem nog naar Robbendinho, omdat Kevin toen niet meer de lynch leek te worden.
Als je je stem niet had veranderd, maakte Kevin met 6-4 nog een behoorlijke kans om de lynch te worden. Dat gaat natuurlijk niet zomaar, dus daar was wat overtuiging in het dtopic voor nodig geweest, maar de kans was er zeker.

Het is nu een beetje dit verhaal: "Jongens waar zijn jullie mee bezig? We moeten hem lynchen!" *wordt overtuigd en verandert stem* *blijkt later toch verkeerd te zijn* "Ik zei toch dat we hem moesten lynchen?!"

Je kan nu niet zomaar iedereen beschuldigen voor het veranderen van hun stem als je dat zelf ook deed, dat is behoorlijk hypocriet. Ik snap het wel, want we hadden afgesproken Kevin te lynchen en vlak voor de deadline krijgt iedereen ineens andere ideeŽn, maar het hoort gewoon niet.

hadden ik en t4nd onze stem laten staan met nog amper 2uur te gaan voor de deadline en rest was op zab gebleven waren we sowieso doodgegaan"(enkel bij meerderheid op spelleider zouden we winnen.. met minderheid op spelleider sterven sowieso doo), t4nd wilde niet mee terug naar kevin stemmen en ik moest (omdat koppel) zelfde stemmen. Met amper paar uur te gaan is het heeeeeeeel moeilijk meerderheid weer terug te krijgen op spelleider.

Zeker omdat jullie maar door bleven gaan terug op wolvenjacht te gaan, terwijl ik nog vroeg aan veel verschillende mensen ook via hastag "stemmen jullie nu op hem vanwege huidenwisselaar claim nu op hem of omdat jullie denken dat het toch geen zwarte dood is en hij wolf is? "
En daar totaal geen reactie tot pas heeeeel laat op kwam op die vraag daar werd overheen geluld en werd genegeerd. Niemand maar dan ook niemand heeft daarop gereageerd waarop t4nd en ik publiekelijk hebben gezegd dat als we stemmen laten staan... we sowieso pineut zouden zijn en we toch heel zeker zijn dat het wel zwarte dood is. En roepen dat we koppel zijn doen we niet aan  XD

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
    • Indie Game Reporter
« Reactie #22 Gepost op: 26 november 2016, 14:28:51 »

hadden ik en t4nd onze stem laten staan met nog amper 2uur te gaan voor de deadline en rest was op zab gebleven waren we sowieso doodgegaan"(enkel bij meerderheid op spelleider zouden we winnen.. met minderheid op spelleider sterven sowieso doo), t4nd wilde niet mee terug naar kevin stemmen en ik moest (omdat koppel) zelfde stemmen. Met amper paar uur te gaan is het heeeeeeeel moeilijk meerderheid weer terug te krijgen op spelleider.

Even uitleg uit het infotopic erbij:

Laat ik het als volgt formuleren: In het geval van zwarte dood moet er met een meerderheid aan spelers op mij gestemd worden. Als het inderdaad zwarte dood is winnen de spelers die op mij hebben gestemd. Als het geen zwarte dood is sterven alle spelers die op mij hebben gestemd. Als ik geen meerderheid van de stemmen krijg gebeurt er niks met spelers die op mij hebben gestemd.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Lyne

• Crazy woman
  • Bewoner
  • Overwinningen: +32/-49
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #23 Gepost op: 26 november 2016, 15:03:58 »

ja anders had ik dus dood geweest de voorlaatste nacht hahaha, ik begreep echt niet waarom iedereen opeens veranderde van stem omdat de spelleider geen meerderheid had.

Edit:

EN ik vind de variant van die klaagmuur ook niet echt leuk. ik begreep echt niet waarom je als goedje die muur op zo'n manier gebruikt. Zeker Wadloper, dat was volledig tegen zijn eigen alliantie spelen. veel mensen hebben op deze manier gebruikgemaakt van die muur waardoor idd mensen lang dachten dat er wel degelijk slechtjes in het spel zaten.

al bij al een leuk spel en eens leuk om zwarte dood te spelen.
« Laatst bewerkt op: 26 november 2016, 15:12:30 door Lyne »
Pagina's: 1 [2]   Omhoog