Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nakletstopic  (gelezen 760 keer)

Nephtysis

• Bewoner
  • Overwinningen: +14/-20
  • Geslacht: Man
  • Live your dreams, don't dream your life
    • WvW Nachtverwerkings-app
Nakletstopic
« Gepost op: 3 november 2016, 06:59:26 »

Praat hier na over het spel. Ik wil hier zelf vast even kwijt dat ik dikke complimenten wil geven aan VOC: goed geinfiltreerd in het goedjesnetwerk en tot het einde toe blijven vechten, zelfs toen de situatie nagenoeg hopeloos leek. ZIe ik graag vaker terug :)

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

dutchy

• Bewoner
  • Overwinningen: +15/-47
Re: Nakletstopic
« Reactie #1 Gepost op: 3 november 2016, 09:41:36 »

Gefeliciteerd goed, @danny goed gepuzzeld  O0

danny

• Dorpskenner
  • Overwinningen: +4/-1
« Reactie #2 Gepost op: 3 november 2016, 11:53:32 »

@VOC Mentaliteit : goed gespeeld man O0 op basis van je huurlingclaim (die ik wel geloofwaardig vond) en het feit dat ook Tijgerke jou volledig vertrouwde, heb ik dit ook gedaan.  Erg netjes! Wel mooi om te zien dat je ook bijna pyromaan geclaimd had, dan was je echt hard door de mand gevallen wss :D
Alleen laatste stukje. Met mijn opties om in 3 situaties op Krissy te stemmen hoopte ik dat hey evt laatsye wolfje door had dat het nog kon winnen door wadloper te lunchen, krissy te lynchen en haar geweer op mij te krijgen.  Wij warem immers met 3 nog niet bewezen. Maar hrlaas lunchte je mij wat ook jouw kans op overwinning denk ik echt liet verdwijnen.

@tijgerke87 : ik hoop dat nu je het wolvenboard leest je ziet dat het echt niet geheel duidelijk was voor de wolven allemaal. Dat er nog best veel niet helder was en dat ze ook wel op lichte dingen gebaseerd wat goede gokken hebben gemaakt.

@Wadloper : ik ben heel benieuwd waarom je in godsnaam op Rick hebt gestemd. Het was helemaal uitgekauwd en zelfs bij nog een g/s koppel was op krissy stemmen nog steeds de meest logische optie. Helemaal met alle andere gevallen in gedachten. Ik ben dus heel benieuwd hoe VOC je zover gekregen heeft.

Ik vind dat Rick best wel bestolen is van een vrij zekere overwinning.
Verder wel een machtig mooi spel! Het heeft mij gigantisch bezig gehouden en mijn grijze massa is weer goed getraind deze pot :)  Die nieuwe rollen geven het spel een mooie impuls vind ik. Zal later per rol nog ff kijken wat de + en - punten zijn.

@Nepthysis , bedankt voor dit spel O0

Kevindemen

• Bewoner
  • Overwinningen: +41/-41
  • Kevlinder
« Reactie #3 Gepost op: 3 november 2016, 12:32:52 »

Ik baalde wel dat Robben eerste lunch was. Anders had ik mijzelf dag 1 laten ophangen en was VOC de eerste lynch geweest door de wissel. :P

Verder, ven een vlugge reactie op de testrollen:
De aanpassing van de jager heeft de end-game voor slecht flink moeilijk gemaakt.
In principe kon je nu een situatie krijgen: 'hang mij maar op het maakt mij niet uit, ik win toch wel'
Tuurlijk moet je dan zeker zijn dat het a) geen ijzeren hein betreft en b) de laatste wolf is,
maar qua spelverloop is het niet het uiteindelijk niet de leukste manier om de laatste wolf eruit te werken.

Wat de Orc en Orcwolf betreft, een terechte aanpassing. Ondanks dat hij niet werd gebruikt.
Heb je als Orc toch wat meer zeggenschap, gezien jij het risico neemt om gedood te worden door de Yeti en niet de wolf.
Helderziende weet je ook wat ik er van vind. Mag van mij een standaard rol worden.
Vind allianties zien in ieder geval al een stuk leuker dan heel hard iemand als conversiewolf zien bijvoorbeeld.

Slotenmaker was ik in deze variant wat minder van te spreken, eigenlijk.
Kan zowel zijn eigen alliantie flink in de weg zitten, als slecht, kan dus leuk zijn,
maar ik denk denk dat hij hier en daar nog wat moet worden bijgewerkt in verhouding tot andere rollen.
Zo was zoals we al zagen tijdens het spel de rolomschrijving van deze minder goed uitgewerkt,
dan hoe hij enkele potjes terug als testrol werd gepresenteerd.
Daar hadden we het al over gehad: wat gebeurd er met de lunch als een wolf wordt opgesloten?

Huurling en Pyromaan lijken mij beiden toffe nieuwe neutrale rollen.
Zeker als een Pyromaan een burger in een burger veranderd. Vanaf de zijlijn wel grappig. (A)
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Krissy

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-19
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 3 november 2016, 13:26:41 »

Goed gespeeld allemaal!!! Vond het een erg leuk potje, maar naar mijn idee hadden sommige dingen handiger gekund.
Als eerste vind ik het nogal. Uhum. Vervelend dat Rick niet mee heeft gewonnen ondanks dat goed hoe dan ook zou gaan winnen. Snap dat VOC bleef volhouden, maar ik had het zelf ook sportief gevonden om niet nog gauw iemand dood te maken (terwijl het toch hopeloos is).
Ten  tweede. Hoe achterlijk denken jullie in vredesnaam dat ik ben?  :P Wadloper neer schieten was gewoon spelbederf geweest.

De winst voor goed is uiteindelijk vooral dankzij Danny, Tijgerke en Rick (naar  mijn idee dan). En VOC: vet knap geďnfiltreerd  O0
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.

Krissy

• Bewoner
« Reactie #5 Gepost op: 3 november 2016, 13:29:00 »

Het zou overigens eerder voorkomen dat ik niemand neerschiet, omdat die persoon goed speeld (zoals nu) en het gewoon verdiend dan dat ik nu op de verkeerde persoon zou schieten. De eerste optie is ook redelijk spelbederf.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.

Michelaar

• Bewoner
  • Overwinningen: +7/-12
  • Fire emblem and pokémon lover.
« Reactie #6 Gepost op: 3 november 2016, 15:48:45 »

Zelfs als ik snel dood ging, het was leuk om vanaf het dodenboard te volgen  ;)

VOC Mentaliteit

• Veerbootkapitein
  • Bewoner
  • Overwinningen: +3/-2
  • Overdrijven is ook een vak
« Reactie #7 Gepost op: 3 november 2016, 16:04:04 »

Bah bah. Al die haat in mijn inbox toen Rick werd gelyncht. Wat moet ik dan doen? Zeggen "haha jullie hebben me te pakken" en mezelf lynchen? Wat is dat dan voor een instelling? Net alsof ik als newbie weet dat alleen de overlevende winnen ipv het hele team. Bovendien kon Krissy net zo hard over haar rol liegen als ik dat deed.

Ondanks dat ik verloren heb (omdat de rol van de jager was aangepast  ;) ), vond ik het wel supertof. Zit iets meer dimensie aan dan offline WvW.
Kwam denk ik alleen zo ver omdat ik de newbie kaart speelde.  XD

Krissy

• Bewoner
« Reactie #8 Gepost op: 3 november 2016, 19:03:03 »

Fout VOC. Je verloor omdat we je Lynchen, niet vanwege de jager.
Zelf vind ik de aanpassing voor jager eentje om erin te houden, dan heb je er zelf ook meer aan om het juiste target te kiezen en denk je toch wat beter mee.

Krissy

• Bewoner
« Reactie #9 Gepost op: 3 november 2016, 19:04:25 »

Moet wel zeggen VOC (om toch even een eind te maken aan deze negativiteit :P) dat er niet veel spelers meer zijn die nog een keer in de newbie trappen  ;)

danny

• Dorpskenner
  • Overwinningen: +4/-1
« Reactie #10 Gepost op: 3 november 2016, 19:29:34 »

Bah bah. Al die haat in mijn inbox toen Rick werd gelyncht. Wat moet ik dan doen? Zeggen "haha jullie hebben me te pakken" en mezelf lynchen? Wat is dat dan voor een instelling? Net alsof ik als newbie weet dat alleen de overlevende winnen ipv het hele team. Bovendien kon Krissy net zo hard over haar rol liegen als ik dat deed.

Ondanks dat ik verloren heb (omdat de rol van de jager was aangepast  ;) ), vond ik het wel supertof. Zit iets meer dimensie aan dan offline WvW.
Kwam denk ik alleen zo ver omdat ik de newbie kaart speelde.  XD

Nee jij hebt het juiste gedaan als wolf, absoluut ;)
Alleen Wadloper snap ik echt niet en ik ben benieuwd hoe je hem zover hebt gekregen.

tijgerke87

• Eekhoornke
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-109
  • "ik houd van van eikeltjes"
« Reactie #11 Gepost op: 3 november 2016, 20:00:26 »

Moet wel zeggen VOC (om toch even een eind te maken aan deze negativiteit :P) dat er niet veel spelers meer zijn die nog een keer in de newbie trappen  ;)

Die kaart is maar voor eenmalig gebruik inderdaad  ;D

Krissy

• Bewoner
« Reactie #12 Gepost op: 3 november 2016, 20:50:01 »

Gelukkig kan je mensen heel heel extreem lang laten geloven dat je gewoon dom bent  ^-^
Pagina's: [1]   Omhoog