Ja weet ik maar als ik weet dat iedereen en ik samen kan winnen En iedereen het lijkt te zien ... dan word ik best fanatiek en kan ik er slecht over als men alsnog een doodlopende weg in besluit te lopen en mij daarom dwingt in die foute beslissing mee te gaan.
Niemand heeft je gedwongen mee te gaan op Zabulus. Uiteindelijk had Kevin 3 stemmen en Zabulus 7. Daarna veranderde Danny zijn stem nog naar Robbendinho, omdat Kevin toen niet meer de lynch leek te worden.
Als je je stem niet had veranderd, maakte Kevin met 6-4 nog een behoorlijke kans om de lynch te worden. Dat gaat natuurlijk niet zomaar, dus daar was wat overtuiging in het dtopic voor nodig geweest, maar de kans was er zeker.
Het is nu een beetje dit verhaal: "Jongens waar zijn jullie mee bezig? We moeten hem lynchen!" *wordt overtuigd en verandert stem* *blijkt later toch verkeerd te zijn* "Ik zei toch dat we hem moesten lynchen?!"
Je kan nu niet zomaar iedereen beschuldigen voor het veranderen van hun stem als je dat zelf ook deed, dat is behoorlijk hypocriet. Ik snap het wel, want we hadden afgesproken Kevin te lynchen en vlak voor de deadline krijgt iedereen ineens andere ideeën, maar het hoort gewoon niet.