Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Poll

Welke rol zou je graag terugzien in de vaste rollenlijst?

Helderziende
- 9 (18.8%)
Hypnotiseur
- 6 (12.5%)
Slotenmaker
- 9 (18.8%)
Raaf
- 6 (12.5%)
Pyromaan
- 10 (20.8%)
Illusiewolf
- 8 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 16

Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omlaag

Auteur Topic: Nakletstopic en evaluatie  (gelezen 2884 keer)

Rylanzor

• Bewoner
  • Overwinningen: +8/-24
  • Geslacht: Man
  • Never give up, never surrender
Re: Nakletstopic en evaluatie
« Reactie #75 Gepost op: 20 augustus 2016, 11:20:43 »

Dankje (A)

Mus

• Kleine Mus
  • Bewoner
  • Overwinningen: +31/-60
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #76 Gepost op: 20 augustus 2016, 13:13:42 »

Leuk spel, bedankt Heartless:)
Leuk dat Danny en Morana weer zo lekker actief zijn.
Ik heb echt ontzettend niets uitgevoerd dit spel, er kan serieus best veel na het inschrijven van een spel gebeuren in een mensenleven. Mijn focus lag dus erg laag maar een keer meeliften op het succes van een ander mag ook wel eens ^^
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Wurn

• Bewoner
  • Overwinningen: +20/-43
  • Geslacht: Man
  • Het forumfossiel.
    • http://www.youtube.com/wurntje
« Reactie #77 Gepost op: 23 augustus 2016, 00:46:31 »

Nog even een mening over de nieuwe rollen:

Helderziende
Leuk als variant, maar om 'm als vaste rol toe te voegen... We hebben ook al een dorspgek, ziener én wisselaar.

Hypnotiseur
Ik vind 'm nu te overpowered, zeker als je 'm vergelijkt met een leugenwolf. Daarnaast heb ik altijd het idee bij hulpjes dat, als ze niet op het wolvenboard zitten, dat ze via hun eigen kracht de wolven kunnen vinden (sjamaan via visioen, orc via orccontrole) of vanzelf wolf worden (welp). Ik mis zo'n optie bij de hypnotiseur.

Prins
Interessante rol. Ik wil daar nog wel vaker mee oefenen/experimenteren.

Slotenmaker
Leuke rol, maar hij zit alleen wel een beetje in het vaarwater van een yeti en een beschermengel. Ik vind het juist leuk dat die rollen specifieke rollen/krachten kunnen blokkeren. Met de slotenmaker kan je ķedereen blokkeren. De balans is misschien dan een beetje zoek?

Raaf:
Leuke rol. Ik vind 2 lynchstemmen alleen te overpowered. Als de raaf goed kiest en zichzelf 'bewijst' door een speler te "raven", ben je al de klos. En we hebben al zoveel van die makkelijk bewijsbare rollen. Hetzelfde geldt voor als de raaf slecht kiest. Slecht heeft dan gewoon twee dagen eerder een overmacht. Het is een vrij sterke neutrale rol die snel balans verstoort. Misschien beter als het maar 1 extra lynchstem is ipv 2?

Pyromaan
Even opscheppen over mijn eigen ingebrachte  rol :P jaja-geinspireerd op de bordspel-het-dorp-variant-sssssst-ik-doe-alsof-ik-'m-helemaal-zelf-bedacht-heb
- De reden waarom er een uitzondering van de pyromaan-kracht op de delver en het lijk bij is gedaan, is omdat een lijk anders nul winkans heeft (zonder moorden wordt winnen in je eentje erg lastig en/of een grafdelver die niet meer bij z'n lijk hoort is ook niet echt handig). Het huis brandt wel in het openbaar af. De spelleider zegt dus gewoon 'Het huis van persoon X is in brand gestoken'. In de zinsbouw lijkt het nu alsof de hele pyromaan-actie niet doorgaat. Dat is niet het geval, anders weet iedereen meteen dat het een grafdelver/lijk is.
- Verder krijgt niemand natuurlijk te weten wat de uitslag van de brand überhaupt is, dus het blijft gissen naar de alliantie van de Pyromaan en naar alliantie van het doelwit van de pyromaan.
- Afijn, zo zag ik 'm oorspronkelijk, maar uiteindelijk was het maar een idee. Werk 'm gerust verder uit op een andere manier.

Illusiewolf
Leuke rol. Punt. :P

Ik zou de pyromaan en de illusiewolf zo willen toevoegen aan het rollenbestand. Verder zie ik ook wel toekomst in de prins. De slotenmaker lijkt mij ook leuk, maar ik vraag me af in hoeverre die echt voldoende variatie biedt (en dus niet de standaard beschermengel-vervanger wordt in rolverdelingen).
Howl with me fellow wolves. Howl!
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omhoog