Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omlaag

Auteur Topic: This is an ex-parrot! [reactietopic #73]  (gelezen 5652 keer)

Maedhros

• Bewoner
  • Overwinningen: +46/-105
  • Geslacht: Man
  • "Exterminate!"
Re: This is an ex-parrot! [reactietopic #73]
« Reactie #60 Gepost op: 17 augustus 2015, 01:48:24 »

ik zal maar aannemen dat er nu geen nacht is  :P
River Song: “Apollo 11 is your secret weapon?”

The Doctor: “No, no, it’s not Apollo 11; that would be silly. It’s Neil Armstrong’s foot!”

Ralmuski

• De Muski-saurus
  • Moderator
  • Bewoner
  • Overwinningen: +20/-20
  • Good cop
« Reactie #61 Gepost op: 17 augustus 2015, 04:47:45 »

Sowwie. Ik was alleen met de kleine gister, Ye moest onverwachts werken. Het is inderdaad afgelopen. Maar wie hebben gewonnen?

nathh

• Bewoner
  • Overwinningen: +24/-29
  • Geslacht: Vrouw
  • oog om oog
« Reactie #62 Gepost op: 17 augustus 2015, 09:20:34 »

Yes! Ik wist niet zeker of het zou lukken.
Het enige wat jammer was, was dat ik berber de winst ook gegund had, dus het was me om het even wie er werd opgehangen, zolang berber het maar niet was, en dan konden we in de nacht allebei wisselen en allebei winnen. (Ik wist natuurlijk dat berber wisselaar was omdat we in nacht 3 met elkaar hebben gewisseld.)

Ik vond het wel een apart spel, maar zeker grappig om een keer te spelen.

Ralmuski

• De Muski-saurus
  • Moderator
  • Bewoner
  • Good cop
« Reactie #63 Gepost op: 17 augustus 2015, 09:35:13 »

Altijd hetzelfde is ook zo saai. :P

Wel een beetje genaaid voor Daffy, ze was er dicht bij en vond het nog grappig dat je net op het enige goedje stemde met 3/4e kans, zich niet realiserend dat je dan 3/3 goed zou zitten met een eventuele wissel. ;)

Ik denk wel dat dit nog leuker was geweest met een grotere groep en een normaal spel ipv snelspel. Maar ik vond het een geslaagd experiment zover. :)

nathh

• Bewoner
  • oog om oog
« Reactie #64 Gepost op: 17 augustus 2015, 09:59:03 »

Maar ja, dit spel draaide juist om het wisselen, dan is het juist het beste om nét voor de overwinning die wolvenrol te pakken.
En daarmee wist ik 66% zeker dat daffy degene was die in eerste instantie met mij gewisseld had (want tja, uiteindelijk ben ik degene die als wolf aan de winnende zijde begon), dus wat dat betreft was het niet zo dat daffy per ongeluk van haar overwinning beroofd is en dat het net zo goed iemand anders had kunnen zijn.
En het maakte me dus ook niet zoveel uit wie er (buiten berber) gelyncht werd, omdat ik toch nog een kans had met de wissel. En dan spreid je je kansen over twee verschillende mensen, waarvan er dus zeker één slecht is.
En daarbij ging ik dan voor de wissel voor degene die het meest zeker slecht was, omdat er bij de lynch nog van alles fout kan gaan en ik niet eens per se de wolvenrol hoefde over te nemen.

Een grotere groep had het veel leuker gemaakt denk ik, maar ik vond dit wel goed als snelspel. Mss dat het met alle verborgen regels wel pittig is voor de spelleider, maar voor de spelers mag het wel wat vlotter gaan. Ik heb het idee dat je hierbij niet echt kan netwerken (In the end probeer je toch gewoon iedereen te naaien.), en ook in de discussie ging ik echt geen waarheden posten. (Immers, waarom zou ik aan eventuele wisselaars gaan vertellen wie ik oprecht denk dat slecht zijn? Ik kan veel beter zelf met die persoon wisselen.) En als je dus wel met heel veel info (al dan niet de waarheid) in de dtopic komt aanzetten, weten de anderen ook meteen dat er iets niet klopt, waarom zou je immers je info met andere delen, terwijl je er meer profijt van hebt als je het voor jezelf houdt?
De dagen zijn daardoor denk ik niet heel interessant, de nachten daarentegen wel.
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2015, 10:03:38 door nathh »

daffy92

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: 17 augustus 2015, 11:40:47 »

Altijd hetzelfde is ook zo saai. :P

Wel een beetje genaaid voor Daffy, ze was er dicht bij en vond het nog grappig dat je net op het enige goedje stemde met 3/4e kans, zich niet realiserend dat je dan 3/3 goed zou zitten met een eventuele wissel. ;)

Ik denk wel dat dit nog leuker was geweest met een grotere groep en een normaal spel ipv snelspel. Maar ik vond het een geslaagd experiment zover. :)

Soms kom je er achter hoe naïef je kan zijn  XD

Goed gespeeld @nathh!  O0

nathh

• Bewoner
  • oog om oog
« Reactie #66 Gepost op: 17 augustus 2015, 12:23:37 »

Dank je!

Ralmuski

• De Muski-saurus
  • Moderator
  • Bewoner
  • Good cop
« Reactie #67 Gepost op: 17 augustus 2015, 12:52:39 »

Het was ook niet per ongeluk, maar alsnog ben je dan genaaid op de valreep. Wel is het zeker zo dat je goed moet timen wanneer je een wolvenrol pakt ja, dus dat ging goed.

Epic

• Bewoner
  • Overwinningen: +12/-14
« Reactie #68 Gepost op: 17 augustus 2015, 15:04:44 »

Jammer voor je Daffy, maar wel knap van nathh  O0
Ik vond het ook wel een leuk spel het was inderdaad eens iets anders en met meerdere spelers denk ik dat het nog leuker kan zijn.
Wel moeilijk om vertrouwen op te bouwen in zo'n soort spel aangezien iedereen je kan naaien gewoon, maar ben er wel trots op dat ik 3 van de 4 nachten wolf ben geweest  :D

Don't worry,Be happy

Ralmuski

• De Muski-saurus
  • Moderator
  • Bewoner
  • Good cop
« Reactie #69 Gepost op: 17 augustus 2015, 15:28:41 »

Wel grappig dat Nathh en Berber samen wolf waren, maar allebei gewisseld waren in 1 nacht. De volgende dag had ik binnen een uur een pm binnen dat ze met elkaar wilde wisselen. :P

lionne

• Bewoner
  • Overwinningen: +15/-29
« Reactie #70 Gepost op: 17 augustus 2015, 18:29:43 »

Yes! Ik wist niet zeker of het zou lukken.
Het enige wat jammer was, was dat ik berber de winst ook gegund had, dus het was me om het even wie er werd opgehangen, zolang berber het maar niet was, en dan konden we in de nacht allebei wisselen en allebei winnen. (Ik wist natuurlijk dat berber wisselaar was omdat we in nacht 3 met elkaar hebben gewisseld.)

Ik vond het wel een apart spel, maar zeker grappig om een keer te spelen.
en ik als braaf zienertje niet dan?

nathh

• Bewoner
  • oog om oog
« Reactie #71 Gepost op: 17 augustus 2015, 18:31:57 »

Mss ben ik een beetje traag, maar wat jij als braaf zienertje?
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omhoog