Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nakletstopic  (gelezen 948 keer)

Heartless

• Bewoner
  • Overwinningen: +14/-20
  • Geslacht: Vrouw
Nakletstopic
« Gepost op: 2 oktober 2016, 15:39:06 »

Klets hier na over het spel.

Excuses voor de late nachten. Ik zit op een heel druk moment in het jaar dus ik had achteraf gezien beter een ander spel kunnen leiden. Ik hoop dat jullie ondanks dat het wel leuk hebben gehad.

maartenrambo

• Beste Lid Zonder Tactiek
  • Bewoner
  • Overwinningen: +28/-69
  • Geslacht: Man
  • Je hoeft niet te winnen om plezier te hebben.
Re: Nakletstopic
« Reactie #1 Gepost op: 2 oktober 2016, 16:11:02 »

Vond het een  leuk spel. Had nog niet verwacht dat t vandaag afgelopen was.iedereen  deed leuk mee. Vond mijn aktie leuk had. Vooral dat mensen dachten dat ik delver was. Heb dat lekker zo gelaten. Dus sorry danny dat ik je vraag of ik heks was negeerde.  Jammer dat goed zo weinig hun best deed om me naar goed te halen.  De meeste goedje boeide het volgens mij niet welke kant ik zou kiezen.

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Black_and_White

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-17
« Reactie #2 Gepost op: 2 oktober 2016, 16:27:44 »

Mooi dat ik won!

Michelaar

• Bewoner
  • Overwinningen: +7/-12
  • Fire emblem and pokémon lover.
« Reactie #3 Gepost op: 2 oktober 2016, 16:55:06 »

Hartstikke goed gedaan team slecht. We hebben gewonnen  (6)

Het was erg leuk, we hebben jullie echt helemaal om de tuin geleid

danny

• Dorpskenner
  • Overwinningen: +4/-1
« Reactie #4 Gepost op: 2 oktober 2016, 17:21:49 »

Well played! Jammer dat goed niet zo actief was.  Robben, Lyne en ik hadden een netwerk doordat Lyne ons gezien had.
Ik zat te twijfelen om de afgelopen dag al Crushergirl te laten beulen op b&w maar wilde daar nog heel even mee wachten gezien Michelaar bekeken zou worden.
B&W en Michelaar had ik door, T4nd werd bij ons ook al genoemd om in de gaten te houden.

Ik lees straks alles nog even, complimenten aan slecht, maar goed was echt te weinig actief,  alleen Robben, Lyne en ik dan, de rest echt bij weinig had ik het idee. Ja Mex had een mooie comeback qua activiteit mja. Zonde!!

Black_and_White

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-17
« Reactie #5 Gepost op: 2 oktober 2016, 17:24:11 »

Ik vind het knap dat je me door had Danny, ik vergat ik het begin eigenlijk de helemtijd mij rol en dacht eigenlijk dat ik niet aan het liegen was :D

crushergirl

• Ghoul
  • Bewoner
  • Overwinningen: +4/-14
  • Geslacht: Vrouw
  • What is a thousand minus seven?
« Reactie #6 Gepost op: 2 oktober 2016, 19:53:28 »

Wauw, dit ging snel...
Never trust anyone to much, remember, the devil was once an angel.

t4nd

• Bewoner
  • Overwinningen: +55/-108
  • 2012∞2013∞2014
« Reactie #7 Gepost op: 2 oktober 2016, 20:40:57 »

Leuk spel :)

Ik vond het fijn om spelen, en vooral omdat ik de heks heb aangesproken om naar slecht te komen (A). Het zat ons daar wel wat mee, want we lunchten eigenlijk onze sjamaan maar de heks redde hem op het moment dat hij net als visioen een wolfje has ::). Nuja, van zo'n zaken kan het soms afhangen.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

danny

• Dorpskenner
« Reactie #8 Gepost op: 2 oktober 2016, 20:54:59 »

Inderdaad ja, dat was trouwens wel mazzel! Sjaman lunchen die door de heks gered wordt XD
En ik heb in een pm aan Maarten nog laten weten van goh, mocht je heks zijn, red dan deze nacht maar iemand!

Ik had trouwens nog een soort van rolhint gedropt in het spamtopic:
Stiihiiile nacht,  laaaahaange nacht, goooooooeeeedje vermoord, neuraaaaaaltje ge'orct...
Dit liedje is natuurlijk heilige nacht, en rondom Kerst enzo, dus vond hem wel passen bij 'gezegende' ::)

B&W was ik wel erg van overtuigd dat hij slecht was, ondanks dat de argumenten niet helemaal raak waren (ik dacht echt dat hij op het wolvenboard kon). Het is dat ik Michelaar ook dusdanig verdacht en hem wilde laten bekijken door Lyne, zodat we de volgende dag de beul in konden zetten. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik nog niet voor deze dag de beul had ingeseind te beulen, helaas :(
En tussen Robben, Lyne en mij hadden we ook al geopperd dat T4nd wel eens slecht kon zijn, omdat hij Angelique ook in de pm's zo verdedigde. (Wat achteraf dus ook eigenlijk heel raar is om iemand daarop te verdenken..)

Ik keek zelf ook naar alle Himan stemmers (nog altijd in overtuiging dat Angelique dus slecht was) en daar zat Julli dus ook nog bij, met Emma. En Mex verdacht ik soort van omdat hij switchte naar Angelique terwijl hij eigenlijk kon weten dat ze toch niet dood ging. Dus als wolfje ideaal, niet op het goedje stemmen, op je medeslechtje.

Goed gespeeld door de slechtjes en qudo's dat jullie de heks hebben weten over te halen, ik heb het ook soort van geprobeerd, maar tegen dat geweld is niet op te boksen met zoveel inactiviteit ;) Jammer, maar volgende keer beter.

Edit:
Ohja, en hebben jullie nog ingewerkt op de jager dat deze voor Robben koos? Want dat was echt zo niet handig, al helemaal niet met alle beschuldigingen die in het d-topic geplaatst waren.
« Laatst bewerkt op: 2 oktober 2016, 20:57:25 door danny »

t4nd

• Bewoner
  • 2012∞2013∞2014
« Reactie #9 Gepost op: 2 oktober 2016, 21:35:12 »

Ik had angelique wel een pm gestuurd met de mededeling dat vooral robbendinho, maar ook danny haar graag wilden lynchen - dat ik haar liever levend wou houden omdat ik geloofde dat ze goed was maar dat de meerderheid mee wou stemmen op haar (A).

En ik bleef angelique verdedigen omdat ik uiteraard wist dat ze goed was (aangezien ze niet samen met mij op het wolvenboard zat). Ik wist dat jullie haar sowieso eerst zouden willen lynchen, en op het moment dat ze goed zou blijken had ik direct wat meer cover voor mezelf. Waarom zou ik als slechtje een goedje zo hard verdedigen (A).

danny

• Dorpskenner
« Reactie #10 Gepost op: 3 oktober 2016, 17:16:44 »

Hmmm juist ja, opzich logisch.

Zonde, het had echt wel beter voor goed kunnen uitpakken, we zaten redelijk goed wat alles betreft!
@Heartless zou je het infotopic kunnen afmaken? Ik ben wel benieuwd naar de overige goede rollen.

t4nd

• Bewoner
  • 2012∞2013∞2014
« Reactie #11 Gepost op: 3 oktober 2016, 17:36:01 »

@danny - bij het dodenboard staat alle info ;)

danny

• Dorpskenner
« Reactie #12 Gepost op: 3 oktober 2016, 17:41:56 »

@danny - bij het dodenboard staat alle info ;)

Ah sorry, good one, thanks O0
Pagina's: [1]   Omhoog