Inderdaad ja, dat was trouwens wel mazzel! Sjaman lunchen die door de heks gered wordt

En ik heb in een pm aan Maarten nog laten weten van goh, mocht je heks zijn, red dan deze nacht maar iemand!
Ik had trouwens nog een soort van rolhint gedropt in het spamtopic:
Stiihiiile nacht, laaaahaange nacht, goooooooeeeedje vermoord, neuraaaaaaltje ge'orct...
Dit liedje is natuurlijk heilige nacht, en rondom Kerst enzo, dus vond hem wel passen bij 'gezegende'

B&W was ik wel erg van overtuigd dat hij slecht was, ondanks dat de argumenten niet helemaal raak waren (ik dacht echt dat hij op het wolvenboard kon). Het is dat ik Michelaar ook dusdanig verdacht en hem wilde laten bekijken door Lyne, zodat we de volgende dag de beul in konden zetten. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik nog niet voor deze dag de beul had ingeseind te beulen, helaas

En tussen Robben, Lyne en mij hadden we ook al geopperd dat T4nd wel eens slecht kon zijn, omdat hij Angelique ook in de pm's zo verdedigde. (Wat achteraf dus ook eigenlijk heel raar is om iemand daarop te verdenken..)
Ik keek zelf ook naar alle Himan stemmers (nog altijd in overtuiging dat Angelique dus slecht was) en daar zat Julli dus ook nog bij, met Emma. En Mex verdacht ik soort van omdat hij switchte naar Angelique terwijl hij eigenlijk kon weten dat ze toch niet dood ging. Dus als wolfje ideaal, niet op het goedje stemmen, op je medeslechtje.
Goed gespeeld door de slechtjes en qudo's dat jullie de heks hebben weten over te halen, ik heb het ook soort van geprobeerd, maar tegen dat geweld is niet op te boksen met zoveel inactiviteit

Jammer, maar volgende keer beter.
Edit:
Ohja, en hebben jullie nog ingewerkt op de jager dat deze voor Robben koos? Want dat was echt zo niet handig, al helemaal niet met alle beschuldigingen die in het d-topic geplaatst waren.